Village (2-1) - jezioro po walce | Solucja Resident Evil 4 poradnik Resident Evil 4 - PC
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Początek rozdziału zaczyna się od filmiku, w którym bohater ma kolejny sen. Kolorowe zdjęcia przedstawiają mutujące się tkanki :P.
Po przejęciu kontroli nad bohaterem podnieś z łóżka list i przeczytaj go. Następnie pozbieraj przedmioty: amunicję ze stołu i granat z półki obok okna i zapisz grę.
Wyjdź na zewnątrz i znów skieruj się w stronę molo. Pływać tam będą ryby , lecz nie strzelaj do nich z własnej broni, bo i tak nie będziesz mógł ich podnieść. Wsiądź najpierw do łodzi i z niej używając harpuna upoluj "żywą apteczkę". Gdy rybka oberwie podpłyń do niej i zjedz ją, bądź, jeśli masz miejsce w ekwipunku, a mało apteczek, zabierz ze sobą.
Teraz udaj się łodzią do miejsca nieco oddalonego, tam skąd bije niebieskie światło. Dopłyniesz do jaskini z handlarzem wewnątrz.
Po przycumowaniu skieruj się najpierw w prawo. Rozwal blokujące Ci drogę beczki (powinna znajdować się w nich amunicja ), dotrzesz do miejsca, w którym nad głową wisieć będzie lampa z kryształem . Strzel w nią i podnieś łup.
Następnie skieruj się na przeciwległą stronę konstrukcji. Przejście blokują duże skrzynie - poprzesuwaj je. Dojdziesz do miejsca, w którym znajduje się drabina umożliwiająca wejście na dach. Skorzystaj z niej. Będąc na górze przesuń kolejne skrzynie, aż dotrzesz...
...do beczek, w jednej z nich znajduje się skarb . Następnie zejdź na dół i skorzystaj z usług handlarza.
Gdy wykonasz wszystkie transakcje wróć się do miejsca, w którym rozpoczynałeś ten etap i zapisz grę .
Następnie wyjdź z domu i skieruj się do pobliskiej bramy. Jej otwarcie załączy loading. |