Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wkroczenie na teren bazy OKB Zero | Misja 30 - Skull Face poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wkroczenie na teren bazy OKB Zero

Pierwszy snajper rozstawił się na balkoniku przy reflektorze - Wkroczenie na teren bazy OKB Zero | Misja 30 - Skull Face - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry
Pierwszy snajper rozstawił się na balkoniku przy reflektorze

Po wylądowaniu od razu wyrusz w stronę bazy OKB Zero. Nie zwalniaj po dotarciu do posterunku 01, bo nie przebywają w nim żadni przeciwnicy. Po tym jak znajdziesz się bliżej bazy zacznij się już jednak czołgać i korzystać z dostępnych osłon (wysoka trawa, skały itp.). Do bazy prowadzi tylko jedna główna droga i jest ona pilnowana przez przeciwników. W szczególności uważaj na pierwszego snajpera okupującego metalowy balkonik, na którym zamontowany jest reflektor. Może on zauważyć Big Bossa z bardzo dużej odległości, także nocą.

Omijaj miny - Wkroczenie na teren bazy OKB Zero | Misja 30 - Skull Face - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry
Omijaj miny

Nie atakuj snajpera, bo zaalarmowałoby to okolicznych wrogów. Zamiast tego zacznij czołgać się w stronę bazy. Najlepiej jest pozostawać na lewo od głównej drogi. Okolica ta jest niestety zaminowana, tak więc jest to kolejny czynnik, który musisz mieć na uwadze. W zlokalizowaniu min może ci pomóc D-Dog. Każdą z nich omijaj w odległości co najmniej kilkunastu metrów, bo ewentualna detonacja zostanie oczywiście odnotowana.

Na teren bazy możesz wkroczyć na dwa sposoby - Wkroczenie na teren bazy OKB Zero | Misja 30 - Skull Face - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Na teren bazy możesz wkroczyć na dwa sposoby. Zdecydowanie się na przejście przez pierwszą bramę nie jest dobrym pomysłem, bo okolica ta jest dobrze oświetlona i ponadto obszar ten patroluje co najmniej jedna maszyna krocząca (Walker Gear). Lepiej jest rozejrzeć się za zlokalizowaną na lewo od bramy i pokazaną na powyższym obrazku pierwszą ścianą do wspinaczki. Skorzystanie z niej pozwoli ci wkroczyć na teren bazy bez ryzyka wykrycia.