Case 13 - The Quarter Moon Murders (2) | Główne śledztwa w LA Noire L.A. Noire poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
ZADANIE: Climb the Library Tower (Przedostań się na sam szczyt wieży biblioteki)
Na początek podejdź do pionowej rurki #1 i skorzystaj z niej w celu przedostania się na jedną z niżej położonych partii dachu. Tu musisz podejść do niewielkiego metalowego obiektu #2 i następnie wspiąć się na murek.
Udaj się w stronę prawego rusztowania i odszukaj miejsce, w którym będziesz mógł kontynuować wspinaczkę, używając do tego celu drabiny #1. Po dotarciu na górny balkonik skieruj się w prawo i przejdź po drewnianej belce #2. Podobnie jak wcześniej, musisz umiejętnie wychylać gałkę analogową w lewo i w prawo w celu balansowania ciałem. Na szczęście chwilowa utrata równowagi nie będzie równoznaczna ze śmiercią głównego bohatera.
Skręć teraz w lewo i podejdź do kolejnej rurki #1, dzięki której będziesz mógł dotrzeć na wyżej położoną część dachu. Po dotarciu na miejsce skorzystaj z pobliskiej drabiny. Musisz przedostać się na nową część rusztowania i udać się następnie w prawo. Podobnie jak w przypadku odwiedzanego we wcześniejszej fazie gry planu filmowego, główny bohater będzie automatycznie doskakiwał do kolejnych platform #2.
Kontynuuj wędrówkę do momentu dotarcia do nowej drabiny. Użyj jej do przedostania się na wyżej położoną część rusztowań, a następnie przejdź po nowej drewnianej belce #1. Teraz dla odmiany będziesz musiał przedostać się na dół, tak więc podejdź do najbliższej drabiny #2 i zacznij po niej zjeżdżać (przytrzymanie prawego triggera).
Po dotarciu do niższej części rusztowań udaj się w prawo, zeskakując na niżej położone półki #1. Docelowo musisz odnaleźć nową drabinę #2. Skorzystaj z niej, a następnie z klatki schodowej, kierując się ku górze..
Na sam koniec skorzystaj z ostatniej już drabiny #1, co pozwoli Ci znaleźć się na szczycie wieży. Zbadaj całą okolicę, a w jednym z narożników powinieneś zauważyć leżące na ziemi przedmioty #2.
Zacznij od obejrzenia nowej kartki. Nie powinno Cię zdziwić to, że zapisano na niej kolejny fragment poematu #1. Informacja na temat tego znaleziska pojawi się w notatniku (Clue - Fourth excerpt). Teraz obejrzyj lewy obiekt, a okaże się, że jest to fragment naszyjnika Antonii Maldonado, czyli jednej z zamordowanych kobiet #2. Także i w tym przypadku możesz liczyć na odpowiedni wpis w notatniku (Clue - Antonia's medallion). Główny bohater powróci bezpiecznie na dół już bez Twojego udziału.
ZADANIE: Decipher the fourth excerpt (Rozszyfruj czwarty poemat)
Tradycyjnie już zacznij od wywołania mapy miasta. Odszukaj na niej lokację Westlake Tar Pits (powyższy screen) i wciśnij przycisk A w celu wybrania jej jako celu podróży.
ZADANIE: Investigate the Westlake Tarpits (Wybierz się do lokacji Westlake Tarpits)
Niedaleko miejsca docelowego zmuszony zostaniesz do zjechania z utwardzonej drogi #1. Zatrzymaj się w pobliżu dołów wypełnionych smołą i podejdź w oznaczone przez grę miejsce #2.
ZADANIE: Reach the Island (Dotrzyj do wysepki)
Ruszaj prosto #1. Po dotarciu do jednego z dołów ze smołą obejrzysz nową cut-scenkę. Główny bohater zostanie wyznaczony na ochotnika do przedostania się do widocznej w oddali wysepki #2.
Najistotniejszą informacją w trakcie przemierzania obszaru pokrytego smołą jest to żeby się nigdzie nie zatrzymać, gdyż mogłoby się to skończyć bardzo źle dla głównego bohatera. Warto też zmienić nieco pozycję kamery, tak by móc lepiej widzieć ukryte pod smołą drewniane kładki. Miejsca, w których należy skręcać podczas przeprawy przez smołę, przedstawione zostały w poniższej tabelce.
Skręć w lewo. | |
Skręć w prawo. | |
Skręć w lewo. | |
Skręć w prawo. | |
Skręć w lewo. | |
Skręć w prawo. | |
Skręć w prawo. | |
Skręć w prawo. | |
Skręć w lewo. | |
Skręć w lewo. |
Wykonanie opisanych powyżej czynności pozwoli Ci przedostać się na niewielką wysepkę #1. Rozejrzyj się tu niedaleko drzewa, odnajdując przy krzakach nowe przedmioty pozostawione przez seryjnego mordercę #2.
Warto oczywiście rozpocząć od obejrzenia kolejnego fragmentu poematu #1, który wyląduje oczywiście w Twoim notatniku (Clue - Fifth excerpt). Następnie przyjrzyj się ułożonej obok szpilce #2.
Musisz dokonać przybliżenia obrazu na wewnętrznej części buta, dzięki czemu uda Ci się ustalić, że należał on do Theresy Taraldsen #1. Zauważ, że zdobyłeś nowy dowód rzeczowy (Clue - Theresa Taraldsen's shoe). Gra wyświetli teraz cut-scenkę obrazującą bezpieczny powrót w okolice parkingu #2.