Odszukaj Alex - Walka na górze | Wyrok - Barry | Resident Evil Revelations 2 poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Odszukaj Alex - Walka na górze
Zaraz po tej próbie czeka Cię ostateczna przeprawa z kilkoma przeciwnikami. Nie będzie to łatwa potyczka - spotkasz się tu z wrogiem, z którym po raz pierwszy miałeś styczność w magazynie. Na początku jednak wyłącz z walki przeciwnika, który pluje wybuchającymi larwami. Zadaje on duże obrażenia, a ponadto powoduje rozmazanie ekranu, co nawet w przypadku posiadania Środków dezynfekujących, jest bardzo uciążliwe. Potem zabij jeszcze jednego słabszego przeciwnika i zajmij się głownym minibossem.
Twoim głównym celem, podobnie jak poprzednio, jest pomarańczowy, czuły punkt przeciwnika. Najpierw jednak warto jest go lepiej wyeksponować, poprzez zniszczenie (odstrzelenie) chroniących go kończyn - świetnie nada się do tego butelka zapalająca, która od razu zniszczy wszystkie okalające pęcherz "ręce". Teraz sprawa jest prosta - ładuj tyle, ile fabryka dała w świecący punkt, pamiętając koniecznie o jednej rzeczy. Nie możesz mianowicie dopuścić wroga do siebie na odległość, z której mógłby Cię złapac swoją pozostałą bronią czyli wielkimi szczypcami. Zakończy to automatycznie życie Barry'ego.
Wróg jest powolny dlatego też wykorzystaj swoją przewagę szybkości i przebiegaj spod bramy pod miejsce, gdzie leży skrzynka z zasilaniem. Stamtąd spokojnie ostrzeliwuj przeciwnika (wykorzystaj broń snajperską), a następnie, gdy ten będzie podchodził z jednej strony kontenera, Ty wymijaj go z drugiej. Taka zabawa w kotka i myszkę pozwoli Ci na utrzymanie bezpiecznego dystansu i w konsekwencji pokonanie przeciwnika. Zwracaj także uwagę, gdy ten osłania się od przodu swoją bronią, lekko zwijając szczypce - nie marnuj wtedy niepotrzebnie amunicji, gdyż przez tą osłonę pociski (od frontu) nie przebiją się.
Po walce pozostaje Ci już tylko pozbierać zawartość wszystkich skrzynek, jeśli nie zrobiłeś tego wczesniej oraz ustawić zasilanie przy generatorze, co pozwoli na otwacie bramy.
Zaraz za nią zeskocz na dół (z prawej strony możesz zauważyć Larwę owada) i kontynuuj podróż przez zarośla. Po chwili wjdziesz na polanę, a epizod dobiegnie końca.