Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uratowanie sojusznika przetrzymywanego w obozie | Misja 17 - Rescue the Intel Agents poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Uratowanie sojusznika przetrzymywanego w obozie

1 - Uratowanie sojusznika przetrzymywanego w obozie | Misja 17 - Rescue the Intel Agents - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry
Na ratunek drugiemu członkowi zespołu rozpoznawczego musisz wyruszyć od razu po uratowaniu opisanego na poprzedniej stronie pierwszego sojusznika - Uratowanie sojusznika przetrzymywanego w obozie | Misja 17 - Rescue the Intel Agents - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

Na ratunek drugiemu członkowi zespołu rozpoznawczego musisz wyruszyć od razu po uratowaniu opisanego na poprzedniej stronie pierwszego sojusznika. Życie drugiego więźnia znajduje się bowiem w niebezpieczeństwie i jeśli się nie pośpieszysz to za kilka minut zostanie on rozstrzelany.

Kieruj się w stronę obozu Kiziba Camp. Cel podróży pokazany został na powyższych obrazkach - jest to duży dół w ziemi, który znajduje się w południowej części obozowiska niedaleko klatek. Zanim zbliżysz się do tego obszaru postaraj się zneutralizować co najmniej kilku okolicznych strażników, bo mogą Cię oni zauważyć podczas próby ratowania więźnia.

Drugiego członka zespołu rozpoznawczego warto odesłać do bazy śmigłowcem - Uratowanie sojusznika przetrzymywanego w obozie | Misja 17 - Rescue the Intel Agents - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry
Drugiego członka zespołu rozpoznawczego warto odesłać do bazy śmigłowcem

Ekstrakcja drugiego sojusznika jest niestety mocno utrudniona, bo z racji na jego obrażenia nie możesz go fultonować. Jeśli zależy ci na jak najszybszym ukończeniu misji (z myślą o randze S) to wynieś go z bazy i od razu zamów sobie śmigłowiec (wybierz lądowisko, które nie wymusi przemarszu przez obszary zajęte przez siły wroga). Jeśli chcesz dodatkowo zająć się innymi celami misji to po wyniesieniu więźnia z bazy pozostaw go w jakimś miejscu, do którego nie zaglądają wrogowie. W takiej sytuacji do jego ekstrakcji zamiast śmigłowca możesz też na koniec misji użyć np. jeepa.