Idź do wieży cz.1 | Kontemplacja - Barry | Resident Evil Revelations 2 poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Idź do wieży
Po rozpoczęciu rozgrywki wróć się kawałeczek w stronę budynku za Tobą, gdzie obok niego znajdziesz skrzynię z losową zawartością. Jeżeli chcesz odnaleźć pierwszą Larwę owada całkiem przejdź przez budynek i, mając przed sobą most, zajrzyj za jego lewy róg. Następnie wracaj i ruszaj przez tunel jedyną dostępną drogą. Po wyjściu trafisz do małego zniszczonego domku, obok którego w beczce znajdziesz kolejny losowy fant, a wewnątrz leżący na półce Dokument (Natalia może tutaj jeszcze odszukać błyszczący na ziemi przedmiot).
Zaraz za domkiem trafisz na (byłego) pracownika TerraSave, którego ciało zbadaj ([działanie]). Następnie kawałek dalej, po zejściu ze skarpy, natkniesz się na pierwszego przeciwnika - przykucnij i bez problemu zajdź go od tyłu. Za domem w skrzyni znajdziesz beczkę z losowym przedmiotem, a chwilę później, przy zniszczonej szopce, kolejną.
Po ponownym zejściu niżej trafisz w okolice niewielkiego domu, gdzie przeciwników będzie tym razem trzech. Dwóch z nich będzie się poruszać wokół domu, każdy w inną stronę. Wykorzystaj więc moment ich rozdzielenia, aby od tyłu zajść jednego (najlepiej po prawej stronie), a następnie wróć przed dom i, przy pomocy Natalii, zlokalizuj pozycję drugiego. Obchodząc dom z lewej strony natkniesz się jeszcze na trzeciego wroga stojącego przy siatce - jego również możesz zajśc od tyłu, uważaj jednak, aby zrobić odpowiednio szeroki łuk podchodzac w jego kierunku. Po oczyszczeniu terenu w beczce za domem znajdziesz losowy przedmiot.
Podejdź do bramy, która okaże się zamknięta. W poszukiwaniu klucza skręć przed nią lekko w lewo, ścieżką pod górę. Tam, zaraz za bramką, przykucnij. Przed domem znajdziesz Butelkę z zasłoną dymną - możesz jej użyć, aby tymczasowo oślepić wrogów. Przeciwników na tym terenie jest czterech (dwóch w pobliżu domu, dwóch trochę bardziej z lewej), najlepiej jest cały czas pozostać niewykrytym i, przy pomocy Natalii, wyznaczyć ścieżki którymi chodzą, a następnie kolejno zachodzić ich od tyłu.
Po oczyszczeniu terenu przetrząśnij beczki (amunicja pistoletowa, Topaz - 100 PP), a następnie przetransportuj znajdującą się z lewej strony skrzynię pod drugi dom (miejsce pokazana na obrazku). Dzieki temu będziesz mógł wejśc na dach budynku, skąd po kładce przejdziesz do pierwszego domku. Będąc na górze spójrz jeszcze w stronę skał z lewej strony, gdzie zauważysz Emblemat wieży.
Wewnątrz znajdziesz poszukiwany Klucz do bramy na tyłach, karabin snajperski M1891/30, a także, po otwarciu skrzynki przez Natalię, Skrzynię z częściami. Wracając do bramy otwórz jeszcze jedną taką skrzynkę leżącą przy zwalonych konarach z prawej strony - w środku znajdziesz Skrzynię z amunicją pistoletową. Ostatecznie wróć się do bramy i otwórz ją za pomocą znalezionego wcześniej klucza.