Dział neuromodów | Dodatkowe zadania Prey Poradnik Prey
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Na stronie znajdują się opisy dodatkowych zadań gry Prey, które możesz odblokować podczas eksploracji działu neuromodów (Neuromod Division), czyli jednego z wielu obszarów stacji Talos I. Zaliczenie tych misji jest w pełni opcjonalne, ale możesz dzięki nim wejść w posiadanie wartościowych przedmiotów.
- Wszystko, co znasz, zaraz się odmieni (Everything You Know is About to Change)
- Znikający trup (The Corpse Vanishes)
Wszystko, co znasz, zaraz się odmieni (Everything You Know is About to Change)
Misja ta odblokowana zostanie podczas zaliczania zadania głównego wątku Wydostań się. W końcowej części wspomnianego zadania główny bohater dotrze w pobliże holu działu neuromodów (w okolicy tej odnajduje się m.in. działko LEPIK). Ze sterowaną postacią skontaktuje się wtedy automatycznie January i poinformuje o pozostawieniu w pobliżu neuromoda (jest to doskonała okazja do zapoznania się z tym w jaki sposób one funkcjonują).
Oczyść hol z Mimów i dotrzyj następnie do gabloty z powyższego obrazka. Znajduje się w niej prawdziwy neuromod zamiast standardowej atrapy. Zabranie go zakończy to krótkie zadanie.
Uwaga - Zignoruj tę misję jeśli prowadzisz rozgrywkę pod kątem zdobycia osiągnięcia Żadnych strzykawek, które zakłada całkowite ignorowanie umiejętności i mocy.
Znikający trup (The Corpse Vanishes)
Misja ta może zostać odblokowana po tym jak dotrzesz do sekcji badawczej (Research and Design). Jest to obszar, który odwiedza się po opuszczeniu laboratoriów z makietą apartamentu Yu i jeszcze przed dotarciem do holu Działu neuromodów. Odszukaj w sekcji badawczej stanowisko Jovana Gravilovica. Z jednej z zapisanych na nim wiadomości dowiesz się na temat miejsca umieszczenia zwłok Bellamy'ego oraz o tym, że powinna być przy nich karta dostępu do jego kajuty.
Dotrzyj do holu Talosa I (Talosa I Lobby). Musisz skierować się do centrum urazowego (Trauma Center) zlokalizowanego na poziomie 2 tej lokacji (kartę dostępu do centrum urazowego znajdziesz m.in. w głównej recepcji na poziomie 1). Po dotarciu na miejsce skorzystaj z nowego komputera stacji ochrony (powyższy obrazek). Odczytaj wiadomość dotyczącą Bellamy'ego. Dowiesz się z niej, że zwłoki naukowca przeniesiono do Działu psychotronicznego.
Zadanie to będziesz mógł kontynuować dopiero po tym jak wejdziesz w posiadanie karty dostępu do Działu psychotronicznego (Psychotronics). Przejście do tej lokacji znajduje się na poziomie 1 w północno-wschodniej części holu Talosa I i wizyta w Dziale psychotronicznym jest częścią głównego zadania Droga naokoło. Podczas przemierzania tej lokacji zatrzymaj się w zachodniej części poziomu 2, a konkretnie w sali badań żywych obiektów. W miejscu tym znajduje się szyb grawitacyjny pozwalający na dotarcie do kostnicy (poziom 1).
W kostnicy przebywa sporo Mimów, tak więc powoli ją badaj. Musisz zainteresować się zamkniętym pomieszczeniem zlokalizowanym na wschodnim krańcu kostnicy. Drzwi wymagają posiadania karty dostępu do kostnicy i problem ten możesz rozwiązać na dwa sposoby. O wiele lepiej jest skorzystać z mocy obcych o nazwie Mimikra Materii. Ustaw się przy pokazanej na obrazku okiennicy, przemień się w dowolny mały obiekt i przedostań do środka. Alternatywnie możesz zaczekać aż pojawi się tu operator naukowy i aż wleci do pomieszczenia kostnicy. Umożliwi ci to przedostanie się do środka.
W pomieszczeniu kostnicy odnajdziesz m.in. kartę dostępu oraz 2 neuromody. Najważniejsze jest jednak zbadanie zwłok Sylvaina Bellamy'ego. Odnajdziesz kartę dostępu do kajuty Sylvaina Bellamy'ego i zabranie jej odblokuje cel misji związany ze zbadaniem jej. Kajuta Bellamy'ego jest w Kwaterach załogi i przedostanie się do tej lokacji jest możliwe po dotarciu do Arboretum.
Po dotarciu do Kwater załogi (Crew Quarters) skieruj się do Kajut załogi B zlokalizowanych w północnej części poziomu 1. Poszukiwana kajuta Sylvaina Bellamy'ego ma numer 108 i do jej otwarcia możesz użyć odnalezionej w kostnicy karty dostępu. Zadanie zaliczone zostanie w momencie wejścia do kajuty, ale warto oczywiście ją dokładnie zbadać. Możesz sprawdzić komputer Bellamy'ego, na którym są 1 e-mail i plik z danymi badań tyfonów Morgan Yu. Oprócz tego w kajucie odnajdziesz m.in. 3 neuromody.