Przedostań się przez ścieki | Wyrok - Claire | Resident Evil Revelations 2 poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Przedostań się przez ścieki
Na dole ochłoń nieco w wodzie i, przed wejściem do ścieków, z lewej strony odkryj Rysunek Kafki. Na końcu drogi otwórz bramę, aby przejśc dalej.
W następnej części ściekow podejdź do bramy, która po krótkim przerywniku zostanie otwarta. Wejdź za nią, a następnie podejdź pod kraty maksymalnie w prawo - zauważysz za nimi Emblemat wieży. Ostatecznie przejdź do końca tunelu, gdzie na skrzynce znajdziesz z prawej strony Mapę Ścieków. Idąc na wprost do sporej wnęki znajdziesz jeszcze jedną skrzynię, a na półce powyżej, z lewej, niebieską skrzynkę dla Moiry (Skrzynia z częściami w środku).
Na rozwidleniu możesz skręcić w prawo i kolejny raz w prawo, gdzie za spadającą z rury wodą znajdziesz na ścianie powyżej krat Rysunk Kafki. Z prawej strony możesz przejść do góry, gdzie znajdziesz skrzynkę oraz leżący na ziemi błyszczący przedmiot. Użyj także z pokrętła - dzięki temu odsłonisz przejście dla Barry'ego w jego części epizodu.
Zniszcz jeszcze skrzynkę z prawej (Szafir, 500PP) i przejdź do głównej części tunelu. Tam pod ścianą możesz podsadzić do góry Moirę. Na półce znajdziesz Ubranie, Alkohol oraz amunicję pistoletową. Otworz niebieską skrzynię, aby zdobyć także Rzadką skrzynię z częściami. Z góry możesz jeszcze zrzucić kwadratową skrzynię - przyda się ona później Barry'emu.
W miejscu pokazanym na screenie zostaniesz po raz ostatni w tym epizodzie zaatakowany przez dużego mutanta wystrzeliwującego pociski "z garnka", w towarzystkie 3-4 słabszych przeciwnkoów. To właśnie tych ostatnich odstrzel w pierwszej kolejności, a następnie zajmij się głównym mutantem (atakuj w głowę). Kucając na platformie unikniesz znacznej części jego ataków.
Po pokonaniu przeciwnika wyjdź na górę i, przed otwarciem drzwi łomem, odbij w prawo. Tam przeskakujac po rurze zeskocz na dół, gdzie znajdziesz skrzynię z amunicją. Podnieś kraty kręcąc pokrętłem i, jeszcze przed wyjściem, odbij lekko w prawo - zauważysz drabinkę, a na poziomie ponad nią Czerwone zioło oraz Szafir (500 PP). Wracaj teraz do drzwi i otwórz je łomem.
W kolejnym pomieszczeniu podnieś amunicję pistoletową i leżący obok szafki błyszczący przedmiot. Na dole uważaj na pojedynczego przeciwnika. Obejdź platformę z dźwignią i wejdź na nią od drugiej strony. Pociągnij za dźwignię, wcześniej niszcząc leżącą na ziemi wybuchającą breję. Po chwili w tym miejscu pojawi się kilku przeciwnikow, z których najgroźniejszy będzie zdecydowanie ten z młotem. Uważaj, gdyż kilku z nich wyskoczy z wody zaraz przed Toba, bądź więc gotowy na szybki unik.
Po rozprawieniu się z mutantami przejdź na górny poziom przez otwartą kładkę (po drodze skrzynia) i przeskocz na kolejną platformę. W następnej wielkiej sali kieruj się w prawą stronę (po drodze znowu skrzynia), którędy przejdziesz na górny poziom (za schodami z lewej przykucnij - we wnęce kolejna skrzynia oraz przyczepiony do ściany Rubin, 250 PP).
Trafisz do miejsca ukazanego na screenie. Po drodze zabierz z beczek Alkohol oraz Zielone zioło, a następnie przejdź na dół. Podczas przechodzenia po rurze znów zostaniesz zaatakowany przez 4-5 przeciwników, na szczęście z gatunku tych słabszych. Na deskach z kolei uważaj na wybuchającą breję. Po ich pokonaniu zniszcz jeszcze dwie znajdujace się w poblizu skrzynki (pozostając jeszcze na dole przejdź maksymalnie w lewą stronę, gdzie na podstawie jednej z platform znajduje się Rzadka skrzynia z częściami), a następnie po platformie przy ścianie wyjdź na wyższy poziom.
Podczas przechodzenia przez kolejne deski znów zostaniesz zaatakowany. Tradycyjnie, najpierw odstrzel słabszych przeciwników, a w dalszej części zajmij się wrogiem z toporem. Uważaj także, aby wybuchający przeciwnicy zbytnio się do Ciebie nie zbliżyli - duże obrażenia i rozmyty ekran nie pomogą Ci w walce. Po drodze zbierz jeszcze Alkohol i na końcu tunelu wyjdź po drabinie na powierzchnię.