Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry

Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Idź do wieży cz.1 | Kontemplacja - Barry | Resident Evil Revelations 2 poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Idź do wieży

W pierwszym odwiedzanym budynku znajdziesz jeden z Dokumentów. - Idź do wieży cz.1 | Kontemplacja - Barry | Resident Evil Revelations 2 - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry
W pierwszym odwiedzanym budynku znajdziesz jeden z Dokumentów.

Po rozpoczęciu rozgrywki wróć się kawałeczek w stronę budynku za Tobą, gdzie obok niego znajdziesz skrzynię z losową zawartością. Jeżeli chcesz odnaleźć pierwszą Larwę owada całkiem przejdź przez budynek i, mając przed sobą most, zajrzyj za jego lewy róg. Następnie wracaj i ruszaj przez tunel jedyną dostępną drogą. Po wyjściu trafisz do małego zniszczonego domku, obok którego w beczce znajdziesz kolejny losowy fant, a wewnątrz leżący na półce Dokument (Natalia może tutaj jeszcze odszukać błyszczący na ziemi przedmiot).

Poczekaj aż wróg przejdzie za róg budynku, a następnie zajdź go od tyłu. - Idź do wieży cz.1 | Kontemplacja - Barry | Resident Evil Revelations 2 - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry
Poczekaj aż wróg przejdzie za róg budynku, a następnie zajdź go od tyłu.

Zaraz za domkiem trafisz na (byłego) pracownika TerraSave, którego ciało zbadaj ([działanie]). Następnie kawałek dalej, po zejściu ze skarpy, natkniesz się na pierwszego przeciwnika - przykucnij i bez problemu zajdź go od tyłu. Za domem w skrzyni znajdziesz beczkę z losowym przedmiotem, a chwilę później, przy zniszczonej szopce, kolejną.

Podczas zachodzenia przeciwnika przy siatce zrób duży łuk. - Idź do wieży cz.1 | Kontemplacja - Barry | Resident Evil Revelations 2 - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry
Podczas zachodzenia przeciwnika przy siatce zrób duży łuk.

Po ponownym zejściu niżej trafisz w okolice niewielkiego domu, gdzie przeciwników będzie tym razem trzech. Dwóch z nich będzie się poruszać wokół domu, każdy w inną stronę. Wykorzystaj więc moment ich rozdzielenia, aby od tyłu zajść jednego (najlepiej po prawej stronie), a następnie wróć przed dom i, przy pomocy Natalii, zlokalizuj pozycję drugiego. Obchodząc dom z lewej strony natkniesz się jeszcze na trzeciego wroga stojącego przy siatce - jego również możesz zajśc od tyłu, uważaj jednak, aby zrobić odpowiednio szeroki łuk podchodzac w jego kierunku. Po oczyszczeniu terenu w beczce za domem znajdziesz losowy przedmiot.

Umiejętność Natalii okaże się w tym miejscu bardzo przydatna i umożliwi cichą eliminację przeciwników. Warto z niej skorzystać. - Idź do wieży cz.1 | Kontemplacja - Barry | Resident Evil Revelations 2 - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry
Umiejętność Natalii okaże się w tym miejscu bardzo przydatna i umożliwi cichą eliminację przeciwników. Warto z niej skorzystać.

Podejdź do bramy, która okaże się zamknięta. W poszukiwaniu klucza skręć przed nią lekko w lewo, ścieżką pod górę. Tam, zaraz za bramką, przykucnij. Przed domem znajdziesz Butelkę z zasłoną dymną - możesz jej użyć, aby tymczasowo oślepić wrogów. Przeciwników na tym terenie jest czterech (dwóch w pobliżu domu, dwóch trochę bardziej z lewej), najlepiej jest cały czas pozostać niewykrytym i, przy pomocy Natalii, wyznaczyć ścieżki którymi chodzą, a następnie kolejno zachodzić ich od tyłu.

Po oczyszczeniu terenu przetrząśnij beczki (amunicja pistoletowa, Topaz - 100 PP), a następnie przetransportuj znajdującą się z lewej strony skrzynię pod drugi dom (miejsce pokazana na obrazku) - Idź do wieży cz.1 | Kontemplacja - Barry | Resident Evil Revelations 2 - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry

Po oczyszczeniu terenu przetrząśnij beczki (amunicja pistoletowa, Topaz - 100 PP), a następnie przetransportuj znajdującą się z lewej strony skrzynię pod drugi dom (miejsce pokazana na obrazku). Dzieki temu będziesz mógł wejśc na dach budynku, skąd po kładce przejdziesz do pierwszego domku. Będąc na górze spójrz jeszcze w stronę skał z lewej strony, gdzie zauważysz Emblemat wieży.

Karabin snajperski przyda się w późniejszej części epizodu, dlatego oszczędzaj amunicję do niego. - Idź do wieży cz.1 | Kontemplacja - Barry | Resident Evil Revelations 2 - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry
Karabin snajperski przyda się w późniejszej części epizodu, dlatego oszczędzaj amunicję do niego.

Wewnątrz znajdziesz poszukiwany Klucz do bramy na tyłach, karabin snajperski M1891/30, a także, po otwarciu skrzynki przez Natalię, Skrzynię z częściami. Wracając do bramy otwórz jeszcze jedną taką skrzynkę leżącą przy zwalonych konarach z prawej strony - w środku znajdziesz Skrzynię z amunicją pistoletową. Ostatecznie wróć się do bramy i otwórz ją za pomocą znalezionego wcześniej klucza.