Kluczowe przedmioty (Key Items) | Podstawy | Solucja Metal Gear Solid V poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Key Items to specjalne przedmioty, które uzyskujemy wraz z postępami w głównym wątku fabularnym, w ramach wykonywania dodatkowych zadań czy też spełniania konkretnych celów. Podobnie jak plany (Blueprints) pozwalają tworzyć i modyfikować ekwipunek naszego bohatera. Ogółem w czasie rozgrywki możemy zdobyć 20 takich przedmiotów.
Uwaga - Zebranie wszystkich kluczowych przedmiotów jest jednym z wymagań do odblokowania osiągnięcia/trofeum o nazwie Collector (oprócz tego musisz też pozyskać wszystkie plany - Blueprints).
Kluczowy przedmiot (Key Item) | Nagroda | Sposób odblokowania |
Children's Reward | Nowy projekt badawczy: Water Pistol (pistolet na wodę) | Ukończenie misji 18 (Blood Runs Deep). |
Codename: Big Boss | Nowy projekt badawczy: Leather Jacket Camo | Ukończenie misji 46 (Truth: The Man Who Sold the World). |
Conch Shell | Projekt badawczy Petrol Bomb oraz ulepszenie Children dla urządzenia do fultonowania (odsyłanie balonem dzieci) | Ukończenie misji Side Op 113 (Eli's Challenge). |
Emmerich's Research Notes | Nowy projekt badawczy: Stealth Camo | Obejrzenie scenki fabularnej, podczas której Emmerich zostaje wygnany z Bazy Matki. |
First Aid Manual | Ulepszenie Tactial Fulton dla D-Doga | Musisz po ukończeniu 18 misji przeszukać wioskę Bwala ya Masa w Afryce. |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie