Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect - PC - poradnik do gry

Mass Effect - PC - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Niezbadany świat] Gemini Sigma poradnik Mass Effect - PC

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Gemini Sigma

13.6.1. System Han

Uwaga! System ten będzie dostępny po otrzymaniu zadania 3.17. Wrogie przejęcie .

Planeta

Zdatna do lądowania

Zdatna do badania

Znaleziska

Paravin

Nie

Tak

Zapiski matki

Mavigon

Tak

Nie

Metale ciężkie, metale lekkie, salariańskie ID

Patatanlis

Nie

Tak

Metale lekkie

Farcrothu

Nie

Nie

-

Huningto

Nie

Nie

-

Planeta Mavigon - [Niezbadany świat] Gemini Sigma - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Planeta Mavigon

1. Metale lekkie

2. Metale ciężkie, salariańskie ID, Kryjówka Syndykatu (Wrogie przejęcie )

3. Stos części silnika

2 poziom zagrożenia

Wrogie przejęcie (część I)

Uwaga! Opisane poniżej zadanie to jedynie część misji, która dzieje się na kilku planetach. Dalszego ciągu powinniśmy szukać w paragrafie 13.7.3.1. i 13.9.1.1 .

Misję otrzymujemy w Cytadeli od Heleny Blake (3.17. ). Naszym zadaniem jest wyeliminowanie dwóch bossów syndykatu. Pierwszy z nich przebywa na Mavigon w dobrze strzeżonej bazie.

Przygotowujemy się do walki z ludźmi i kroganami (biotyka, amunicja przeciwno istotom organicznym), a następnie wyruszamy w kierunku bazy (Mavigon - 2 ).

Z odległości eliminujemy wieżyczki, a następnie podjeżdżamy pod drzwi i wchodzimy do środka. Wewnątrz czekać na nas będzie ośmiu przeciwników. Nie wysuwamy się na środek pomieszczenia, lecz trzymamy się blisko wejścia, dzięki czemu w każdej chwili możemy uniknąć otoczenia. Wśród atakujących będzie również sam boss, po pokonaniu którego nasze zadanie na Mavigon dobiegnie końca.

Jeżeli nie zrobiliśmy tego wcześniej, czas złożyć wizytę kolejnemu szefowi podziemnego światka. Znajdziemy go na planecie Klensal (13.7.3.1. ).

13.6.2. System Ming

Planeta

Zdatna do lądowania

Zdatna do badania

Znaleziska

MSV Worthington

Tak

Nie

-

Parag

Nie

Tak

Metale lekkie

Altanorch

Nie

Tak

Medaliony Ligi

Antiroprus

Nie

Nie

-

13.6.2.1. MSV Worthington

Po przybyciu do systemu Ming, nasze skanery wychwycą sygnał statku MSV Worthington. Nie uda się nawiązać kontaktu z jego załogą. Pozostanie więc osobiście sprawdzić, co się stało.

Gdy wejdziemy na pokład, od razu stanie się jasne, że coś jest nie tak. W ładowni natkniemy się na kilka przedmiotów z rodzaju tych, do których zazwyczaj strzelamy, by eksplozją załatwić przeciwników. Tym razem jednak każdy z nich stanowi dla nas poważne niebezpieczeństwo, ponieważ gdy tylko się zbliżymy, samoistnie wybuchnie. Dlatego też najpierw z odległości wysadzamy każdy z nich, a dopiero później przemieszczamy się do przodu.

W części załogi, po wschodniej stronie pokładu, znajdziemy trzy pomieszczenia. Północne to gabinet medyczny, w którym leży jakiś człowiek podpięty do systemów podtrzymywania życia. Obok znajdziemy terminal. Po wysłuchaniu znalezionych w nim wiadomości udajemy się do pozostałych dwóch pomieszczeń, gdzie również zapoznajemy się z zawartością terminali. W ten sposób odkryjemy tragiczną historię załogi - Jacoba i jego dziewczyny Julii.

Po zapoznaniu się z ostatnią, trzecią wiadomością, wspomniana kobieta zaatakuje nas. To silna biotyczka, więc powinniśmy uważać, by nie powaliła nas swoimi ciosami. Szybki kontratak z naszej strony powinien wykończyć atakującą.

Na koniec możemy powrócić do gabinetu medycznego i podjąć decyzję o tym, czy pozostawić systemy podtrzymywania życia włączone, czy też wyłączyć je. Później pozostanie jedynie powrócić na pokład Normandii.