Village (1-3) - moczary | Solucja Resident Evil 4 poradnik Resident Evil 4 - PC
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Obok miejsca, w którym się aktualnie znajdujesz, jest szopa. Znajdziesz w niej dwa opakowania amunicji . Po wyjściu na zewnątrz skieruj się ścieżką w dół.
Przechodząc kilka kroków w wąwozie znów wrogowie zepchną na Ciebie głaz: procedura "ratowania się" pozostaje taka sama, co na początku gry.
Obok miejsca, w którym karkołomna ucieczka się kończy, na jednej ze ścian przyczepiony będzie drogocenny kamień . Strąć go strzelając i podnieś.
Przed Tobą dość trudny etap: moczary. Na molo, z daleka powinieneś widzieć wroga, strzel w niego. Ten trafiony wykona kilka kroków w tył i wejdzie na własny ładunek - boom! Eksplozja przywoła kolejnego nieprzyjaciela. Ty jednak nie wchodź na pomost, tylko poczekaj, aż wróg sam do Ciebie przybiegnie.
Obok wejścia na deski, blisko wody, leżeć będzie granat. Jeśli nie masz obecnie żadnego (a powinieneś) niezwłocznie podnieś go, gdyż bardzo się przyda.
Będąc w połowie pierwszego fragmentu mola spójrz w prawo, będzie stać tam jeden z przeciwników - strzel w niego, by przybiegł do Ciebie i wykończ go.
Następnie zerknij w lewą stronę. W oddali (zdjęcie) stoi następny wróg, który podobnie jak pierwszy, jest bardzo blisko ładunku. Wykończyć go możesz bez problemu, samemu detonując bomby.
Teraz, gdy w pobliżu wydawałoby się nie ma nikogo, idąc mostem dojdziesz do szopy. Wejdź do niej i od razu wyjdź. Będąc w tym miejscu odblokujesz dużą ilość wrogów, a w tak ciasnym miejscu walka (ucieczka) jest bardzo ciężka.
Do eksterminacji przybyłej grupy bez wahania użyj strzelby, tylko staraj się atakować tak, by obrywało kilkoro nieprzyjaciół jednocześnie.
Zeskocz do wody i pozbieraj wszystkie przedmioty w niej leżące, jak również rzeczy z szopy: dwie paczki amunicji i jajko z węża. Następnie skieruj się w głąb planszy trzymając się lewej strony. Dojdziesz do miejsca z dwoma nieprzyjaciółmi, jeden z nich biegnąc w Twoją stronę powinien zginać na pułapce (zdjęcie prawe).
Wejdź na drugi fragment mola i z ławki tam ulokowanej podnieś granat . Stojąc tu możesz również strącić gniazdo (skarb ) z drzewa, rośnie nieopodal (mapa). Jego zawartość spadnie za barierkę, dlatego musisz obejść drewnianą konstrukcję, a czyniąc to uważaj na ładunki.
Teraz bez problemów możesz skierować się do miejsca, w którym kończy się woda.
Natrafisz na kolejny obskurny budynek, uważaj ponieważ w nim czai się wieśniak. W skrzyniach, które tam znajdziesz powinna być amunicja i wąż (jajko ).
Idąc w górę ścieżką dojdziesz do drzwi, które prowadzą do areny z wielkim jeziorem i bardzo ciekawymi wydarzeniami.