[Niezbadany świat] Artemis Tau poradnik Mass Effect - PC
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Artemis Tau
13.3.1. System Ateny
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Proteus | Nie | Tak | Złoża gazu |
Kirke | Nie | Tak | Złoża gazu |
Faros | Nie | Tak | Insygnia turian |
Nauzykaa | Nie | Nie | - |
Salamis | Nie | Nie | - |
13.3.2. System Knossos
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Metaliczna asteroida (ukryta) | Nie | Tak | Metale ciężkie |
Therum | Tak | Nie | - |
Węglowa asteroida (ukryta) | Nie | Tak | Medaliony Ligi |
Archanes | Nie | Tak | Złoża gazu |
Armeni | Nie | Nie | - |
Phaistos | Nie | Nie | - |
Zakros | Nie | Nie | - |
Uwaga! Planeta Therum związana jest z głównym wątkiem fabularnym (5. Therum ).
13.3.3. System Macedonia
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Sharjila | Tak | Nie | Ziemie rzadkie (x2), metale lekkie, zapiski matki |
Porolan | Nie | Tak | Zapiski matki |
Metaliczna asteroida (ukryta) | Nie | Tak | Metale lekkie |
Fargeluse | Nie | Tak | Złoża gazu |
Patavig | Nie | Nie | - |
Planeta Sharjila 1. Ziemie rzadkie 2. Baza najemników (Dyplomacja asari ) 3. Rozbita sonda 4. Metale lekkie 5. Ziemie rzadkie 6. Zapiski matki 1 poziom zagrożenia |
Dyplomacja asari
Misja zostaje zlecona nam przez ambasadorkę Nassanę, którą spotkamy w Cytadeli (8.4. Dymplomacja asari ). Naszym zadaniem jest wyrwanie siostry naszej zleceniodawczyni z rąk porywaczy.
Znajdziemy ich w bazie najemników (Sharjila - 2 ). Zanim do niej wejdziemy, musimy wyeliminować strażników. W tym celu najłatwiej jest posłużyć się uzbrojeniem Mako. Następnie wchodzimy do środka i eliminujemy zastanych tam piratów. Wśród nich znajdzie się również przywódca, ale i z jego (a raczej jej) pokonaniem powinniśmy poradzić sobie bez problemów.
Po oczyszczeniu pomieszczenia wchodzimy w drzwi na zachodzie i wdrapujemy się na piętro. Tam, na końcu korytarza, zapoznajemy się z informacjami zawartymi w stojącym na biurku komputerze. W ten sposób poznamy prawdę na temat siostry Nassany. Nie pozostanie nam nic innego, jak powrócić do Cytadeli i złożyć raport naszej zleceniodawczyni (8.4. Dyplomacja asari ).
13.3.4. System Sparta
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Gromada asteroid (ukryta) | Nie | Tak | Dysk z danymi protean |
Edolus | Tak | Nie | Ziemie rzadkie, metale lekkie, metale ciężkie, salariańskie ID |
Ontamalca | Nie | Tak | Złoża gazu |
Alsages | Nie | Tak | Ziemie rzadkie |
Altaaya | Nie | Nie | - |
Tremanre | Nie | Nie | - |
Planeta Edolus 1. Sygnał ratunkowy (Zaginieni marines ) 2. Salariańskie ID 3. Rozbita sonda 4. Metale lekkie 5. Metale ciężkie 6. Ziemie rzadkie |
Zaginieni Marines
To zadanie otrzymujemy od admirała Kahoku w Cytadeli (3.20. Zaginieni marines ).
Na miejscu odbieramy sygnał ratunkowy. Odkrywamy, że wysyłany jest przez nadajnik (Edolus - 1 ), przy którym znajdujemy zwłoki żołnierzy. Gdy tylko się do niego zbliżymy, zaatakuje nas miażdżypaszcza.
Jak najszybciej odjeżdżamy od niego kawałek, a następnie strzelamy w głowę, podskakując, bądź zjeżdżając z drogi przez wypluwanym przez niego kwasem. Gdy zniknie pod ziemią, ruszamy, by w razie czego uniknąć bezpośredniego spotkania z potworem. Żeby szybko zorientować się, w którym miejscu miażdżypaszcza się pojawia, warto spoglądać na radar. Powtarzamy nasze manewry i strzelamy z działek w głowę monstrum tak długo, aż padnie.
Zbliżamy się do martwych marines i identyfikujemy ich zwłoki. Nie pozostaje nam nic innego, jak wrócić na Cytadelę i poinformować Kahoku o losie jego żołnierzy (3.20. ).