Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect - PC - poradnik do gry

Mass Effect - PC - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Niezbadany świat] Artemis Tau poradnik Mass Effect - PC

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Artemis Tau

13.3.1. System Ateny

Planeta

Zdatna do lądowania

Zdatna do badania

Znaleziska

Proteus

Nie

Tak

Złoża gazu

Kirke

Nie

Tak

Złoża gazu

Faros

Nie

Tak

Insygnia turian

Nauzykaa

Nie

Nie

-

Salamis

Nie

Nie

-

13.3.2. System Knossos

Planeta

Zdatna do lądowania

Zdatna do badania

Znaleziska

Metaliczna asteroida (ukryta)

Nie

Tak

Metale ciężkie

Therum

Tak

Nie

-

Węglowa asteroida (ukryta)

Nie

Tak

Medaliony Ligi

Archanes

Nie

Tak

Złoża gazu

Armeni

Nie

Nie

-

Phaistos

Nie

Nie

-

Zakros

Nie

Nie

-

Uwaga! Planeta Therum związana jest z głównym wątkiem fabularnym (5. Therum ).

13.3.3. System Macedonia

Planeta

Zdatna do lądowania

Zdatna do badania

Znaleziska

Sharjila

Tak

Nie

Ziemie rzadkie (x2), metale lekkie, zapiski matki

Porolan

Nie

Tak

Zapiski matki

Metaliczna asteroida (ukryta)

Nie

Tak

Metale lekkie

Fargeluse

Nie

Tak

Złoża gazu

Patavig

Nie

Nie

-

Planeta Sharjila - [Niezbadany świat] Artemis Tau - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Planeta Sharjila

1. Ziemie rzadkie

2. Baza najemników (Dyplomacja asari )

3. Rozbita sonda

4. Metale lekkie

5. Ziemie rzadkie

6. Zapiski matki

1 poziom zagrożenia

Dyplomacja asari

Misja zostaje zlecona nam przez ambasadorkę Nassanę, którą spotkamy w Cytadeli (8.4. Dymplomacja asari ). Naszym zadaniem jest wyrwanie siostry naszej zleceniodawczyni z rąk porywaczy.

Znajdziemy ich w bazie najemników (Sharjila - 2 ). Zanim do niej wejdziemy, musimy wyeliminować strażników. W tym celu najłatwiej jest posłużyć się uzbrojeniem Mako. Następnie wchodzimy do środka i eliminujemy zastanych tam piratów. Wśród nich znajdzie się również przywódca, ale i z jego (a raczej jej) pokonaniem powinniśmy poradzić sobie bez problemów.

Po oczyszczeniu pomieszczenia wchodzimy w drzwi na zachodzie i wdrapujemy się na piętro. Tam, na końcu korytarza, zapoznajemy się z informacjami zawartymi w stojącym na biurku komputerze. W ten sposób poznamy prawdę na temat siostry Nassany. Nie pozostanie nam nic innego, jak powrócić do Cytadeli i złożyć raport naszej zleceniodawczyni (8.4. Dyplomacja asari ).

Planeta - [Niezbadany świat] Artemis Tau - Mass Effect - PC - poradnik do gry

13.3.4. System Sparta

Planeta

Zdatna do lądowania

Zdatna do badania

Znaleziska

Gromada asteroid (ukryta)

Nie

Tak

Dysk z danymi protean

Edolus

Tak

Nie

Ziemie rzadkie, metale lekkie, metale ciężkie, salariańskie ID

Ontamalca

Nie

Tak

Złoża gazu

Alsages

Nie

Tak

Ziemie rzadkie

Altaaya

Nie

Nie

-

Tremanre

Nie

Nie

-

Planeta Edolus - [Niezbadany świat] Artemis Tau - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Planeta Edolus

1. Sygnał ratunkowy (Zaginieni marines )

2. Salariańskie ID

3. Rozbita sonda

4. Metale lekkie

5. Metale ciężkie

6. Ziemie rzadkie

Zaginieni Marines

To zadanie otrzymujemy od admirała Kahoku w Cytadeli (3.20. Zaginieni marines ).

Na miejscu odbieramy sygnał ratunkowy. Odkrywamy, że wysyłany jest przez nadajnik (Edolus - 1 ), przy którym znajdujemy zwłoki żołnierzy. Gdy tylko się do niego zbliżymy, zaatakuje nas miażdżypaszcza.

Jak najszybciej odjeżdżamy od niego kawałek, a następnie strzelamy w głowę, podskakując, bądź zjeżdżając z drogi przez wypluwanym przez niego kwasem. Gdy zniknie pod ziemią, ruszamy, by w razie czego uniknąć bezpośredniego spotkania z potworem. Żeby szybko zorientować się, w którym miejscu miażdżypaszcza się pojawia, warto spoglądać na radar. Powtarzamy nasze manewry i strzelamy z działek w głowę monstrum tak długo, aż padnie.

Zbliżamy się do martwych marines i identyfikujemy ich zwłoki. Nie pozostaje nam nic innego, jak wrócić na Cytadelę i poinformować Kahoku o losie jego żołnierzy (3.20. ).