Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect - PC - poradnik do gry

Mass Effect - PC - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[7. Noveria] 4. Stacja Szczelinowa i underlaby (Zadania cz.2) poradnik Mass Effect - PC

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

7.4.2. Matka Benezja

W laboratorium spotkamy Benezję. Po krótkiej rozmowie dojdzie do walki. Matka schowana jest za nieprzenikalną barierą, więc nie ma sensu bezpośrednio jej atakować. Zamiast tego skoncentrujmy swe siły na wysyłanych przez nią komandosach asari i pokonajmy pierwszą falę napastników.

Benezja przywoła kolejny oddział - [7. Noveria] 4. Stacja Szczelinowa i underlaby (Zadania cz.2) - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Benezja przywoła kolejny oddział. Zauważamy, że kosztuje ją to nieco mocy. Tym razem zaatakują nas nie tylko asari, ale i snajperzy gethów. Uważamy, by nie znaleźć się w trakcie walki w pobliżu pojemników ze środkami wybuchowymi (z kolei w przypadku, kiedy wrogowie znajdą się w pobliżu tychże, nie krępujmy się je rozwalić) i rozprawiamy się z przeciwnikami.

Matka wyśle ostatnią, trzecią falę napastników. Będzie najbardziej liczna, więc miejmy się na baczności.

Chwilę później będziemy mieli możliwość porozmawiać z osłabioną Benezją. Opowie nam między innymi o Sarenie i jego potężnym statku, Suwerenie. Chwilę później będziemy musieli ponownie stanąć do walki.

W tym momencie matka nie będzie już broniona przez osłonę, więc stanie się podatna na nasze ataki. Wykorzystajmy siłę całej drużyny, by szybko wykończyć Benezję. Dopiero wtedy skoncentrujmy się na oczyszczeniu pomieszczenia z innych napastników.

Chwilę później życie Benezji dobiegnie końca. Nasza praca tutaj nie będzie jednak ukończona, ponieważ otrzymamy możliwość przeprowadzenia niecodziennej rozmowy z nikim innym, jak królową raknii.

Poprosi nas ona, byśmy zabili błąkające się po underlabach raknii i opowie tragiczną historię swoich pobratymców. Na koniec będziemy mogli zdecydować o jej dalszym losie. Jeżeli zdecydujemy się ją zabić, otrzymamy punkty renegata, jeżeli puścimy ją wolno - idealisty.

Uwaga - [7. Noveria] 4. Stacja Szczelinowa i underlaby (Zadania cz.2) - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Uwaga! W tym momencie możemy powrócić do wagonika kolejk (NOV12-B ) i w ten sposób zakończyć misję, albo spełnić prośbę królowej i udać się do underlabów (NOV12-C ).

7.4.3. Underlaby

Po zjechaniu do underlabów napotkamy Jarosława Tartakowskiego, który opowie nam o tym, co korporacja planowała zrobić z raknii i dlaczego jej to nie wyszło. Następnie zdradzi informację o systemach oczyszczania neutronowego, które zostały zainstalowane na Szczycie 15 na wypadek takiej właśnie sytuacji. Powie, że jedynym sposobem na zniszczenie wszystkich raknii w kompleksie jest aktywowanie tej funkcji.

Zanim jednak przystaniemy na jego propozycję, otrzymamy nieco czasu, by sprawdzić swój ekwipunek i uleczyć drużynę. Warto skorzystać, bo później nie będziemy mieć ku temu okazji.

Kiedy wyrazimy swoją gotowość, Tartakowski powie nam o kodzie aktywacyjnym - [7. Noveria] 4. Stacja Szczelinowa i underlaby (Zadania cz.2) - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Kiedy wyrazimy swoją gotowość, Tartakowski powie nam o kodzie aktywacyjnym. Niestety nie zdąży nam go wręczyć, ponieważ zginie przebity przez raknii. Pozbywamy się stwora, a następnie zabieramy z ciała kody. Udajemy się do sąsiedniego pomieszczenia i uruchamiamy terminal Miry. Rozmawiamy na temat oczyszczania neutronowego i nakazujemy jego aktywację.

Od tej chwili będziemy mieli dwie minuty na to, by powrócić do windy i wjechać na wyższy poziom. Sprawę dość mocno skomplikuje fakt, że pomieszczenie, w którym zastaliśmy Tartakowskiego, dosłownie roić się będzie od raknii.

Nie mamy czasu na to, by wszystkie pokonać, więc trzeba nastawić się na szaleńczy bieg. Najpierw jednak warto załatwić kilku stojących z przodu przeciwników, by nieco ułatwić sobie drogę. Następnie ruszamy biegiem w kierunku windy, w razie potrzeby lecząc drużynę i korzystając ze wzmocnienia tarczy. W windzie wciskamy przycisk. Drzwi zamykają się. Jesteśmy bezpieczni.

Pozostaje jedynie wsiąść do wagonika kolejki (NOV12-B ) i opuścić Noverię.

1 - [7. Noveria] 4. Stacja Szczelinowa i underlaby (Zadania cz.2) - Mass Effect - PC - poradnik do gry