Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect - PC - poradnik do gry

Mass Effect - PC - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[7. Noveria] 1. Port Hanshan (Zadania cz.2) poradnik Mass Effect - PC

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

7.1.2. Przemyt [misja dodatkowa bądź wątek główny]

Wykonanie tego zadania to najszybszy sposób na wydostanie się z portu. Zleci nam je kupiec Opold (NOV2-2 ). Poprosi nas o przemycenie nielegalnego ładunku przez kontrolę. Jeżeli mamy wysoki stopień perswazji, dowiemy się, że chodzi o dostarczenie paczki dla krogańskiego łowcy nagród, Inamordy. Kupiec zapewni nas także, że towar, o którym mowa, nie stanowi żadnego niebezpieczeństwa. Jeżeli podejmiemy się tego zadania, Opold powie nam, gdzie szukać paczki. Jak się okaże, znajdziemy ją w dokach, nieopodal wejścia prowadzącego na Normandię (NOV1- 1 ) . Zabranie jej i przeniesienie przez bramki nie będzie dla nas żadnym problemem, ponieważ z racji pełnionej funkcji jesteśmy zwolnieni z kontroli celnej.

Od tego momentu mamy kilka możliwości ukończenia zadania - [7. Noveria] 1. Port Hanshan (Zadania cz.2) - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Od tego momentu mamy kilka możliwości ukończenia zadania:

  1. Możemy oddać paczkę Opoldowi (NOV2-2 ). Otrzymamy za nią 250 kredytów. Jeżeli posiadamy odpowiednio wysokie umiejętności perswazji, możemy podbić cenę do 500.
  2. Biorąc pod uwagę, że przemycany towar to w istocie całkiem dobre ulepszenie broni (o ile nie przybędziemy na Noverię zaraz po wyruszeniu z Cytadeli), wartym rozpatrzenia jest pomysł zachowania go dla siebie. Opold nie będzie pocieszony, ale też nic nam nie będzie mógł zrobić, gdy oświadczymy, że nie dostanie przesyłki. Inamorda jednak nie podda się tak łatwo i będziemy musieli nastawić się na to, że podczas naszej wizyty w dokach napadnie na nas wraz ze swoimi najemnikami.
  3. Jeżeli uda nam się dowiedzieć od Opolda, że jego klientem jest Inamorda, możemy zrezygnować z pośredników i pójść prosto do samego zainteresowanego. Znajdziemy go na podeście w Mezzanine (NOV3 - 7 ). Początkowo będzie skłonny zapłacić za towar 500 kredytów. Jeżeli skorzystamy z perswazji, zaproponuje cenę wyższą o 250 kredytów.
  4. Jeżeli z kolei chcemy szybko zdobyć przepustkę i nie bawić się w sprawę Lorika (7.1.1. Jak wydostać się z portu? ), możemy z paczką pod pachą powędrować do biura Anoleisa (NOV2-1 ) i donieść na Opolda, wręczając paczkę jako dowód. W zamian otrzymamy przepustkę. Na tym jednak nie koniec, ponieważ dzięki umiejętności perswazji możemy nakłonić Anoleisa do oddania nam przesyłki.

Uwaga! Jeżeli postanowimy zachować paczkę dla siebie albo zabierzemy ją od Anoleisa, możemy powrócić do Opolda (NOV2-2 ) i sprzedać mu jej zawartość jako swoją własność. W ten sposób, jeżeli będziemy odpowiednio doświadczeni, będziemy mogli zarobić najwięcej kredytów.

7.1.3. Szpiegostwo

Kiedy po raz pierwszy wejdziemy do Mezzanine, zaczepi nas Mallena Calis (NOV3-1 ). Poprosi o odwrócenie uwagi Rafaela Vargasa, dzięki czemu będzie mogła włamać się do jego osobistej sieci informacyjnej.

Jeżeli nie zgodzimy się, Mallena odejdzie, nie dając nam czasu do namysłu, a my zdobędziemy punkty idealisty.

Kiedy postanowimy współpracować, podchodzimy do Vargasa (NOV3-6 ) i podając się za przedstawiciela Przymierza (co nie jest niezgodne z prawdą), udajemy zainteresowanie jego towarami - [7. Noveria] 1. Port Hanshan (Zadania cz.2) - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Kiedy postanowimy współpracować, podchodzimy do Vargasa (NOV3-6 ) i podając się za przedstawiciela Przymierza (co nie jest niezgodne z prawdą), udajemy zainteresowanie jego towarami. Naszym zadaniem jest tak długo przeciągać rozmowę, aż odezwie się brzęczyk automatu Malleny, który da nam znać, że możemy skończyć. W celu podtrzymywania konwersacji powinniśmy korzystać z każdej możliwości perswazji, jaka się tylko pojawi (oczywiście w zależności od naszych preferencji możemy zdać się na urok albo zastraszanie).

Następnie wracamy do Malleny i potwierdzamy wykonanie zadania. W nagrodę otrzymamy 500 kredytów. Jeżeli będziemy się targować, suma wzrośnie do 750.

Mamy również inną możliwość ukończenia tego zadania: przystajemy na propozycję współpracy Malleny, a następnie mówimy Rafaelowi o tym, że jest śledzony. Następnie wracamy do naszej zleceniodawczyni i przyznajemy się do tego, że dzięki nam Vargas poznał prawdę. Kobieta postanowi się ulotnić, a my otrzymamy nieco punktów idealisty.

Ostrzegając Rafaela możemy również zdobyć reputację renegata. W tym celu okłamujemy Mallenę, że zadanie zostało wykonane. Ta zaproponuje nam 500 kredytów nagrody. Jeżeli się potargujemy, możemy podbić cenę do 750.

7.1.4. Martwi naukowcy [niezbadany świat]

Na górnym poziomie Mezzanine, w pomieszczeniu z panelem sterowania systemu ochrony Synthetic Insights, znajduje się terminal (NOV3-3 ). Jeżeli uda nam się deszyfracja, dowiemy się o pewnym doktorze, któremu jakaś tajemnicza organizacja zaleca ukrycie się w bezpiecznym miejscu. Sprawa wygląda podejrzanie. Warto byłoby się jej przyjrzeć z bliska. Trop prowadzi do systemu Newtona na Pograniczy Keplera (13.10.2.1 ).