Jak samemu wytwarzać neuromody w Prey? | Rozwój postaci Poradnik Prey
Na stronie znajdują się informacje jak produkować neuromody w grze Prey. Staje się to możliwe w oparciu o crafting, ale zanim przystąpisz do wytwarzania tych cennych przedmiotów należy zdobyć projekt neuromoda oraz potrzebne materiały.
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Kolejne neuromody możesz nie tylko odnajdywać w świecie gry, ale i samemu wytwarzać. Jest to bardzo dobry pomysł jeśli zależy ci na szybszym rozwinięciu najbardziej pożytecznych ludzkich umiejętności. Wszystkie najważniejsze kroki jak tego dokonać opisane zostały poniżej.
- Lokalizacja pierwszego projektu do wytwarzania neuromodów
- Inne lokalizacje projektów do wytwarzania neuromodów
Lokalizacja pierwszego projektu do wytwarzania neuromodów
Rozpocznij w pomieszczeniu o nazwie Fabrykacyjny (Fabrication) zlokalizowanym na piętrze Działu neuromodów (Neuromod Division) (obrazek 1). Jest to lokacja, w której spotyka się potężnego Tyfona Technopatę. Możesz pokonać tego silnego potwora (informacje jak tego dokonać są w rozdziale z najczęściej zadawanymi pytaniami) lub szybko pozyskać tylko jeden ważny przedmiot. Mowa tu o karcie dostępu do biura Haldena Gravesa. Odnajduje się ją przy pokazanych na obrazku 2 zwłokach Fredericka Steele'a. Ciało to jest w głównej sali, w której przebywał (lub nadal przebywa) Technopata.
Po zabraniu karty dostępu skorzystaj z szybu grawitacyjnego lub w dowolny inny sposób przedostań się na wyższy poziom obszaru Fabrykacyjny. Odszukaj tu pokazane na dołączonym obrazku wejście do biura Haldena Gravesa. Do jego odblokowania użyj pozyskanej wcześniej karty dostępu.
W biurze przejdź do prawego pomieszczenia. Odszukaj w pokazanym na obrazku miejscu projekt neuromoda (Neuromod Fabrication Plan).
Z pozyskanym planem możesz już dotrzeć do dowolnego fabrykatora w świecie gry, np. do tego znajdującego się w sali, w której na samym początku zabrałeś kartę dostępu. Wybierz neuromod z listy obiektów nadających się do wyprodukowania (powyższy obrazek). Stworzenie tego przedmiotu nie jest oczywiście darmowe. Wymagane materiały to 1 jednostka materiałów organicznych, 2 jednostki materiałów mineralnych, 2 jednostki materiałów syntetycznych i 3 jednostki materiałów egzotycznych.
Inne lokalizacje projektów do wytwarzania neuromodów
Jeśli nie chcesz zaliczać spotkania z Tyfonem technopatą to projekt potrzebny do produkcji neuromodów możesz zabrać z jednej z innych lokacji ze świata gry. Wyszczególnione one zostały poniżej.
Kolejna okazja do zdobycia planu pojawia się po dotarciu do Działu psychotronicznego. Projekt znajduje się w biurze dyrektora Kelstrupa sąsiadującym z atrium. Musisz zajrzeć do sejfu. Ma on zabezpieczenie czwartego stopnia, ale (losową) kombinację do otwarcia sejfu otrzymasz od Alexa Yu po skalibrowaniu psychoskopu (wykonuje się to w ramach głównej fabuły).
Inny moment do pozyskania projektu to wizyta w lokacji Arboretum. Projekt możesz mianowicie pozyskać po włamaniu się do komputera w biurze Alexa Yu. Stanowisko ma zabezpieczenie czwartego stopnia i w rezultacie konieczne jest użycie Hakowania IV do jego odblokowania. Po tym jak tego dokonasz przejdź do zakładki plików (Files) i ściągnij plan.
Następna okazja pojawia się po zawitaniu w Kwaterach załogi. Nowy projekt znajduje się w apartamencie Morgan Yu zlokalizowanym na najwyższym piętrze z apartamentami kierownictwa (dociera się tam szybem grawitacyjnym, który możesz uaktywnić dzięki odnalezieniu kombinacji lub rozegraniu mini-gry hakerskiej).