[Niezbadany świat] Gemini Sigma poradnik Mass Effect - PC
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Gemini Sigma
13.6.1. System Han
Uwaga! System ten będzie dostępny po otrzymaniu zadania 3.17. Wrogie przejęcie .
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Paravin | Nie | Tak | Zapiski matki |
Mavigon | Tak | Nie | Metale ciężkie, metale lekkie, salariańskie ID |
Patatanlis | Nie | Tak | Metale lekkie |
Farcrothu | Nie | Nie | - |
Huningto | Nie | Nie | - |
Planeta Mavigon 1. Metale lekkie 2. Metale ciężkie, salariańskie ID, Kryjówka Syndykatu (Wrogie przejęcie ) 3. Stos części silnika 2 poziom zagrożenia |
Wrogie przejęcie (część I)
Uwaga! Opisane poniżej zadanie to jedynie część misji, która dzieje się na kilku planetach. Dalszego ciągu powinniśmy szukać w paragrafie 13.7.3.1. i 13.9.1.1 .
Misję otrzymujemy w Cytadeli od Heleny Blake (3.17. ). Naszym zadaniem jest wyeliminowanie dwóch bossów syndykatu. Pierwszy z nich przebywa na Mavigon w dobrze strzeżonej bazie.
Przygotowujemy się do walki z ludźmi i kroganami (biotyka, amunicja przeciwno istotom organicznym), a następnie wyruszamy w kierunku bazy (Mavigon - 2 ).
Z odległości eliminujemy wieżyczki, a następnie podjeżdżamy pod drzwi i wchodzimy do środka. Wewnątrz czekać na nas będzie ośmiu przeciwników. Nie wysuwamy się na środek pomieszczenia, lecz trzymamy się blisko wejścia, dzięki czemu w każdej chwili możemy uniknąć otoczenia. Wśród atakujących będzie również sam boss, po pokonaniu którego nasze zadanie na Mavigon dobiegnie końca.
Jeżeli nie zrobiliśmy tego wcześniej, czas złożyć wizytę kolejnemu szefowi podziemnego światka. Znajdziemy go na planecie Klensal (13.7.3.1. ).
13.6.2. System Ming
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
MSV Worthington | Tak | Nie | - |
Parag | Nie | Tak | Metale lekkie |
Altanorch | Nie | Tak | Medaliony Ligi |
Antiroprus | Nie | Nie | - |
13.6.2.1. MSV Worthington
Po przybyciu do systemu Ming, nasze skanery wychwycą sygnał statku MSV Worthington. Nie uda się nawiązać kontaktu z jego załogą. Pozostanie więc osobiście sprawdzić, co się stało.
Gdy wejdziemy na pokład, od razu stanie się jasne, że coś jest nie tak. W ładowni natkniemy się na kilka przedmiotów z rodzaju tych, do których zazwyczaj strzelamy, by eksplozją załatwić przeciwników. Tym razem jednak każdy z nich stanowi dla nas poważne niebezpieczeństwo, ponieważ gdy tylko się zbliżymy, samoistnie wybuchnie. Dlatego też najpierw z odległości wysadzamy każdy z nich, a dopiero później przemieszczamy się do przodu.
W części załogi, po wschodniej stronie pokładu, znajdziemy trzy pomieszczenia. Północne to gabinet medyczny, w którym leży jakiś człowiek podpięty do systemów podtrzymywania życia. Obok znajdziemy terminal. Po wysłuchaniu znalezionych w nim wiadomości udajemy się do pozostałych dwóch pomieszczeń, gdzie również zapoznajemy się z zawartością terminali. W ten sposób odkryjemy tragiczną historię załogi - Jacoba i jego dziewczyny Julii.
Po zapoznaniu się z ostatnią, trzecią wiadomością, wspomniana kobieta zaatakuje nas. To silna biotyczka, więc powinniśmy uważać, by nie powaliła nas swoimi ciosami. Szybki kontratak z naszej strony powinien wykończyć atakującą.
Na koniec możemy powrócić do gabinetu medycznego i podjąć decyzję o tym, czy pozostawić systemy podtrzymywania życia włączone, czy też wyłączyć je. Później pozostanie jedynie powrócić na pokład Normandii.