[10. Cytadela raz jeszcze] Opis poradnik Mass Effect - PC
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Cytadela raz jeszcze
LEGENDA (Mapa C1b):
1. Conrad Verner
2. Charles Saracino
A. Do Okręgu dolnego
B. Do Prezydium
C. Do Rynku dolnego
D. Do Fluksu
E. Do Akademii SOC
S. Sklep
LEGENDA (Mapa C2b):
1. Negocjator
2. Kapitan Anderson
A. Do górnego okręgu
10.1. Uziemienie
Zaraz po wylądowaniu trafimy do komnaty rady. Niestety sprawy nie pójdą po naszej myśli. Zostaniemy pozbawieni prawa do wystartowania Normandią i uziemieni na Cytadeli. Nikt nie chce uwierzyć naszym rewelacjom, a tymczasem Saren jest coraz bliższy odkrycia tajemnicy protean.
Zrezygnowani wrócimy na pokład Normandii. Jeżeli w trakcie wcześniejszych przygód poświęciliśmy nieco czasu na rozmowy z naszą załogą i rozwijanie znajomości z wybranką (wybrankiem) serca, ta osoba podejdzie teraz i spróbuje nas pocieszyć. Niestety scenka zostanie przerwana przez komunikat Jokera - Kapitan Anderson prosi nas o spotkanie we Fluksie.
Opuszczamy Normandię i udajemy się do wybranego przez kapitana klubu. Najszybciej dostaniemy się do niego korzystając z szybkiej kolejki Cytadeli, której terminal znajdziemy w Akademii SOC.
Na miejscu rozmawiamy z kapitanem (C2b-2 ). Zaproponuje nam dość ryzykowną współpracę. Sam zaoferuje się wyłączyć blokadę Normandii. Nam pozostawi jedynie szybki powrót na pokład statku i wystartowanie, zanim obsługa stacji zorientuje się w sytuacji.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie