NiOh: Kelley - jak pokonać bossa? Poradnik NiOh
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021
W poniższym rozdziale poradnika do gry NiOh znajdziesz szczegółowy opis pojedynku z bossem Kelley. To jeden z finałowych bossów głównej fabuły gry. W naszym opisie zestawiamy wszystkie dostępne ataki bossa. Bezbłędnie unikanie ich jest kluczowe do przetrwania starcia.
Po przejściu całej przygody nareszcie następuje walka z mrocznym magiem Kelleyem. Samo starcie jest dość trudne ze względu na to, że musimy być przez cały czas skupieni. Warto mieć ze sobą jak największy zapas przedmiotów leczniczych oraz w miarę możliwości amulet gnuśności, dzięki któremu spowolnimy przeciwnika. Ciosy, które zadaje może nie zabierają bardzo wielu punktów życia, jednak jeśli nie będziemy uważać bardzo szybko niebieski pasek może spaść do zera. Kiedy walczymy w bliskiej odległości, najlepiej jest wykonywać uniki i atakować z tyłu bądź od bogu a następnie odsunąć się na bezpieczną odległość. Atak bossa, na który musimy zwrócić szczególną uwagę i wystrzegać się go jak ognia jest wbicie ręki w nasze ciało. Zabiera on dużo punktów życia, tym samym przywraca Kelleyowi jego punkty. Boss korzysta także z magicznej tarczy, którą możemy przełamać zadając kilka ciosów, nie warto jednak tracić na to Ki.
Ataki, które warto znać, aby walka skończyła się powodzeniem:
- Wbicie ręki w ciało - ten atak zabiera dużo punktów życia i odnawia pasek przeciwnikowi. Przed tym atakiem najlepiej jest uskoczyć w bok bądź do tyłu. Po nim będziemy mieć chwilę, aby zadać dwa, trzy ciosy.
- Pchnięcie ostrzem - atak prosty do zablokowania. Po nim mamy chwilę na nasze ciosy.
- Wąż z podłogi - Kelley wpuszcza węża pod podłogę, który wychodzi w miejscu, w którym stoisz, aby uniknąć obrażeń wystarczy przesunąć się o dwa kroki w bok.
- Wypuszczenie węża - boss wypuszcza węża w naszą stronę, można zablokować bądź wykonać unik.
- Teleportacja - Kelley teleportuje się w okolice miejsca, w którym stoisz i atakuje włócznią bądź chce wbić rękę w ciało. Kiedy widzimy, że przygotowuje się do tego manewru najlepiej być w ciągłym ruchu.