Case 15 - The Set Up (1) | Główne śledztwa w LA Noire L.A. Noire poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Case 15 - The Set Up
ZADANIE: Investigate Fighters' Dressing Rooms (Zbadaj szatnie bokserów)
Rozdział ten rozpocznie się od dłuższej scenki przerywnikowej, w trakcie której wybierzesz się wraz ze swoim partnerem do hali bokserskiej American Legion celem obejrzenia głośnego pojedynku #1. Walka zakończy się zwycięstwem boksera z Wielkiej Brytanii #2. Dowiesz się wkrótce, że jest to niespodziewany wynik, gdyż pojedynek był ustawiony i miał wygrać czarnoskóry zawodnik.
Akcja wkrótce przeniesie się w okolice szatni. Grupa mężczyzn będzie się tu dobijała do znajdujących się na końcu korytarza drzwi #1, Udaj się w to miejsce #2, a od menadżera Carla Arquero dowiesz się, że jego podopieczny Albert Hammond, który odniósł zwycięstwo w pojedynku na ringu, zamknął się w środku. Obecne tu postacie, wliczając w to Twojego partnera, będą wściekłe na Hammonda za niepodporządkowanie się wcześniejszym planom odnośnie celowego przegrania walki.
ZADANIE: Locate Albert Hammond (Odszukaj Alberta Hammonda)
Zaczekaj aż główny bohater wyważy drzwi prowadzące do szatni #1. Jako że bokser zdążył już uciec będziesz mógł na spokojnie rozejrzeć się po okolicy. Zacznij od zbadania okna, które Hammond najprawdopodobniej uchylił by wydostać się z hali sportowej #2.
Teraz odszukaj ławę i podnieś leżącą na niej gazetę (Newspaper) #1. Gra pozwoli Ci oczywiście na obejrzenie powiązanego z artykułem materiału filmowego. Możesz już podejść do szafek bokserów. Zgodnie z otrzymaną niedawno informacją, wymagane będzie otwarcie drugiej szafki licząc od lewej strony #2.
Po otwarciu szafki zainteresuj się wyłącznie lewym obiektem #1. Będzie to kartka, na której zapisane zostały informacje bukmacherskie dotyczące kilku różnych kursów #2. Informacja ta pojawi się naturalnie w Twoim notatniku (Clue - Bookmakers' odds). Na kartce zauważysz ponadto numer telefonu i główny bohater słusznie zauważy, że wypadałoby zbadać do kogo on należy.
ZADANIE: Trace Telephone Number through R&I (Namierz numer telefonu z kartki)
Możesz już wyjść z szatni #1. Gra wyświetli teraz scenkę przerywnikową, w której weźmie udział Mickey Cohen #2. Mężczyzna również będzie wściekły z uwagi na przegranie zakładu, nie kryjąc się z tym, że ma w planach odnalezienie Hammonda. Co ciekawe, dowiesz się, że Cohen to szwagier zabitego wcześniej Lenny'ego Finkelsteina.
Pozostań wewnątrz hali sportowej i rozejrzyj się za budką telefoniczną, z pomocą której będziesz się mógł skontaktować z centralą #1. Podanie odnalezionego na kartce numeru telefonu doprowadzi do ustalenia, że jest on zarezerwowany dla hotelu El Mar #2.
ZADANIE: Investigate Hotel El Mar (Wybierz się do hotelu El Mar)
Udaj się na parking, zlokalizuj radiowóz należący do detektywów #1 i po zajęciu miejsca za kierownicą zaplanuj podróż do lokacji [Hotel El Mar - 6294 Leland Way] #2.
Po dotarciu do hotelu skieruj się do środka i porozmawiaj z mężczyzną w recepcji #1. Rozmówca stwierdzi, że aktualnie w hotelu nie ma zameldowanego Alberta Hammonda, ale z racji tego, że wiele osób podaje fałszywe nazwiska, zaproponuje przejrzenie księgi gości #2.
Wciśnij przycisk A w celu otwarcia księgi i przejdź na prawą stronę. Musisz wybrać pokazane na powyższym screenie pole, a więc nazwisko Winstona Churchill'a, zameldowanego w pokoju numer 207.
Skieruj się w stronę klatki schodowej. Po dotarciu na pierwsze piętro drzwi prowadzące do apartamentu numer 207 odnajdziesz na wprost od siebie #1. Wejdź do środka. Jako że ponownie nie zastaniesz Hammonda przystąp do eksploracji wynajętego przez niego pokoju hotelowego. Zacznij od zbadania przedmiotów leżących przy fotelu #2.
Główny bohater odnajdzie leżący na ziemi telegram, sugerujący, że Hammond planuje powrócić do domu do Londynu #1. Zdobędziesz oczywiście nowy ślad (Clue - Telegram). Teraz przystąp do oględzin przedmiotów leżących na komodzie #2.
Na początek zdecyduj się na podniesienie lewego przedmiotu #1. Użyj gałki analogowej w celu dokonana na nim przybliżenia obrazu, a okaże się, że jest to fragment biletu #2. W notatniku pojawi się nowy trop (Clue - Movie ticket stub).
Teraz zbadaj pudełko na czekoladki w kształcie serca #1, co wzbudzi podejrzenia, że Hammond może mieć partnerkę. Możesz już odejść od komody i podejść do stolika, na którym będzie leżała gazeta #2.
Przystąp do oględzin gazety. Przesuń kamerę w prawo i następnie w dół, dzięki czemu zauważysz kupon konkursowy wypełniony na nazwisko Candy Edwards (powyższy screen). Wciśnij teraz przycisk A, dzięki czemu główny bohater potraktuje to znalezisko jako nowy trop, który dodany zostanie równocześnie do notatnika (Clue - Magazine coupon).
Obejdź stolik i zbadaj grzałkę #1, wysłuchując krótkiego komentarza na temat minięcia się z poszukiwanym bokserem. Możesz już podejść do szafki nocnej zlokalizowanej na lewo od łóżka #2.
Podnieś z szafki karteczkę, na której rozpisane zostały najprawdopodobniej możliwe wygrane #1. Znalezisko to dodane zostanie do Twojego notatnika (Clue - Bookmaykers' payouts). Na koniec podejdź do prawej szafki nocnej #2 i obejrzyj zabrany z popielniczki papieros (musisz użyć gałki analogowej) w celu odkrycia na nim śladów szminki.