[6. Feros] 5. Matecznik Toriana (Zadania) poradnik Mass Effect - PC
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
6.5.2.1. Konfrontacja z Torianem
Wraz z drużyną trafimy do matecznika Toriana. Najpierw schodzimy na sam dół, by zobaczyć naszego przeciwnika w całej swej okazałości (FER10-1 ). Wtedy potwór stworzy klon asari, który opowie nam o tym, czego poszukiwał Saren. Niezależnie od tego, jak potoczy się rozmowa, na jej końcu dojdzie do walki.
W trakcie starcia zmierzymy się nie tylko z klonem asari, ale również z innymi przeciwnikami stworzonymi przez Toriana. W rzeczywistości prawdziwe zagrożenie stanowi jedynie asari. Pozostałe klony zachowują się jak zombie, a ich jedyną siłą jest przewaga liczebna. Dobrze jest najpierw skoncentrować siły na pokonaniu najtrudniejszego przeciwnika (asari), a dopiero później oczyścić teren z pozostałych.
Kiedy już uporamy się z atakującymi, ruszamy na zachód, by dotrzeć do przejścia na wyższy poziom. Po drodze zauważamy splot neuronowy toriana (FER10-2 ), który jest jednym z niewielu wrażliwych miejsc na ciele ogromnej rośliny-potwora. Niszczymy go i idziemy dalej.
W międzyczasie Torian przygotuje już kolejny komitet powitalny, ponownie złożony z klonu asari i zombiowatych przeciwników. Tak samo jak poprzednio, najpierw eliminujemy asari, a następnie pomniejszych wrogów.
Uwaga! Walcząc z nimi, warto skorzystać ze strzelb, a także umiejętności rzut. Jeżeli odpowiednio się ustawimy, uda nam się posłać przeciwników w przepaść (od strony Toriana), co pozwoli nam na szybkie oczyszczenie terenu.
Po walce niszczymy kolejny splot neuronowy Toriana (FER11-3 ) i kontynuujemy wspinaczkę na wyższe poziomy. Naszym zadaniem jest zniszczenie wszystkich sześciu splotów, które porozmieszczane są na pięciu poziomach matecznika, a zatem mamy jeszcze cztery do załatwienia (FER12- 1 , FER12- 2 , FER13- 3 , FER14- 4 ). Za każdym razem Torian będzie się bronił, wysyłając klon asari i słabszych, lecz licznych przeciwników.
Uwaga! Podczas wspinaczki natkniemy się na skulonych, jakby śpiących wrogów. W tym stanie nie możemy im nic zrobić, ale warto pamiętać, że przebudzą się, gdy zaczniemy atakować sploty neuronowe. Dlatego też trzeba mieć je stale na oku, by nie skończyć przytłoczonym przez przeważające siły przeciwnika.
Po zlikwidowaniu ostatniego splotu walka będzie skończona. Pozostanie nam jedynie porozmawiać z tym razem prawdziwą asari i dowiedzieć się o Sarenie, matce Benezji oraz o przesłaniu protean. Na koniec pozostanie nam wybór, czy pozostawić przy życiu, czy też zabić naszą rozmówczynię. O ile zabicie jej przysporzy nam punktów renegata, o tyle puszczenie jej wolno nie poskutkuje bonusem do punktów idealisty.