Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stany zaalarmowania wrogów | Skradanie się w Metal Gear Solid V The Phantom Pain poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Stany zaalarmowania wrogów

Strażnik może wyruszyć do miejsca, w którym kogoś podejrzanego zauważył lub usłyszał - Stany zaalarmowania wrogów | Skradanie się w Metal Gear Solid V The Phantom Pain - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry
Strażnik może wyruszyć do miejsca, w którym kogoś podejrzanego zauważył lub usłyszał

Przeciwnicy w Metal Gear Solid V mają cztery główne stany zachowania - stan pełnego spokoju, zaciekawienia, podniesionej czujności oraz pełnego zaalarmowania. Strażnik może przejść w stan zaciekawienia jeśli zauważył jakąś podejrzaną sylwetkę i nie zdołał na czas zidentyfikować głównego bohatera lub gdy usłyszał coś podejrzanego. Jeżeli na czas uda ci się ponownie schować to alarm nie zostanie wszczęty, przy czym wartownik może zdecydować się na sprawdzenie obszaru, który wzmożył jego czujność. W takiej sytuacji powinieneś zachować się na jeden z trzech sposobów - szybko oddalić się od miejsca, do którego zmierza przeciwnik, zaczekać na niego i go zneutralizować (ryzykowna metoda, ale może okazać się bardzo skuteczna) lub odwrócić jego uwagę. W tym ostatnim przypadku najlepiej sprawdza się podrzucony w inne miejsce pusty magazynek, zwłaszcza że możesz ustalić dokładnie gdzie ma on wylądować (i np. "nakierować" w ten sposób strażnika w zupełnie inną stronę).

Alarm w bazie oznacza zazwyczaj duże kłopoty - Stany zaalarmowania wrogów | Skradanie się w Metal Gear Solid V The Phantom Pain - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry
Alarm w bazie oznacza zazwyczaj duże kłopoty

Podniesiona czujność u wrogów oznacza już więcej problemów, zwłaszcza że poddenerwowany wartownik bardzo często informuje kolegów o swoich obawach i wszyscy wspólnie wyruszają "na łowy". Stan ten uaktywnia się przeważnie wtedy gdy popełnisz jakiś większy błąd, np. gdy wystrzelisz z broni pozbawionej tłumika czy doprowadzisz do odnalezienia ciała znokautowanego lub zabitego wcześniej wartownika. Podobnie jak w przypadku stanu zaciekawienia możesz jak najszybciej oddalić się ze strefy, którą przeciwnicy starają się przeszukać. Równie dobrze możesz też jednak schować się np. w krzakach i przeczekać poszukiwania, bo po pewnym czasie sytuacja uspokoi się i wrogowie wrócą do swoich właściwych patroli.

Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie