Uratowanie agenta CIA | Misja 32 - To Know Too Much poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Uratowanie agenta CIA
Gdy tylko wylądujesz rozpocznij podróż (najlepiej konno) do oznaczonego przez grę obszaru na pustyni, zlokalizowanego kilkaset metrów na północny-zachód od miejsca startu. Pośpiech jest tu wskazany, bo uratowanie agenta CIA już na samym początku zmagań pozwoli ci szybko i bezproblemowo ukończyć misję. Osoba ta ukrywa się na pustyni i jej lokalizacja pokazana została na powyższym obrazku. Tuż po tym jak odnajdziesz agenta CIA błyskawicznie go fultonuj. Pozwoli ci to wypełnić główny cel misji i przy okazji zaliczyć także jeden z pobocznych (uratowanie agenta zanim zostanie odnaleziony przez wrogów). Możesz już wezwać śmigłowiec lub wykroczyć poza teren misji żeby ją zakończyć.
Jeżeli nie zdążysz na czas uratować agenta CIA to sprawy się mocno skomplikują. Obszar wokół ukrywającego się agenta jest sprawdzany przez czterech przeciwników wyposażonych w maszyny kroczące (Walker Gear). Po upływie kilkudziesięciu sekund agent zostanie przez nich odnaleziony. Wrogowie go wtedy otoczą i wezwą transport z pobliskiego pałacu Lamar Khaate Palace. Na pustynię dotrze jeep i więzień umieszczony zostanie na jego pokładzie. Jeśli nie chcesz czekać na dalszy rozwój wydarzeń to możesz szybko zneutralizować operatorów maszyn kroczących (celuj ze snajperki w ich głowy lub zachodź ich od tyłu i wyrzucaj z Walker Gearów), ale jest to oczywiście ryzykowne. Możesz także podjąć próbę zatrzymania jadącego gazika, ale wiedz o tym, że w drodze powrotnej do pałacu będą mu towarzyszyły wszystkie Walker Geary.
Odnaleziony przez wrogów agent CIA zostanie przetransportowany do pałacu Lamar Khaate Palace i umieszczony w pokazanym na powyższych obrazkach niewielkim budynku. To ostatnia okazja na uratowanie tej osoby, bo po upływie kolejnych kilkudziesięciu sekund próbę zamordowania agenta podejmie jeden z sowieckich żołnierzy (z akcją tą związany jest ukryty cel misji opisany na kolejnej stronie). Śmierć agenta CIA oznaczałyby zawalenie misji. Wrogów rozstawionych wokół budynku z agentem możesz wyeliminować (co najmniej jeden z nich ma niestety ciężką zbroję) lub odciągnąć polegając na sabotażu generatora czy na rzucanych przedmiotach. Agenta musisz na sam koniec wynieść z budynku i odesłać balonem do Bazy Matki.