Jak dostać się do arsenału w Dziale psychotronicznym? | Prey Poradnik Prey
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Podczas eksploracji Działu psychotronicznego (Psychotronics) możesz natrafić na pomieszczenie arsenału (zbrojownię). Znajduje się ono we wschodniej części poziomu 2 tej lokacji, tuż obok laboratorium ekstrakcyjnego. Wejście do zbrojowni prezentuje dołączony obrazek i nie możesz od razu z niego skorzystać, gdyż drzwi arsenału są zamknięte.
Do wnętrza arsenału możesz przedostać się na kilka sposobów. Pierwsza metoda zakłada złożenie wizyty we wspomnianym laboratorium ekstrakcyjnym. W dużej szklanej klatce przetrzymywany jest tu Aaron Ingram i zwróci się on z prośbą o jego uwolnienie (jest to częścią pobocznego zadania Więzień z psychotronicznego). Możesz spełnić jego prośbę i po skorzystaniu z terminalu przy klatce wybrać opcję otwarcia drzwi. Od Aarona w ramach podziękowania otrzymasz kod do zbrojowni (w naszym przypadku był to kod 8714, ale Ty możesz otrzymać inną kombinację). Możesz użyć tej kombinacji żeby otworzyć zbrojownię.
Uwaga - Aarona możesz zabić po tym jak ci wyjawi kod do arsenału (jeśli prowadzisz rozgrywkę z myślą o zamordowaniu wszystkich pracowników stacji). Alternatywnie możesz też podjąć próbę otwarcia drzwi w oparciu o hakowanie. Mają one niestety zabezpieczenie trzeciego poziomu, tak więc musiałbyś dysponować umiejętnością Hakowanie III.
Zupełnie inną metodą dotarcia do arsenału jest użycie jednej z mocy obcych. Wariant ten staje się możliwy jeśli odblokowałeś już umiejętność Mimikra Materii, która pozwala na korzystanie ze zdolności Mimów, a więc na upodabnianie się do elementów otoczenia. W tym przypadku zajmij się zbadaniem północnego korytarza sąsiadującego ze zbrojownią. Odnajdziesz tu pokazane na obrazku okienko (użyj klucza francuskiego żeby oczyścić okolicę z bloczków kleju będących pozostałościami po użyciu działka LEPIK).
Wskocz na mały parapet, przykucnij i użyj mocy obcych żeby przemienić się w jeden z małych obiektów ustawionych obok okienka. Po tym jak tego dokonasz przeciśnij się przez mały otwór żeby dotrzeć do zbrojowni.
Niezależnie od wybranej metody działania zbadaj dokładnie arsenał. W zbrojowni odnajdziesz bronie i amunicję, nieużywaną wieżyczkę, neuromoda, projekty nabojów do strzelby i nabojów 9mm oraz zestaw do ulepszania broni.