NiOh: Śmierć bandytom (Death to Bandits) - solucja, opis przejścia Poradnik NiOh
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021
Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przejścia pobocznego zadania Śmierć bandytom. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie wyzwań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.
Poziom misji | 10 |
Nagrody |
|
Początek zadania
Misja rozgrywa się na tym samym obszarze, który miałeś okazję eksplorować w czasie zadania Wyspa Demonów. Tym razem przygodę zaczynamy na plaży w pobliżu statku w którym miała miejsce walka z bossem we wspomnianej misji. Widoczny na obrazku Chram to jedyny tego typu punkt na całej mapie, więc w razie niepowodzenia będziesz wracał do tego miejsca. Warto zaznaczyć, że nie ma opcji na odblokowanie jakiegokolwiek skrótu do tego miejsca. Misja musi zostać zrealizowana beż żadnego potknięcia.
W pierwszej chwili watro udać się w prawo, by jeszcze raz zwiedzić jaskinię w której znalazłeś wcześniej Miecz do seppiku. Tym razem trafisz tam na diabła, którego bez problemu powinieneś pokonać. Zbierz wszystkie skarby i udaj się w głąb obozu. Drzwi, które prowadziły do Chramu przed walką z bossem są zamknięte i nie można ich otworzyć. Warto od razu wybić wszystkich przeciwników na plaży i zebrać skarby, bo potem będziesz musiał się tu wrócić.
Wioska
Po wejściu do wioski zauważysz, że wszelkie źródła ognia zniknęły, więc aleja prowadząca wprost do dalszej części wioski jest otwarta. Po minięciu bramy warto wejść do pierwszego domu po prawej [1], gdyż znajdziesz tam kilka przydatnych drobiazgów. Jeśli postanowisz obejść dom i wejść w prawą aleję to uważaj na dach wspomnianego budynku, gdyż czai się na nim samuraj [2]. Jeśli będziesz wystarczająco nieuważny to skoczy ci na głowę. Poza tym drabina prawej wieży strażniczej [3] jest niedostępna. Możesz wejść na nie za pomocą wieży po lewej stronie [4], ale na jej szczycie czai się jeden z wojowników.
Z racji tego, że po ognisku nie został ślad, to przed sobą zobaczysz powyższy widok. Patrolującego teren samuraja warto wywabić i wykończyć w pojedynkę. Wojownicy [1] w centralnej części alei będą walczyć wspólnie, ale zanim do tego dojdzie warto strzelić z łuku lub strzelby w głowę tego po lewej. Strzał z dosyć bliskiego dystansu zabije go na miejscu, co oszczędzi ci nieco wysiłku.
Gdy tylko zwrócisz na siebie ich uwagę to jednocześnie uaktywni się łucznik [2], który za punkt strzelecki obrał sobie platformę, na której stała wcześniej beczka z wodą. Aby szybko go wykończyć musisz skręcić w aleję po lewej [3] i dojść do jej końca. Zanim jednak skorzystasz z drabiny będziesz musiał wykończyć jeszcze jednego przeciwnika w ganku po prawej. Na pierwszy rzut oka możesz go nie widzieć, gdyż siedzi na podłodze.
Jeśli udasz się w prawą aleję [4] to za domem widocznym na obrazku spotkasz przeciwnika, który przeszukuje zwłoki. Zabij go i podnieś kolejne drobne przedmioty. Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników w zasięgu nie pozostaje nic innego jak wkroczyć do drugiej części wioski.
Już na wejściu zauważysz samuraja [1], który aż się prosi o strzał w głowę. Wykończ go i skręć w prawą aleję [2], żeby zebrać ukryte tam skarby. Spotkasz tam dwóch wojowników. Jeden będzie patrolował okolice studni, a drugi ukrył się na tyłach domu. Najlepiej obejdź dom po prawej od prawej strony, a uda ci się zaatakować go z zaskoczenia.
Po wszystkim wejdź w oznaczoną na obrazku aleję [3] i pokonaj ukrytego tam wojownika. Dalsza droga prowadzi do rezydencji, aczkolwiek żeby się do niej dostać musisz wyeliminować samuraja z toporem, który patroluje ścieżkę[4].
Rezydencja i zakończenie misji
Okolice rezydencji nie są zbyt dobrze strzeżone, więc możesz niemal bez przeszkód zebrać wszystkie skarby. Pamiętaj, że drewniane ściany rezydencji łatwo uszkodzić, a w środku czekają na ciebie przeciwnicy, więc staraj się walczyć w niewielkiej odległości od budynku. Warto przejść przez widoczny na obrazku wyłom w płocie, gdyż pojedynczy samuraj pilnuje tam kilku rzadkich przedmiotów.
Front rezydencji też nie jest zbyt dobrze strzeżony, ale w alejkach przed płotem spotkasz już kilku wojowników. Warto wywabiać ich pojedynczo za pomocą dowolnej broni dystansowej. Twoim celem jest dotarcie do jednego z budynków, od którego rozpocząłeś wspomnianą wcześniej misję główną. Warto zaznaczyć, że cały obszar cmentarza jest wyłączony z użytku w tej misji.
Udaj się w kierunku plaży niewielkim wąwozem. Warto przy okazji wyeliminować kilku przeciwników, których spotkasz po drodze. Ostatecznie znajdziesz się przed widocznym na obrazku budynkiem. Jeśli masz amunicję to zastrzel widocznego na obrazku samuraja z dowolnej broni strzałem w głowę. W środku jest jeszcze dwóch przeciwników, wśród których jest cel misji, czyli dowódca bandytów. Jest on trochę silniejszy niż standardowi przeciwnicy, ale nie stanowi większego zagrożenia.
Zabij go żeby zakończyć misję. Uważaj jednak żeby nie zginąć, bo będziesz musiał całe zadanie zaczynać od nowa. Jeśli zabijesz dowódcę, a dowolni przeciwnicy nie zostali wcześniej zabici, to na twój widok zrobią pokłon i nie będą wobec ciebie agresywni.