Prey: Wysyłka i odbiór
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Wysyłka i odbiór gry Prey. To jedno z zadań głównego wątku fabularnego i odblokowywane ono jest po przedostaniu się po raz pierwszy do Ładowni. W ramach zaliczania tej misji będziesz musiał spotkać się z Sarą Elazar, a także doprowadzić do odblokowania hali ładowni B i rozprawić się z przebywającymi w niej tyfonami (będzie to większa bitwa, do której gra pozwoli ci się przygotować).
- Spotkanie się z szefową ochrony Sarą Elazar
- Przywrócenie dostaw prądu do Ładowni
- Odnalezienie projektu wieżyczki
- Umieszczenie wieżyczek w strefie załadunkowej ładowni B
- Otwarcie ładowni B i zniszczenie tyfonów
Spotkanie się z szefową ochrony Sarą Elazar

Misję rozpoczynasz w Ładowni (Cargo Hold). Musisz pilnować się, gdyż w jej centralnej hali domyślnie powinno przebywać kilka Fantomów i mogą się wśród nich znajdować bardziej elitarne odmiany tych potworów. Docelowo musisz dotrzeć do śluzy prowadzącej do sekcji Wysyłka i odbiór. Jeżeli w pobliżu nie będzie żadnych potworów to stojący po drugiej stronie Austin Cool odblokuje ci przejście. Omiń go i dotrzyj do zlokalizowanych nieco dalej szybów grawitacyjnych.
Przenieś się na poziom 2 i udaj się do pomieszczenia ochrony zlokalizowanego w północnej części mapy. Pogadaj tu z Sarą Elazar żeby uzyskać dalsze wytyczne. Będziesz musiał przywrócić dostawy prądu oraz pozyskać projekt wieżyczki z myślą o pozbyciu się dużej grupy tyfonów (otrzymanymi zadaniami tymi możesz zajmować się w dowolnej kolejności).
Uwaga - Przy okazji wizyty w biurze ochrony możesz pobrać mapę ładowni. W pobliżu znajdziesz też m.in. aż 4 neuromody.
Przywrócenie dostaw prądu do Ładowni

Powróć do głównej hali i zainteresuj się wejściem do Sekcji paliwowej w jej południowo-wschodniej części. Przeprawę przez tutejsze korytarz utrudniają płomienie, których nie będziesz w stanie się pozbyć nawet dzięki skorzystaniu z działka LEPIK. Najprostszym rozwiązaniem tego problemu jest wspięcie się na okoliczne półki i przejście dzięki nim nad płomieniami lub obok nich (przy zachowaniu bezpiecznego dystansu).
Z sekcją paliwową sąsiaduje pomieszczenie kontroli zasilania ładowni i zanim tu cokolwiek zrobisz zlokalizuj i zabij większego Mima. Możesz już przywrócić dostawy prądu. Akcja ta oprócz zagwarantowania ci możliwości kontynuowania opisywanego zadania odblokuje również w głównej hali windy, urządzenie recyklingowe i fabrykatora.
Odnalezienie projektu wieżyczki

W celu pozyskania projektu musisz ponownie przenieść się Na zewnątrz Talosa I, tak więc powróć do śluzy gdzie rozpoczynałeś eksplorację Ładowni. Po znalezieniu się w przestrzeni kosmicznej rozpocznij przelot do wskazanego przez grę zniszczonego posterunku ochrony, w którym ma znajdować się projekt. W pobliżu przebywa splatacz, którego musisz się najpierw pozbyć i pamiętaj o konieczności zniszczenia jego tarczy zanim rozpoczniesz właściwe ataki. Po rozprawieniu się z tyfonem zlokalizuj sejf i użyj otrzymanego od Sary losowego kodu (lub Hakowania III) żeby pozyskać projekt wieżyczki przenośnej (i przy okazji również 2 neuromody).
Umieszczenie wieżyczek w strefie załadunkowej ładowni B

Kolejny cel misji daje ci większą swobodę działania. Twoim ostatecznym celem jest umieszczenie w sumie trzech wieżyczek w strefie załadunkowej (Loading Zone) przy ładowni B w sekcji Wysyłka i odbiór, a więc w obszarze z powyższego obrazka. Wszystkie wieżyczki muszą znaleźć się w obrębie niebiesko-pomarańczowego prostokątu wymalowanego na podłodze, gdyż tylko wtedy zostaną uwzględnione. Dwie z nich najlepiej umieścić przy narożnikach, a trzecią na środku i dodatkowo wszystkie zwrócić w stronę zamkniętych chwilowo dużych drzwi.

Wieżyczki możesz pozyskiwać na dwa zasadnicze sposoby. Pierwsza metoda to odnajdywanie ich w okolicy i dostarczanie w pobliże wejścia do ładowni B. Wieżyczki są w następujących miejscach:
- Jeden z kontenerów na dolnym poziomie głównej hali ładowni
- Jeden ze składzików w głównej hali ładowni - możesz tam dotrzeć wykonując serię skoków lub aktywując windę
- Okolice wejścia do działu Wysyłka i odbiór - wieżyczka jest uszkodzona i musisz ją najpierw naprawić
- Jeden z bocznych składzików w dziale Wysyłka i odbiór - możesz odblokować składziki używając komputera Gusa Magilla

Druga metoda zakłada wyprodukowanie wieżyczek i wybór jej jest wskazany tylko jeśli nie chcesz tracić czasu na poszukiwania tych obiektów. Skieruj się do fabrykatora w głównej hali i odszukaj na liście wieżyczkę (powyższy obrazek). Wyprodukowanie jednej wieżyczki jest niestety dość kosztowne, bo musisz dysponować 3 jednostkami materiałów mineralnych i syntetycznych.
Otwarcie ładowni B i zniszczenie tyfonów

Po tym jak umieścisz co najmniej trzy wieżyczki w strefie załadunkowej obok wejścia do ładowni B pojawi się możliwość awansowania do dalszej części zadania. Zaczekaj aż pojawi się tu Sara Elazar i odbierz od niej kod do otwarcia drzwi. Upewnij się, że jesteś gotowy do stoczenia dużej bitwy zanim wprowadzisz ten kod po skorzystaniu z terminalu przy drzwiach.


Bitwa z tyfonami nie powinna być bardzo trudna, ale musisz ją perfekcyjnie rozegrać jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Wrota piekieł. Trofeum to wymusza żeby nikt nie zginął w bitwie z tyfonami. Do działania przystąp gdy duże wrota będą się jeszcze rozsuwały i zaatakuj potwory polegając na jednej z psychicznych mocy (obrazek 1) lub wrzucając do ładowni B np. ładunek recyklingowy. Następnie przełącz się na strzelbę i atakuj potwory gdy te będą próbowały wkraczać do sali z ocalałymi pracownikami stacji (obrazek 2). Postaraj się tu szybko ustawić nieco z boku żeby nie znaleźć się na linii strzału którejś z wieżyczek.
Po wygranej bitwie wysłuchaj ostatniej rozmowy. Misja ta zostanie zaliczona i będziesz mógł wznowić przechodzenie rozpoczętego wcześniej głównego zadania Klucze do królestwa.
- Prey - poradnik do gry
- Prey: Poradnik do gry
- Prey: Opis przejscia
- Prey: Pierwszy dzień w pracy
- Prey: Wydostań się
- Prey: Gabinet z widokiem
- Prey: Po drugiej stronie zwierciadła
- Prey: Porozmawiaj z January
- Prey: Droga naokoło
- Prey: Szukanie echa
- Prey: Przywróć z kopii zapasowej
- Prey: Klucze do królestwa
- Prey: Tą stroną do góry
- Prey: Wysyłka i odbiór
- Prey: Restart
- Prey: Zanim dam ci klucz
- Prey: Sprzątacz
- Prey: Nieograniczony umysł
- Prey: Zagłada
- Prey: Opis przejscia
- Prey: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Najpoważniejszy problem związany z nabywaniem kolejnych mocy obcych polega na tym, że po przekroczeniu ich określonego limitu zaczniesz być traktowany jako wróg przez systemy obronne stacji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/prey/&PART=64
ale jaki to limit? Mógł autor napisać, skad mam wiedziec ile tych mocy moge w siebie zainwestowac??/
Ogólnie to poradnik niestety słaby. W misji reaktor zupełnie nie wspomniano o tym że drzwi blokujące dostęp do technopaty są zablokowane. Można je otworzyć tylko posiadając siłę na trzecim poziomie, a myślę że wielu graczy nie odblokowuje tej zdolności na takim poziomie. Oczywiście do technopaty można się dostać po rurach wentylacyjnych - można na nie wskoczyć w korytarzu prowadzącym do "windy".
Mam kłopot z wykonaniem wyzwania przeciwległe bieguny.Przeszedłem grę 4 razy z tyfonicznymi i ludzkimi mocami w osobnych slotach kampanii i mi nie zaliczyło tego wyzwania o co chodzi czy ja coś źle robię.
ak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
Ten facet nazywa się dalton a klucz który ma jest do pokoju w dziale sprzętowym do pokoju z projektem blackbox. A mnie chodzi
o pomieszczenie I.T SECURITY które znajduje się w Holu Talosa i w tym pomieszczeniu I.T SECURITY są zamknięte dzwi do których jest potrzebna karta dostępu nie mogę jej nigdzie znaleźć.
proszę o pilna pomoc
jak zabic danielle sho bo pierwotnie spotykamy ja za szyba basenu w kwaterach zalogi a potem nie moge jej nigdzie spotkac. gdzie ja moge pozniej spotkac.
jak się dostać do pokoju w dziale IT w holu talosa 1.
Bo są tam zamkniete dzwi ktore otwiera sie jakas karta a przeszedlem cala gre i jej nie znalazlem.
Karta jest na ciele pływającym w rejonie G.U.T.S. Dawson albo Dalton nie pamiętam dokładnie imienia.
Też mnie to zastanawiało, podobno można tam się dostać tylko przy przechodzeniu gry w krwawy sposób.
Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??
co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?
Żeby sobie pobrać musisz mieć premium. Taki poradnik to mnóstwo roboty, więc trochę czasu zajmuje zrobienie go. Część poradnika możesz sobie za free czytać i nie marudź.
Cześć dondariano73. Poradnik do Prey PDF jest do pobrania. Zaznaczyłem Ci subtelnie na obrazku obok przycisk, który umożliwia jego pobranie :)
kolafon-> A dziękujemy! W końcu ktoś rozumie <3
Tylko jeden szczegół: PDF'y można również ściągnąć za jednorazową opłatę.
Redakcja aż tak bardzo nienawidzi polskiego języka, że zrzuty przedstawia z angielskiej wersji gry, jak równocześnie jest i polska ?.
Siedzialem przy tym z godzinę i nie dałem rady nie mogę zdobyć kodu. Jak ktoś wie co trzeba zrobić to niech napisze. Stworzyłem klucz morgans czy cos takiego. Jakieś plany jeszcze trzeba zrobić czy pobrać. Jeszcze raz w wolnym czasie sprawdzę i poczekam na odpowiedź a jak nic nie da rady to usuwam grę nie będę się zdenerwował bugami.
Już skończyłem grę. Dostajesz kod od osoby już nie wiem jak się nazywa na górze i otwierasz drzwi. Nie chciała mi dac. Wyczytałem zapis z przed wejścia do całego tego poziomu i poszło. Jak na złość nie miałem rozwiniętego hakowania (przy 4 chyba poziomie można było wejść od razu) i nie miałem neuromodow. Dopiero później zdobyłem schemat kopiowania neuromodow i zmaksowalem hakowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
