Ucieknij z pomnika - odliczanie | Metamorfoza - Claire poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Ucieknij z pomnika - odliczanie
Rozpocznie się odliczanie - masz więc określoną ilość czasu na opuszczenie tego terenu. Szybko zejdź na dół (na ścianie na wprost Rysunek Kafki, a pod platformą z której od razu zeskakujesz - Emblemat wieży) i dalej, przechodząc blisko ściany. Zeskocz tam na niższą platformę (z lewej, uważaj, gdyż na wprost znajdziesz przepaść, w którą możesz z rozpędu wskoczyć), gdzie w skrzyni dla Moiry znajdziesz Diament (2000 PP).
Cały czas schodź na dół. W miejscu pokazanym na screenie uważaj i nie zapędź się niżej - znajduje się tam latająca larwa, najszybciej wykończysz ją za pomocą jakiejś butelki, jeżeli taką posiadasz. Spod siatki zabierz skrzynkę, którą następnie przenieś w przeciwległy róg tego poziomu, pod inną siatkę. Ustaw ją przed skrzyniami, dzieki czemu wyjdziesz na górę i przez dziurę przeciśniesz się na drugą stronę.
Dalsza droga prowadzi obok ściany oraz nad przepaścią (przeskocz [działanie]). Schodząc jeszcze niżej w końcu będziesz mógł podsadzić Moirę pod siatką. Jako nastolatka odblokuj z drugiej strony dwie platformy ([działanie] - użycie łomu) i przeskocz po nich jako Claire na drugą stronę.
Przesuń teraz blokujący przejście kontener (odsuń go od ściany), a następnie jako Moira przejdź przez dziurę w siatce jednocześnie wypychając drugi (przykucnij). Po połączeniu bohaterek otwórz drzwi i przejdź dalej podnosząc bramę.
Wewnątrz biegnij cały czas w dół, omijając gruzy oraz korzystając z odpowiednio ulokowanych drabinek, które ustawione są w stronę, w którą musisz uciekać (po przejściu przez pierwsze dwie z nich musisz iśc w prawo, odbijając w lewo na ścianie możesz odkryć ostatni Rysunek Kafki). Zaraz po zejściu z drabiny na konstrukcji po swojej prawej (popatrz lekko w dół) będziesz mógł zauważyć Emblemat wieży.
Dosłownie kawałek dalej, gdy lekko pod górę przejdziesz po zwalonej platformie, uważaj, aby z rozpędu nie wbiec w objęcia niewidzialnego przeciwnika. Kierując się w dół trafisz na jeszcze jednego, gdy przeskoczysz nad przepaścią na dużą rurę - larwa lata na jej koncu, pod ścianą. Ponownie uważaj, gdyż biegnąc przed siebie łatwo się nieopatrznie do niej zbliżyć.
Następnie na drodze na sam dół już nic nie stanie Ci na przeszkodzie. Zsuń się po ostatniej zwalonej platformie, a po przerywniku filmowym zostaw Moirę i podejdź do wyrwy w budynku. Skok do wody zakończy tą część epizodu czwartego.