[Misje związane z pochodzeniem] poradnik Mass Effect - PC
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Misje związane z pochodzeniem
W niniejszym rozdziale znajdziecie opis zadań, które będziemy mogli wykonać w zależności od podjętej na początku rozgrywki decyzji o pochodzeniu Sheparda. Wszystkie odbywają się na Cytadeli i najlepiej wykonać je przy drugiej bądź trzeciej wizycie na tej stacji (musi być ukończona misja na przynajmniej jednej z planet wątku głównego: Feros, Therum, Noveria).
14.1. Ziemia
W Dolnym Okręgu zacznie nas ktoś wołać. Jeżeli się rozejrzymy, zobaczymy niejakiego Fincha, który przypomni nam naszą mało chwalebną przeszłość. Po chwili zdradzi, o co mu chodzi. Potrzebuje uratować swojego kumpla z rąk SOC-u. Grozi, że opowie o naszej przygodzie z gangiem, jeżeli mu nie pomożemy.
Sprawą zajmuje się turianin, którego znajdziemy w Norze Chory. Udajemy się tam, by zorientować się, o co faktycznie chodzi. Jak się okaże, znajomy Fincha został przyłapany na próbie zabójstwa, a nie na błahostce, jak to próbował przedstawić nasz stary znajomy.
Podczas rozmowy ze strażnikiem możemy zastosować urok bądź zastraszanie i przekonać go, by wypuścił kumpla Fincha, co w każdym przypadku zakończy się dla nas premią w punktach renegata. Inne warianty rozmowy doprowadzą do tego, że Finch wpadnie do baru i zacznie nam wygrażać.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie