Village (1-3) - moczary | Solucja Resident Evil 4 poradnik Resident Evil 4 - PC
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

![]() | ![]() |
Obok miejsca, w którym się aktualnie znajdujesz, jest szopa. Znajdziesz w niej dwa opakowania amunicji . Po wyjściu na zewnątrz skieruj się ścieżką w dół.
![]() | ![]() |
Przechodząc kilka kroków w wąwozie znów wrogowie zepchną na Ciebie głaz: procedura "ratowania się" pozostaje taka sama, co na początku gry.
![]() | ![]() |
Obok miejsca, w którym karkołomna ucieczka się kończy, na jednej ze ścian przyczepiony będzie drogocenny kamień . Strąć go strzelając i podnieś.
Przed Tobą dość trudny etap: moczary. Na molo, z daleka powinieneś widzieć wroga, strzel w niego. Ten trafiony wykona kilka kroków w tył i wejdzie na własny ładunek - boom! Eksplozja przywoła kolejnego nieprzyjaciela. Ty jednak nie wchodź na pomost, tylko poczekaj, aż wróg sam do Ciebie przybiegnie.
![]() | ![]() |
Obok wejścia na deski, blisko wody, leżeć będzie granat. Jeśli nie masz obecnie żadnego (a powinieneś) niezwłocznie podnieś go, gdyż bardzo się przyda.
Będąc w połowie pierwszego fragmentu mola spójrz w prawo, będzie stać tam jeden z przeciwników - strzel w niego, by przybiegł do Ciebie i wykończ go.
![]() | ![]() |
Następnie zerknij w lewą stronę. W oddali (zdjęcie) stoi następny wróg, który podobnie jak pierwszy, jest bardzo blisko ładunku. Wykończyć go możesz bez problemu, samemu detonując bomby.
Teraz, gdy w pobliżu wydawałoby się nie ma nikogo, idąc mostem dojdziesz do szopy. Wejdź do niej i od razu wyjdź. Będąc w tym miejscu odblokujesz dużą ilość wrogów, a w tak ciasnym miejscu walka (ucieczka) jest bardzo ciężka.
![]() | ![]() |
Do eksterminacji przybyłej grupy bez wahania użyj strzelby, tylko staraj się atakować tak, by obrywało kilkoro nieprzyjaciół jednocześnie.
Zeskocz do wody i pozbieraj wszystkie przedmioty w niej leżące, jak również rzeczy z szopy: dwie paczki amunicji i jajko z węża. Następnie skieruj się w głąb planszy trzymając się lewej strony. Dojdziesz do miejsca z dwoma nieprzyjaciółmi, jeden z nich biegnąc w Twoją stronę powinien zginać na pułapce (zdjęcie prawe).
![]() | ![]() |
Wejdź na drugi fragment mola i z ławki tam ulokowanej podnieś granat . Stojąc tu możesz również strącić gniazdo (skarb ) z drzewa, rośnie nieopodal (mapa). Jego zawartość spadnie za barierkę, dlatego musisz obejść drewnianą konstrukcję, a czyniąc to uważaj na ładunki.
Teraz bez problemów możesz skierować się do miejsca, w którym kończy się woda.
![]() | ![]() |
Natrafisz na kolejny obskurny budynek, uważaj ponieważ w nim czai się wieśniak. W skrzyniach, które tam znajdziesz powinna być amunicja i wąż (jajko ).
Idąc w górę ścieżką dojdziesz do drzwi, które prowadzą do areny z wielkim jeziorem i bardzo ciekawymi wydarzeniami.