Island (5-2) - zsyp | Solucja Resident Evil 4 poradnik Resident Evil 4 - PC
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Po przejęciu kontroli nad bohaterem podnieś amunicję leżącą nieopodal i skieruj się do wyjścia z celi. Zanim ją opuścisz załączy się krótka cut-scenka, w której przez okno wleci wiadomość (papierowy samolocik). Podnieś ją i wyjdź na korytarz.
Tam czekać będą na Ciebie wrogowie, pozbądź się ich i pójdź korytarzami w stronę pomieszczenia, gdzie manewrowałeś dźwigiem. |
Po drodze trafisz do pomieszczenia, w którym wcześniej nic nie mogłeś wykonać (jedynie zdobyłeś żółte zioło). Dojdzie tu do ataku. Jeden z oponentów zamknie wyjście, a reszta rzuci się na Ciebie. Ich pokonanie nie powinno przysporzyć Ci problemów, pamiętaj jednak, że atakować Cię będzie również kusznik. |
Po zwycięskiej walce wciśnij ten sam przycisk, którym przed momentem nieprzyjaciel zamknął drzwi. Akcja ta spowoduje kolejny atak. Wbiegnie kilku zwykłych przeciwników (jeden będzie atakował z dystansu) z hełmami na głowach - strzelaj w tors.
Po kolejnym starciu zejdź otwartymi drzwiami na dół i podjedź do zsypu (wcześniej wtrąciłeś tu oponenta). Załączy się scenka, w której wraz z Ashley skoczysz na dół.
Obok miejsca upadku leżeć będzie potwór, którego przebudzenie spowoduje otwarcie pierwszej bramy. |
Tak więc przed użyciem pierwszej dźwigni przeładuj wszystkie bronie. Gdy otworzysz bramę szybko przez nią przebiegnij i używając dźwigni po drugiej stronie zamknij ją.
W miejscu, w którym się znajdziesz, oprócz bardzo przydatnej amunicji do snajperki jest kontener, w którym możesz kazać ukryć się dziewczynie (jego dokładne położenie wskazałem na mapie). |
Podczas, gdy wróg stać będzie przy pierwszej bramie, Ty wyceluj w niego i rozpocznij niszczenie pasożytów. Jak zapewne domyślasz się, pozbycie się wszystkich widocznych nie załatwi sprawy, więc gdy wróg przedostanie się do Ciebie i będzie przechodził obok wybuchowej beczki wysadź ją (jeśli i to nie powstrzyma ataku dobij go, używając strzelby).
Po przywołaniu Ashley i otwarciu kolejnej bramy wykorzystaj wspólne siły do przesunięcia blokującego drogę czerwonego kontenera. W ten sposób przejść będziesz mógł na drugą stronę pomieszczenia.
Idąc kawałek dalej dojdzie do kolejnego ataku potwora. Tym razem masz dużo miejsca na ucieczkę i oddawanie strzałów (po drodze minąłeś kolejną beczkę dającą się wysadzić, ją również możesz wykorzystać do unicestwienia oponenta). |
Nieco dalej znajduje się kolejny kontener zagradzający przejście, przesuń go i wejdź do drzwi końcowych (oświetlonych zielonym światłem), by zakończyć etap.