NiOh: Wyspa Demonów cz.2 (Isle of Demons) - solucja, opis przejścia Poradnik NiOh
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021
Poniższy rozdział poradnika do gry NiOh zawiera drugą część opisu przejścia głównego zadania Wyspa Demonów. Sterowana postać w tej części misji musi przejść przez Spaloną Wioskę. W końcowej części zadania dochodzi z kolei do konfrontacji z bossem Onryoki.
- Spalona Wioska - wejście
- Spalona Wioska - dachy i aleje
- Spalona Wioska - gaszenie ognia
- Wyjście z wioski
- Okolice okrętu, jaskinia i boss
Spalona Wioska - wejście
Po zapisaniu postępów warto wrócić w pobliże bramy i zebrać skarby, które leżą na dachach pobliskich domów [1]. Na jednej z półek skalnych znajdziesz też ducha Kodamy [2]. Wyślij go do Chramu i zejdź na dach. Skorzystaj z drewnianej kładki, aby zebrać dostępne skarby i w dowolnym momencie zeskocz na ziemię. W pobliżu jest kilku przeciwników, których należy wyeliminować, a żeby żadnego nie pominąć za punkt orientacyjny przyjmijmy Chram.
Jeśli skorzystasz z przejścia po lewej stronie [1], to w przejściu między budynkami spotkasz jednego z tubylców. Warto go pokonać, gdyż bezpośrednio po prawej za rogiem czai się kolejny diabeł Yoki. Jeśli skorzystasz jednak z przejścia po prawej [2], to po rozbiciu drewnianych przeszkód i tak trafisz na innego tubylca. A miejsce spawnu diabła będzie tuż przed tobą. Najlepiej skorzystać z lewej ścieżki, gdyż dzięki niej masz więcej miejsca na walkę z Yoki.
Zasady walki z diabłem się nie zmieniają, nadal podatny jest na ogień i nie wolno pozostawać ci w kręgu Krainy Yokai. Ważne jest też, że jeśli uda ci się go raz pokonać to diabeł znika tak samo jak w przypadku tego, który był w rezydencji.
Po pokonaniu diabła zauważysz, że droga przed tobą jest zablokowana przez ścianę ognia. Nie zbliżaj się do niej, żeby nie zbierać niepotrzebnych obrażeń. Warto przyzwać widocznego na obrazku upiora [1], gdyż bardzo często wchodzi on sam w ogień i daje nam darmowe punkty Chwały. Dalsza droga prowadzi w lewo [2], ale uważaj, bo gdy tylko wejdziesz w przejście zostaniesz namierzony przez łucznika. Najlepiej wbiegnij w przejście i od razu skieruj się w prawo. Musisz obiec budynek na którego dachu jest łucznik.
Gdy ci się to uda idź tylną ścieżką aż zobaczysz powyższy widok. Przy drabinie [1] stoi samuraj, którego możesz bardzo łatwo wywabić. Pamiętaj, żeby zwabić go w to miejsce, bowiem jeśli zostaniesz przy studni, to znowu wejdziesz w zasięg łucznika. Jeśli chcesz zyskać trochę miejsca na tyłach, to udaj się najpierw na tyły budynku po prawej [2] i wyeliminuj wojownika, który się tam ukrywa. Wykończ obu przeciwników i spróbuj dostać się na dach budynku. Musisz szybko zbliżyć się do drabiny i użyć interakcji, a następnie jak najszybciej wejść na górę. Ma to znaczenie, bowiem łucznik przez cały czas będzie próbował cię z niej zestrzelić, a jego strzały zadają znaczne obrażenia.
Spalona Wioska - dachy i aleje
Po wejściu na dach jak najszybciej zbliż się do łucznika i wyeliminuj go. Po wszystkim warto wrócić na dół i uderzyć w kamień na studni, żeby odebrać ukryty tam przedmiot. Stojąc na dachu z łucznikiem zobaczysz powyższy widok. Tej drogi musisz użyć, żeby kontynuować zadanie. Centralna część widocznego na obrazku dachu [1] zawali się pod tobą, a w domu będzie przeciwnik. Możesz ominąć pułapkę, i dojść do przedmiotu [2] na końcu linii dachów, żeby dostać się na dół przy pomocy drabiny.
Co ważne, za drabiną, pod drewnianym podestem ukrywa się Kodama, warto zaprosić go do Chramu. W pobliżu zobaczysz kolejne miejsce z diabłem Yoki, więc warto odwiedzić dom z uszkodzonym dachem, żeby nie dać się zaskoczyć podczas walki ze skocznym przeciwnikiem.
Po zabiciu wojownika w domu z uszkodzonym dachem wyjdź na zewnątrz,a znajdziesz się w alei widocznej na obrazku. W alejce [1] do której prowadzi przejście po prawej jest pojedynczy wojownik. W domu po prawej stronie [2] trafisz na samuraja w ciężkim pancerzu, ale jest tam też skrzynia, której zawartość warto przygarnąć. W domu po lewe j[3] na pierwszy rzut oka będzie bezpiecznie, ale jest tam śpiący tubylec, więc nie opuszczaj gardy. Po przeszukaniu wnętrza domu wyjdź na zewnątrz. Przed tobą będzie miejsce spawnu diabła, ale zignoruj je i idź w lewo. Powinieneś trafić do ścieżki na skraju lokacji. Możesz do niej wskoczyć z dachu domu z drabiną, dzięki czemu uda ci się wyeliminować tubylca na ścieżce za pomocą ataku z góry.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie