Case 14 - The Black Caesar (2) | Główne śledztwa w LA Noire L.A. Noire poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
ZADANIE: Apprehend the Fry Cook (Doścignij kucharza)
Ruszaj prosto, dobiegając po kilku chwilach do murku #1. Po przedostaniu się na drugą stronę przebiegnij między przyczepami i wybierz pobliską alejkę. Musisz dobiec do niewielkiej rurki i przystąpić z jej pomocą do wspinaczki #2.
Po znalezieniu się na górze przebiegnij po niewielkim mostku #1. Biegnij tu cały czas prosto, zeskakując na niżej położone fragmenty dachów #2.
Już wkrótce będziesz musiał skręcić w prawo. Możesz tu wybrać drogę na skróty #1, co pozwoliłoby dostatecznie zbliżyć się do uciekiniera. Po otrzymaniu informacji na ekranie #2 mógłbyś wcisnąć przycisk A i powalić go na ziemię.
Jeżeli nie zdołasz dostatecznie zbliżyć się do kucharza, bądź też będziesz chciał sprawdzić alternatywne zakończenie pościgu, to przygotuj się do pokonania dwóch przeszkód #1. Skręć następnie w lewo #2.
Omiń bojler, a następnie skręć w prawo, wdrapując się na górę #1. Tu musisz pobiec prosto i następnie skręcić w prawo #2. Główny bohater zostanie wkrótce powalony na ziemię przez kucharza, w rezultacie czego zmuszony zostaniesz do przystąpienia do pojedynku wręcz.
Pokonanie przeciwnika nie powinno stanowić dużego problemu. Stosuj blok i umiejętnie wyprowadzaj ciosy aż zostaniesz poinformowany o możliwości powalenia przeciwnika (należy go też dobić) #1. Niezależnie od przebiegu pościgu kucharz Fleetwood Morgan zostanie zatrzymany #2, a Ty będziesz mógł rozejrzeć się po budce, z której prowadził sprzedaż.
Po tym jak znajdziesz się wewnątrz budki podejdź do lewego kartonowego pudła #1 i wciśnij przycisk A żeby zajrzeć do środka. W pudle odnajdziesz mnóstwo opakowań na popcorn oraz strzykawki z morfiną #2.
Użyj gałki analogowej w celu dokonania przybliżenia obrazu na podniesionej strzykawce, odczytując umieszczony na opakowaniu napis #1. Zdobędziesz jeden nowy i jeden uaktualniony ślad (Clue - Morphine syrettes i Clue - Morphine for distribution). Teraz podejdź do walizki leżącej na ziemi po prawej stronie #2.
Zainteresuj się obiektem z prawego dolnego rogu walizki #1. Musisz ponownie pomóc sobie gałką analogową w celu zajrzenia do wnętrza podniesionego przedmiotu #2.
Wciśnij przycisk A w celu zdemontowania trzymanego obiektu, a odkryjesz kolejne kupony #1, pozyskując tym samym dowód rzeczowy (Clue - Numbers racket). Na koniec zbadaj przedmiot leżący w lewym dolnym narożniku walizki #2.
Podniesionym obiektem okaże się być przepustka do klubu jazzowego Blue Room #1. Także i w tym przypadku możesz liczyć na odblokowanie nowego śladu (Clue - Blue Room pass). Wciśnij przycisk A w celu obejrzenia przepustki, odczytując na jej odwrocie nazwisko Jermaine'a Jonesa #2.
ZADANIE: Interview Fleetwood Morgan (Przesłuchaj Fleetwooda Morgana)
Możesz już wyjść z budki i podejść do miejsca, w którym stoi Fleetwood Morgan celem zainicjowania przesłuchania #1. Zacznij od zadania pytania Morphine overdose victims (Ofiary przedawkowania morfiny) #2. Jako że mężczyzna odetnie się od zarzutów sprzedaży morfiny musisz mu zarzucić kłamstwo poprzez wciśnięcie przycisku Y (Lie).
Na potwierdzenie swoich oskarżeń przywołaj oczywiście odnalezione w budce pudło ze strzykawkami, czyli Morphine for distribution #1. Fleetwood stwierdzi, że jego dostawcą jest Armstrong Edwards, ale po interwencji Twojego partnera zweryfikuje swoje zeznanie, twierdząc, że głównym dystrybutorem jest Jermaine Jones #2. W Twoim notatniku pojawi się nowy trop (Clue - Distributor identified).
Drugie pytanie dla Fleetwooda to Numbers slips recovered (Odnalezione kupony zakładów) #1. Jako że rozmówca zachowa się defensywnie wciśnij przycisk X (Doubt). Fleetwood wyjawi całą prawdę dopiero gdy zostanie postraszony wyjawieniem niektórym osobom, że jest informatorem. Morgan wymieni nazwisko Merlona jako osoby odpowiedzialnej za realizację zakładów. Rozmowa wkrótce dobiegnie końca, zaś sam Fleetwood zostanie oczywiście aresztowany #2.
ZADANIE: Trace Jermaine Jones' Address (Zdobądź adres agencji Jermaine'a Jonesa)
Pozostań w okolicach badanej niedawno budki i skorzystaj ze znajdującego się w tym miejscu telefonu #1. Główny bohater pozyska w trakcie rozmowy adres agencji prowadzonej przez Jermaine'a Jonesa #2 i to właśnie tam dobrze byłoby w pierwszej kolejności się udać.
ZADANIE: Search Jones' Booking Agency (Przeszukaj agencję bookingową Jermaine'a Jonesa)
Powróć do radiowozu i zaplanuj z pomocą notatnika podróż do lokacji [Jones' Booking Agency - 5528 Santa Monica Boulevard] #1. Po dotarciu na miejsce wyjdź po schodach na górę i zbadaj tabliczki przy wejściu #2, dzięki czemu dowiesz się, że agencja Jonesa znajduje się w apartamencie numer 238.
Wejdź do budynku i ruszaj za swoim partnerem. Apartament 238 zlokalizowany jest po lewej stronie #1. Po znalezieniu się w środku czeka Cię rozmowa z Jermaine'm Jones'em #2, na którym wymuszone zostanie zezwolenie przeszukania agencji.
Zacznij od zbadania obiektu znajdującego się za plecami Jones'a #1, odnajdując częściowo zerwaną naklejkę. Udaj się teraz w stronę zlokalizowanego w jednym z narożniku pomieszczenia wielkiego radia #2.
Przed Tobą zagadka polegająca na ustawieniu radia w oparciu o pozyskany w mieszkaniu ćpunów ślad, czyli Radio station note. Zacznij od wybrania środkowego pokrętła #1. Użyj teraz tego pokrętła do wybrania fal FM #2.
Wybierz prawe pokrętło i użyj go do wybrania częstotliwości, która była podana na kartce, czyli 275 (powyższy screen).
Na koniec wybierz lewe pokrętło #1 i użyj go do załączenia radia #2. Powinno to doprowadzić do odkrycia znajdującego się wewnątrz radia schowka.