Dział psychotroniczny | Dodatkowe zadania Prey Poradnik Prey
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Na stronie znajdują się opisy dodatkowych zadań gry Prey, które możesz odblokować podczas eksploracji Działu psychotronicznego (Psychotronics), czyli jednego z wielu obszarów stacji Talos I. Zaliczenie tych misji jest w pełni opcjonalne, ale możesz dzięki nim wejść w posiadanie wartościowych przedmiotów.
- Neuromody doktora Kelstrupa (Dr. Kelstrup's Neuromods)
- Więzień z psychotronicznego (The Psychotronics Prisoner)
- Bezcenny pistolet do silikonu (Million Dollar Caulk Gun)
Neuromody doktora Kelstrupa (Dr. Kelstrup's Neuromods)
Zadanie to automatycznie jest odblokowywane podczas zaliczania głównej misji Droga naokoło. Po dotarciu do atrium w Dziale psychotronicznym zostaniesz zmuszony przez Alexa Yu do skalibrowania pozyskanego niedawno psychoskopu, czyli do zeskanowania kilku Fantomów przetrzymywanych w kapsułach. Nagrodą za wykonanie jego poleceń będzie otrzymanie kombinacji do sejfu doktora Kelstrupa.
Biuro dyrektora Kelstrupa znajduje się tuż obok atrium i do środka możesz przedostać się dzięki przebiciu się przez jedną z okiennic, które zaklejono działkiem LEPIK. Uważaj tu na uszkodzone złącze elektryczne, które doprowadza do pojawiania się wyładowań. Możesz zakleić je działkiem LEPIK i następnie je naprawić (wymagana umiejętność Naprawa) lub po prostu szybko wykonać czynności związane z tym zadaniem.
Poszukiwane obiekty znajdują się w pokazanym na obrazku sejfie Kelstrupa. Do jego otwarcia użyj kodu otrzymanego wcześniej od Alexa Yu (jest on losowo generowany). W sejfie odnajdziesz paczkę neuromodów ORAZ projekt neuromodu, dzięki któremu będziesz mógł polegać na craftingu do wytwarzania kolejnych neuromodów.
Więzień z psychotronicznego (The Psychotronics Prisoner)
Okazja do rozegrania tego zadania pojawia się po dotarciu do pokazanego na powyższym obrazku laboratorium ekstrakcyjnego, które znajduje się na poziomie 2 Działu psychotronicznego w jego wschodniej części. Do miejsca tego prowadzi korytarz z płomieniami, przy czym uszkodzone rury można bezproblemowo zaklejać działkiem LEPIK.
W laboratorium ekstrakcyjnym odnajdziesz dużą klatkę, w której więziony jest Aaron Ingram. Poprosi on sterowaną postać o otwarcie klatki. Zanim podejmiesz decyzję możesz sprawdzić terminal przy klatce i przejrzeć akta ochotnika, a dowiesz się o popełnionych przez Ingrama zbrodniach.
Misję możesz zaliczyć na dwa sposoby. Pierwszy wariant zakłada oswobodzenie Ingrama - jest to trzecia opcja w menu komputera zlokalizowanego przy klatce. Podziękuje on ci za pomoc i wyjawi kod 8714, który możesz wykorzystać do otwarcia pobliskiego arsenału. W zbrojowni odnajdziesz bronie i amunicję, nieużywaną wieżyczkę, neuromoda, projekty nabojów do strzelby i nabojów 9mm oraz zestaw do ulepszania broni.
Uwaga - Jeśli prowadzisz rozgrywkę pod kątem nie pozostawienia nikogo przy życiu to po uzyskaniu kombinacji do arsenału od Ingrama możesz go osobiście zamordować. Możesz również całkowicie pominąć rozmowę z nim, gdyż wspomniana kombinacja jest stała.
Drugi wariant zakłada przeprowadzenie planowanej procedury ekstrakcji, która zakończy się śmiercią Aarona Ingrama. W tym celu wybierz drugą zakładkę z menu komputera i wybieraj z niej kolejne pozycje gdy będą one stawały się dostępne. Po tym jak Mim rozmnoży się wybierz opcję pozyskania egzotycznego materiału. Mimy z klatki zostaną automatycznie przerobione na bardzo wartościowe egzotyczne materiały (zabierz je z pojemnika), które przydadzą się w craftingu.
Bezcenny pistolet do silikonu (Million Dollar Caulk Gun)
Okazja do odblokowania tego zadania pojawia się podczas eksploracji laboratorium ekstrakcyjnego, które znajduje się na poziomie 2 Działu psychotronicznego w jego wschodniej części. Musisz odnaleźć w laboratorium ekstrakcyjnym pokazane na obrazku zwłoki Kristine Lloyd. Przy zwłokach znajduje się urządzenie TranScribe i należy odsłuchać nagrania.
Nowy cel do zaliczenia w ramach tej misji to uszczelnienie kadłuba stacji Talos I. Odszukaj w Dziale psychotronicznym śluzę pozwalającą przenieść się Na zewnątrz Talosa I - jest ona na poziomie 3 pomiędzy laboratorium A i laboratorium B. Po znalezieniu się w przestrzeni kosmicznej podleć we wskazane miejsce (warto mieć ustawioną misję jako aktywną, dzięki czemu nie zabłądzisz). Do uszczelniania uszkodzonych fragmentów kadłuba zacznij używać działka LEPIK - pokazuje to powyższy obrazek. Kontynuuj ten proces aż otrzymasz dalsze wytyczne.
Powróć do Działu psychotronicznego i skieruj się do nowo odblokowanego magazynu rzadkich materiałów (jest on obok miejsca rozpoczęcia misji). W magazynie odnajdziesz mnóstwo egzotycznych materiałów przydatnych w craftingu.