Ekstrakcja Code Talkera | Misja 28 - Code Talker | Solucja Metal Gear Solid V poradnik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Ekstrakcja Code Talkera
Zacznij przenosić Code Talkera z powrotem w stronę wyjścia z posiadłości. NIE ŚPIESZ SIĘ jednak z opuszczeniem budynku, bo w międzyczasie wezwane zostały posiłki i kilku nowych wrogów mogło pojawić się na tyłach posiadłości. Możesz użyć jakiegoś rzucanego przedmiotu żeby zachęcić ich do wejścia do budynku i następnie szybko ich zneutralizować lub ustawić się przy drzwiach wyjściowych i zaczekać na dobry moment na wykonanie ataku z zaskoczenia. Nie próbuj przebijać się do głównego wejścia do posiadłości, bo tam też pojawili się dodatkowi żołnierze.
Po zabezpieczeniu tyłów posiadłości ponownie podnieś Code Talkera i zadecyduj o wyborze punktu eksfiltracji. Pierwszy punkt jest niedaleko miejsca niedawnego spotkania ze Skullsami. Nie jest on wskazany, bo nad okolicą tą może zacząć krążyć wrogi śmigłowiec (dodatkowo jeśli nie pozbyłeś się kobiet-snajperów to nadal będą one tam stacjonowały).
Lepszym pomysłem jest wyruszenie do północnego lądowiska. W trakcie przemarszu staraj się trzymać jak najbliżej skał zlokalizowanych na lewo od głównej drogi, bo obszar na prawo od niej będzie sprawdzany przez kilka dwuosobowych patroli. Po napotkaniu danego patrolu najlepiej jest położyć na ziemi Code Talkera, schować się w krzakach i zaczekać aż wrogowie miną Big Bossa. Jeśli członkowie patrolu zostaną zaalarmowani to szybko użyj na nich broni z tłumikiem i fultonuj ich żeby kolejne patrole nie znalazły ich ciał.
W końcowej części przemarszu do północnego punktu ewakuacji zauważysz zaparkowany przy moście wóz APC. Połóż na ziemi Code Talkera, zacznij czołgać się w stronę pojazdu i zneutralizuj celnym strzałem stojącego przy nim żołnierza. Zbliż się do wozu APC i fultonuj go, zaliczając przy okazji ukryty cel misji. Uwaga - Jeśli nie posiadasz ulepszenia CARGO 2 i nie możesz fultonować tej maszyny to obejdź ją wraz z Code Talkerem od prawej strony lub zniszcz ją (np. z pomocą C4). W tym drugim przypadku licz się z tym, że zjawią się tu wkrótce żołnierze z okolicy.
Możesz już dokończyć przemarsz w stronę lądowiska. Po drugiej stronie mostu nie wpadniesz już na szczęście na żadnych nowych wrogów.