NiOh: Spiskowcy (The Conspirators) - solucja, opis przejścia Poradnik NiOh
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021
Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przejścia pobocznego zadania Spiskowcy. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie wyzwań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.
Poziom misji | 45 |
Nagrody |
|
Oczyść plażę
W pierwszej kolejności warto udać się do Chramu. W jego pobliżu możesz od razu zauważyć kilku wojowników. Podczas walki z nimi musisz szczególnie uważać na wystrzały z armaty, które będą kierowane na ciebie z pobliskiego statku. Walka z samymi wojownikami nie powinna być dużym wyzwaniem.
Zanim ruszysz dalej wkrocz do wody. Za ostatnim z pobliskich statków po prawej znajdziesz Kodamę. Wyślij go do Chramu i rusz dalej wzdłuż skał.
Po drodze spotkasz jeszcze kilku wojowników, aż ostatecznie znajdziesz się przy jaskini. Jeśli dysponujesz dowolną petardą, to warto rzucić nią w wojowników w jaskini. Przy odrobinie szczęścia beczki z prochem wybuchną, co pozwoli ci uniknąć kilku pojedynków. Zbierz wszystkie skarby i wkrocz na pierwszy statek.
Okręty
Oczyść cały dolny pokład pierwszego z okrętów, by wejść na wyższy poziom. Wojowników zebranych przy armatach możesz wyeliminować za pomocą rusznicy. Na górnym pokładzie nie ma zbyt wielu przeciwników, a większość jest zebrana właśnie przy armatach. Warto wejść do pomieszczeń na górze i drabiną wdrapać się na najwyższy punkt, gdzie znajdziesz skrzynię ze skarbem. Pilnuje jej pojedynczy samuraj, a cała trudność ogranicza się do małej powierzchni wspomnianego pomieszczenia.
W środkowym pomieszczeniu trafisz też na podniszczoną podłogę. Gdy staniesz na niej to wpadniesz do zamkniętego pomieszczenia z wielkim szkieletem. Jest tam także skrzynia i Kodama.
Następnie udaj się na okręty, które mogłeś zobaczyć w pobliżu Chramu. Przy maszcie pierwszego z nich znajdziesz strzelca. Zabij go z dystansu i wdrap się na platformę na której stał. Na jednym jej końcu jest Kodama, a korzystając z drugiego końca możesz wskoczyć na sąsiedni okręt.
Początkowo wydaje się on opustoszały, ale szybko pojawi się demon wraz z płonącymi głowami. Przeciwnik określany mianem Latającego Bełta jest twoim największym zmartwieniem, głównie za sprawą spowolnienia jakie na ciebie nakłada. Po wyeliminowaniu go zeskocz do wody w pobliży Chramu i wróć do pierwszego okrętu, a z niego udaj się w przeciwną stronę.
Jaskinia i zakończenie zadania
Po przejściu przez pierwszy okręt znajdziesz się przy wraku okrętu. W centralnym punkcie zauważysz mgłę w której kryje się wielki szkielet. Wywab go z tamtego obszaru do pierwszego okrętu i wykończ, gdyż walka z nim we wraku będzie bardzo utrudniona za sprawą dziur w podłodze. Następie wejdź do jaskini po drewnianej kładce. Po lewej czai się jeden szkielet, ale poza nim nie ma w jaskini innych przeciwników.
Upewnij się, że zebrałeś wszystkie skarby i przywołałeś do Chramu trzy Kodamy. Jeśli tak, to wejdź przez czerwone drzwi i podnieś z podłogi przedmiot leżący przed tobą. Zostaniesz zaatakowany przez dwóch ninja. Gdy ich pokonasz to do walki włączy się diabeł. Wykończ go a misja zostanie zakończona.