Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NiOh - poradnik do gry

NiOh - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NiOh: Amrita i poziomy doświadczenia Poradnik NiOh

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021

Poniższy rozdział poradnika do gry NiOh poświęcono punktom doświadczenia i formom rozwijania bohatera z ich pomocą. Dowiesz się tutaj jak i kiedy wykorzystać zbierane doświadczenie, a także przeczytasz o jego unikalnych właściwościach.

Czym jest Amrita?

Z perspektywy świata gry Amrita to szczególny rodzaj surowca o który walczą światowe mocarstwa, ale nas interesuje jedynie jego wpływ na głównego bohatera gry. Najpopularniejszym źródłem pozyskiwania Amrity jest zabijanie przeciwników. W zależności od typu przeciwnika, za jego pokonanie bohater otrzyma ustaloną liczbę punktów doświadczenia. Poza tym źródłem Armity mogą być specjalne przedmioty, a także specjalna nagroda za pierwsze użycie nowego Chramu.

Amritę możesz wykorzystać jedynie do podniesienia podstawowych statystyk bohatera, takich jak umiejętność czy siła. Możesz dokonać tego jedynie w Chramie, pod warunkiem, że dysponujesz odpowiednią liczbą punktów, która jest inna dla każdego kolejnego poziomu bohatera.

Zdobywanie doświadczenia jest też ściśle powiązane z Duchem Opiekunem bohatera. W toku rozgrywki będziesz zdobywał kolejne punkty Amrity, co jest jednoznaczne z ładowaniem wskaźnika Żywej Broni. W zależności od siły wspomnianego trybu musisz zebrać odpowiednią ilość doświadczenia, żeby móc z niego skorzystać. Dla ułatwienia możesz zauważyć jak umieszczony w lewym górnym rogu ekranu wskaźnik ducha się zapełnia. Po osiągnięciu maksymalnego progu ikona ducha zyska specyficzną animację, co będzie jednoznaczne z możliwością skorzystania z Żywej Broni, gdy tylko użyjesz odpowiedniej kombinacji klawiszy.

Jeśli w czasie potyczki polegniesz, to twój duch opiekun pozostanie w miejscu śmierci, żeby pilnować zebranej Amrity i ładunków Żywej Broni. Jeśli nie uda ci się dotrzeć do niego i odebrać ładunków (zginiesz po drodze) to duch wróci do Chramu co będzie jednoznaczne z utratą wcześniejszego doświadczenia i ładunków Żywej Broni. W dowolnym momencie możesz też wezwać ducha do Chramu, jeśli np. nie zależy ci na punktach Amrity, a bardzo ważne jest dla ciebie użycie Żywej Broni.

O Żywej Broni dowiesz się więcej w rozdziale niniejszego poradnika poświęconemu walce z przeciwnikami.

Progi poziomów doświadczenia

Każdy poziom doświadczenia pozwala rozwinąć jeden punkt podstawowych atrybutów bohatera - NiOh: Amrita i poziomy doświadczenia - NiOh - poradnik do gry

Każdy poziom doświadczenia pozwala rozwinąć jeden punkt podstawowych atrybutów bohatera. Poniżej znajdziesz tabelkę wyrażającą liczbę punktów doświadczenia niezbędną do awansu na kolejne poziomy.

Awans na poziom

Potrzebna Amrita

2

250

3

500

4

1000

5

1500

6

2000

7

2500

8

2600

9

2700

10

2800

11

2850

12

2900

13

2950

14

3000

15

3050

16

3100

17

3150

18

3200

19

4000

20

4400

21

4800

22

5200

23

5600

24

6000

25

6400

26

7000

27

8000

28

8500

29

9000

30

9500

31

10000

32

10500

33

11000

34

12000

35

13000

36

14000

37

15000

38

16000

39

17000

40

19000

41

21000

42

22000

43

23000

44

24000

45

26000

46

28000

47

29000

48

30000

49

31000

50

33000