Case 21 - A Different Kind of War (2) | Główne śledztwa w LA Noire L.A. Noire poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
ZADANIE: Escort Jack Kelso to LA River Tunnels (Eskortuj Jacka Kelso do wejścia do tunelu)
Akcja przeniesie się teraz w pobliże jednego z posterunków. Phelps oraz jego partner odbiorą komunikat radiowy od Kelso #1, dochodząc jednocześnie do wniosku, że został on także zasłyszany przez wszystkich skorumpowanych funkcjonariuszy, którym będzie zależało na zatajeniu sprawy. Z kolejnych komunikatów dowiesz się, że samochód, którym porusza się Kelso, jest aktualnie ścigany. Wkrótce będziesz mógł dołączyć do pościgu #2.
Jedź prosto. Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów konieczne będzie wykonanie skrętu w lewo #1. Następnie czeka Cię skręt w prawo #2, który będzie się jednocześnie wiązał ze zbliżeniem się do innych pojazdów uczestniczących w pościgu.
Ochranianie auta Jacka Kelso oznacza w głównej mierze utrzymywanie się za nim w bezpiecznej odległości. Gra pozwoli Ci na spychanie innych radiowozów #1, ale nie będzie to absolutnie wymagane do sukcesu. Uważaj żeby w trakcie ewentualnych przepychanek na drodze nie zostać przytrzymanym ani w nic większego nie uderzyć. Po chwili auto Kelso skręci w lewo #2, omijając jedną z policyjnych blokad.
Jedź prosto, ale bądź gotowy do wykonania kolejnego ostrego skrętu w prawo #1. Ignoruj to, że będziesz ostrzeliwany przez inne radiowozy, gdyż nie musisz się obawiać całkowitego zniszczenia prowadzonego auta. Po kilku chwilach Jack skręci w lewo, wybierając dość wąską alejkę #2.
Przygotuj się do wykonania skrętu w prawo #1 i następnie od razu w lewo. Jedź teraz cały czas prosto. Jeżeli będą Ci się tu naprzykrzały goniące Was radiowozy, to możesz podjąć decyzję o tym żeby niektóre z nich zepchnąć z drogi #2. Wszystkie tego typu decyzje podejmuj jednak z pewnym rozsądkiem, minimalizując ryzyko kraksy, która mogłaby zakończyć aktualną scenę niepowodzeniem.
Jack skręci w prawo dopiero po dojechaniu do nowej policyjnej blokady #1. Przed Tobą dłuższa jazda na wprost #2, która może wiązać się z szansą zepchnięcia kolejnych radiowozów.
Już wkrótce dotrzecie do nowej blokady i w tym przypadku musisz przejechać ścieżką wyznaczoną przez Kelso, czyli między ciężarówkami #1. Kontynuuj jazdę na wprost, skręcając w lewo dopiero po dojechaniu do jednego z mostów #2.
Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów konieczne okaże się wykonanie skrętu w prawo #1. Jedź prosto, nieznacznie skręcając w lewo dopiero po znalezieniu się na torach kolejowych #2.
Samochód Jacka wkrótce zatrzyma się, a Ty będziesz miał okazję do obejrzenia dłuższego filmiku przerywnikowego #1. Phelps i Kelso zdecydują się na wyruszenie do tuneli celem odnalezienia Elsy, przy czym będziesz sterował postacią Jacka. Petersen postara się natomiast zatrzymać siły policji #2.
Ruszaj prosto, przyklejając się do prawej ściany po dotarciu do pierwszego rozwidlenia #1. Przystąp do atakowania pojawiających się w oddali przeciwników #2. W razie potrzeby podbiegnij do jednego ze słupów, ale zachowaj ostrożność, bo bandyci będą korzystali z o wiele lepszych broni.
Eliminacja dwóch bardziej oddalonych bandytów będzie zapewne wymagała zmniejszenia do nich dystansu. Nie zapomnij zabrać broni od jednego z pokonanych przeciwników #1 i dopiero wtedy przystąp do atakowania gangsterów #2.
Po zlikwidowaniu wrogów ostrożnie zacznij przemieszczać się w linii prostej. Musisz być gotowy do zabicia jeszcze jednego przeciwnika #1. Dopiero gdy on zginie skieruj się na drugi koniec korytarza i wybierz lewy tunel #2.
Chwilowo nie musisz się wolno przemieszczać, bo w najbliższej okolicy nie ma przeciwników. Skręć w lewo po dotarciu do balkoników #1. Ruszaj prosto, przy czym ponownie skręć w lewo po tym jak Jack wskoczy do wody #2.
Zeskocz po chwili na niższy poziom i natychmiast ustaw się przy lewej ścianie #1, albowiem wymagane będzie zlikwidowanie rozstawionego w okolicy przeciwnika. Udaj się w miejsce, które patrolował i szybko rozstaw się przy jednym ze słupów, gdyż po chwili pojawi się tu kolejny bandyta #2.
Możesz już udać się w miejsce, w którym bronił się wyeliminowany przed chwilą przeciwnik. Odszukaj drabinę #1 i użyj jej w celu przedostania się na górę. Tu skup się na szybkiej eliminacji przeciwnika, który pojawi się po prawej stronie #2.
Podejdź do ciała zabitego bandyty i zbadaj pomieszczenie zlokalizowane po lewej stronie #1. Okaże się, że jest to składzik broni #2. Wybierz broń, która najbardziej Ci odpowiada, lub uzupełnij amunicję do aktualnie używanej pukawki.
Wyjdź z pomieszczenia i powróć w okolice drabiny. Skieruj się tu w stronę niezbadanego jeszcze przejścia #1, ustawiając się przy lewej ścianie. Pobliski korytarz jest okupowany przez dwóch gangsterów #2. Jeżeli będziesz miał problemy ze zlikwidowaniem bardziej oddalonego bandyty, to rozważ zbliżenie się do niego w momencie gdy będzie przeładowywał swoją broń.
Zignoruj widoczne za kratką płomienie sugerujące użycie przez kogoś miotacz ognia i wybierz prawy balkonik #1. Gdy tylko dotrzesz do nowej sali schowaj się za najbliższą zasłoną #2.
Do zlikwidowania powinno tu być w sumie czterech przeciwników. Dwóch z nich będzie okupowało górne balkoniki #1, a pozostałych dwóch będzie stacjonowało nieco niżej #2. W tym drugim przypadku stawiaj przede wszystkim na celność. Zadbaj jednocześnie o to żeby nie wychylać się na zbyt długo zza zasłony, bo mógłbyś odnieść poważne obrażenia.
Upewnij się, że zlikwidowałeś wszystkich wrogów i skieruj się w prawo #1. Odszukaj tu schody prowadzące na niższy poziom #2.
Zadbaj o to żeby ustawić się przy ścianie gdy tylko zejdziesz na dół, bo znajdziesz się pod ciężkim ostrzałem #1. Zlikwiduj wszystkich przeciwników, a następnie udaj się prosto. Odnajdziesz tu kolejny składzik broni #2.
Niespecjalnie polecam zabierać ze sobą miotacz ognia #1, bo broń ta wymagałaby staczania walk na niewielkim dystansie. O wiele lepiej jest wybrać dowolny karabin. Niezależnie od preferencji w kwestii broni wyjdź z pomieszczenia i skręć w lewo #2. Odnajdziesz tu drabinkę, po której będziesz mógł zejść na dół.
Znajdziesz się teraz w sekcji, w której stopniowo będzie podnosił się poziom wody, tak więc musisz szybko działać. Obróć się nieznacznie w prawo i ruszaj prosto #1. Ignoruj okolicznych przeciwników, bo zajmiesz się nimi później. Docelowo musisz dotrzeć do drabinki zlokalizowanej przy przeciwległym narożniku pomieszczenia #2. Wyjdź po niej na górę.
Kolejny korytarz będzie okupowany przez dwóch bandytów. Jeżeli masz karabin, to zlikwiduj ich z dystansu #1. Jeżeli natomiast korzystasz z miotacza ognia, to wymagane będzie zbliżenie się do nich #2, tak by można ich było następnie podpalić.
Uważaj na trzeciego przeciwnika, który odsłoni się po tym jak dostatecznie zbliżysz się do widocznych w oddali schodów #1. Zlikwiduj go i skorzystaj ze schodów #2 w celu przedostania się na górne balkoniki.
Zachowaj tu ostrożność, bo w okolicy przebywa dwóch kolejnych przeciwników. Na początek przyklej się do lewej ściany i zlikwiduj pierwszego z nich #1. Drugi bandyta nadbiegnie od lewej strony #2 i warto pokonać go z pominięciem prób chowania się za zasłonami. Jeżeli nie masz miotacza ognia, to opróżnij na nim cały magazynek, tak by zginął zanim zdoła poważnie zranić Jacka.
Ruszaj w stronę miejsca, w którym pojawił się zabity przed chwilą przeciwnik. Musisz tu odnaleźć lewy tunel #1. Przejście przez ten korytarz zaowocuje dotarciem do miejsca, w którym przetrzymywana jest Elsa #2.
Przed Tobą cała masa scenek przerywnikowych, obrazujących między innymi ucieczkę z kanałów #1 oraz pogrzeb jednego z głównych bohaterów #2. Radzę dodatkowo nie wyłączać gry w momencie pojawienia się listy płac (Credits), gdyż gra tuż po nich wyświetli ostatnią retrospekcję. Gratulacje!! Właśnie ukończyłeś grę!