Idź na szczyt klifu | Metamorfoza - Barry | Resident Evil Revelations 2 poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Idź na szczyt klifu
Zaraz po rozpoczęciu rozgrywki przejdziesz na teren z dwiema śluzami. W kontenerze po prawej (zniszcz zamek) znajdziesz stół pozwalajacy na ulepszenie broni, a także amunicję pistoletową oraz Proch strzelniczy.
W zależności od tego, jak zachowałeś się w kampanii Claire (pociągnęłeś za wajchę bądź nie) dostępna będzie inna droga.
Wajcha nieruszona (zalany dalszy teren)
Jeżeli w kampanii Claire nie pociągnąłeś wajchy w pokoju kontrolnym bliższa śluza będzie zablokowana, umożliwiając Ci zejście na dół. Przejdź więc przez mostek, a następnie podejdź w stronę kontenera z lewej (uwaga na dwóch wrogów, trzeci zaatakuje Cię, jeśli wejdziesz do środka - tam Ubranie). Za kontenerem znajdziesz dziurę w siatce, przez którą zejdź na dół.
Następnie podejdź w stronę krat z prawej strony (na ziemi Alkohol, zaatakują Cię tutaj trzej truposze). Za kratami, bliżej lewej ściany, zauważysz Larwę owada. Następnie ruszaj w drugą stronę kanału - tam za bramką znajdziesz kilka trupów, które ożyją oraz Pustą butelkę (i cegły, jeśli nie trafisz we wspomnianą przed chwilą larwę za pierwszym razem). Po oczyszczeniu terenu wejdź drabiną na górę po drugiej stronie (w skrzyniach losowe przedmioty).
Po zebraniu fantów zeskocz do tunelu i wyjdź po drugiej stronie (kawałek dalej, za drabiną możesz się podciągnąć). Tam zbadaj kontenery (jeden otworzy się sam - w środku skrzynia oraz Czerwone zioło, w drugim przestrzel zamek). Z tego miejsca możesz też w oddali, na słupie ponad lampą, za kontenerem, dostrzec Emblemat wieży. Nastepnie jako Natalia przeciśnij się przez dziurę w kontenerze z prawej i wejdź do tego, w ktorym właśnie odstrzeliłeś zamek. W środku natkniesz się na dwóch przeciwników - użyj jakiejś butelki lub wybiegnij z kontenera próbując wystawić ich na ostrzał Barry'emu. Po ich pokonaniu będziesz mogł otworzyć znajdująca się w środku skrzynię (Skrzynia z częściami). Następnie zakończ eksplorację tej części poprzez przeskoczenie przez małą wyrwę, odbijając od kontenerów w lewą stronę, a następnie schodząc niżej.
Wajcha przesunięta (zalany bliższy teren)
W przypadku, gdy w kampanii Claire użyłeś dźwigni musisz skierować się w stronę dalszej śluzy. Przejdź więc przez mostek, a następnie podejdź w stronę kontenera z lewej (uwaga na dwóch wrogów, trzeci zaatakuje Cię, jeśli wejdziesz do środka - tam Ubranie). Następnie za kontenerem znajdziesz drabinkę, którą zejdź na dół.
Tam przejdź po drabinie na drugą stronę - znajdziesz dwie skrzynki z amunicją w środku oraz, widoczną za nimi, Larwę owada (cegły są na dole, przerzuć jedną do góry przed wejściem na drabinę, by móc ich następnie użyć - przykucnij i przyceluj pod barierką). Z tego miejsca możesz też w oddali, na słupie ponad lampą, zauważyć Emblemat wieży. Następnie zejdź na dół, gdzie zaatakuje Cię kilku truposzy oraz parę pająków. Po ich wyeliminowaniu możesz wyjść z drugiej strony, przy kładce nad wodą. Ostatecznie wejdź do budynku na wprost (przed wejściem Pusta butelka, wewnątrz na półce Alkohol).
W środku zabij dwóch przeciwników i drzwiami na wprost wyjdź z pomieszczenia. Tam, przy siatce z prawej strony znajdziesz Pustą butelkę. Przestrzel również kłódkę znajdującą się na drzwiach za ogrodzeniem i zniszcz skrzynkę. Następnie jako Natalia przejdź przez małą dziurę do pomieszczenia obok - obudzisz w ten sposób przeciwnika. Wybiegnij szybko na zewnątrz, skąd jako Barry będziesz mógł ochronić dziewczynkę. Po akcji pozbieraj trochę fantów i otwórz kufer (Skrzynia z częściami). Na koniec opuść budynek i zeskocz na dół - dalsza część misji przebiega już identycznie w obu przypadkach.
Dźwig
Pod urwaną drogą na wprost znajdziesz dwie skrzynie (skręć za kontenerem w prawo). Następnie wyjdź po drabinie na górę dźwigu. Tam przeczytaj napis na znaku (Dokument) i zwróć uwagę na rozmieszczone przy kolejnych kolumnach dźwigniach.
Poniżej instrukcja pozwalająca na przesunięcie platformy na koniec dźwigu (zwróć uwagę, że na górze tworzy ona most, pozwalający na ominięcie dziur):
1. Wejdź Natalią na platformę i uruchom Barrym dźwignię nr 1.
2. Będąc po drugiej stronie wejdź na górę (z prawej strony Butelka eksplodująca) i przejdź na most, jaki tymczasowo tworzy przesuwana platforma
3. Jako Barry natomiast użyj dźwigni nr 3
4. Natalią spuść z góry drabinę dla Barry'ego, a tym wyjdź wyżej i przejdź na drugą stronę, pod filar nr 5 (przeczytaj napis na znaku - Dokument. Kucając przy filarze nr 4 i patrząc w stronę filaru nr 3 możesz jeszcze zauważyć Emblemat wieży)
5. Przesuń Barrym dźwignię nr 5, a jako Natalia (pozostając na górze) przesuniesz się do końca, skąd będziesz mógł spuścić drabinę na dół
Przed udaniem się w dalszą drogę zejdź jeszcze Natalią na dół, a Barry'ego umieść na platformie. Następnie dwukrotnie uruchom dźwignię nr 4, po drugim razie szybko przełączając się na Barry'ego i przechodząc (platforma w ruchu) na drugą stronę, obok ciała mężczyzny (Dokument oraz strzelba TAP 194). Następnie sprowadź Barry'ego z powrotem, również wchodząc na platformę podczas gdy ta się porusza .
Ostatecznie wejdź do budynku za dźwigiem, po drodze uważając na 3 ożywione trupy. Otwórz bramę, a następnie przejdź przez niewielki korytarz.