Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NiOh - poradnik do gry

NiOh - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NiOh: Znalezione niekradzione (Finders, Keepers) - solucja, opis przejścia Poradnik NiOh

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przejścia pobocznego zadania Znalezione niekradzione. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie wyzwań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.

Poziom misji

15

Nagrody

  1. Włócznia Ikkoku Nagayoshi
  2. Zbroja Wściekłego Byka
  3. Amrita - 2640
  4. Złoto - 7700

Uwagi do zadania

Celem misji jest zabicie jednego z przeciwników, których spotkasz tuż obok miejsca, w którym zaczynasz zadanie. Ukończenie go może wyglądać różnie, w zależności od tego jak bardzo zależy ci na zebraniu amrity za zabicie innych obecnych w lokacji wrogów. Jeśli chcesz jedynie odhaczyć misję, to zabij główny cel, a następnie przeszukaj wszystkie ukryte w lokacji skrzynie. Miejscem zadania jest dolny poziom jaskiń, które przemierzałeś przy okazji zadania Głęboko w Ciemności.

Zabij Kappę

Celem misji jest zabicie Kappy - NiOh: Znalezione niekradzione (Finders, Keepers) - solucja, opis przejścia - NiOh - poradnik do gry

Celem misji jest zabicie Kappy. Przeciwnik przypomina wyglądem żółwia na dwóch nogach ze złotą skorupą. Mogłeś widzieć go w poprzednich zadaniach. Walka z nim polega raczej na gonieniu za nim. Kappa nie zadaje wielkich obrażeń na punkty zdrowia, ale z łatwością pozbawi cię Ki i ucieknie na bezpieczną odległość. Najgorszym błędem w zadaniu jest ślepe ganianie za wiecznie uciekającym przeciwnikiem. W większości przypadków zaprowadzi cię on wprost do skrytych w pobliżu przeciwników, co szybko skończy się twoją śmiercią, jeśli dalej będziesz go gonił zamiast skupić się na zniwelowaniu zagrożenia.

Pamiętaj, żeby uważnie obserwować otoczenie i nie dać się wciągnąć w zasadzkę. Jeśli chcesz nabić trochę dodatkowej Amrity, to możesz zignorować Kappę i rozprawić się najpierw ze wszystkimi przeciwnikami, których tam spotkasz, a jego zostawić na koniec. W każdym przypadku warto przeszukać cały obszar, co będzie całkowicie bezpieczne gdy już wykończysz tchórzliwego żółwia.