Case 12 - The Studio Secretary Murder (3) | Główne śledztwa w LA Noire L.A. Noire poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
ZADANIE: Investigate Rawling's Bowling Alley (Wybierz się do kręgielni Rawling's)
Opuść komisariat, wsiądź do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Rawling's Bowling Alley - Corner Ninth and Grand] #1. Po dotarciu na miejsce automatycznie załączy się scenka z rozmowy z pracownicą kręgielni Florence #2. Kobieta poleci porozmawiać z przebywającym na zapleczu James'em Tiernan'em, gdyż prawdopodobnie znał się z Evelyn.
Udaj się na lewo, a konkretnie w stronę widocznego w oddali wyjścia z głównej sali kręgielni #1. Po znalezieniu się w nowym korytarzu spotkacie Jamesa Tiernan'a, który natychmiast rzuci się do ucieczki #2.
Tiernan wybiegnie na zewnątrz, wskakując do swojego samochodu. Detektywi z racji pozostawienia radiowozu przed głównym wejściu do kręgielni pożyczą sobie z kolei jedno z zaparkowanych tu sportowych aut #1. Ostrożnie wyjedź z parkingu, przejeżdżając przez wąską alejkę i następnie skręcając w lewo #2.
Już po przejechaniu kilkudziesięciu metrów i pokonaniu kilku prostych zakrętów powinniście zbliżyć się do auta Tiernan'a, w rezultacie czego podjedź od lewej strony, pozwalając swojemu partnerowi na przystąpienie do ostrzału #1. Powinno to zaowocować zatrzymaniem pojazdu uciekiniera #2.
Jeżeli nie potrafisz doścignąć Tiernan'a lub jeżeli nie chcesz zniszczyć jego samochodu, to musisz skupić się na bezbłędnej jeździe. W szczególności pilnuj się podczas przejazdu przez park #1, starając się nikogo nie potrącić ani w nic uderzyć. Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów Tiernan wjedzie autem do tunelu #2.
W trakcie przeprawy przez tunel pozostawaj na prawym torowisku, a to dlatego, że w trakcie pościgu na lewym torowisku minie Was kilka jadących w przeciwną stronę wagoników #1. Jeżeli nadal będziesz upierał się przy tym żeby nie podejmować prób przestrzelenia opon, to pościg dobiegnie końca tuż po wyjeździe z tunelu, a to dlatego, że Tiernan rozbije swój samochód #2.
Niezależnie od tego w jaki sposób zakończył się ten pościg musisz wysiąść z auta i podbiec do auta uciekiniera #1. Krótka cut-scenka zobrazuje aresztowanie mężczyzny, który następnie odwieziony zostanie na posterunek #2.
ZADANIE: Investigate McCaffrey's Apartment (Wybierz się do apartamentu McCaffrey'a)
Powróć do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [McCaffrey's Aparment - 126 Yale Street] #1. Po dotarciu do celu sprawdź znajdujące się przy wejściu skrzynki pocztowe #2, dzięki czemu ustalisz, że mężczyzna zamieszkuje apartament numer 6.
Wejdź do budynku i skorzystaj ze schodów w celu dotarcia na pierwsze piętro #1. Tu udaj się w lewo. Drzwi do apartamentu numer 6 znajdują się po prawej stronie #2. Główny bohater początkowo zapuka. Po tym jak nikt nie otworzy drzwi wysłuchaj podpowiedzi partnera i podejdź do drzwi żeby je wyważyć.
Na początek zbadaj biurko zlokalizowane po lewej stronie, na którym powinieneś zauważyć kartkę #1. Po dokonaniu przybliżenia obrazu okaże się, że jest to dolna połowa listu, którego górną część odnalazło się na miejscu zbrodni. Przewiń kamerę w dół w celu pozyskania uaktualnionego śladu (Clue - Torn letter) #2.
Podejdź do leżącego na ziemi zakrwawionego ubrania #1. Obejrzyj je (nie musisz na niczym dokonywać przybliżenia obrazu), po czym odłóż. Teraz przyjrzyj się leżącemu obok kluczowi do kół #2.
Dokonanie przybliżenia obrazu na bocznej części klucza pozwoli Ci na ustalenie, że pochodzi on z odwiedzonej niedawno kręgielni #1. Zdobędziesz w ten sposób nowy dowód rzeczowy (Clue - Tire iron). W mieszkaniu zjawi się wkrótce sąsiadka McCaffrey'a, od której dowiesz się, że Grosvenor często spędza wolny czas w ptaszniku na dachu budynku #2.
Wyjdź z mieszkania, powróć do klatki schodowej i ruszaj po schodach na górę #1. Po znalezieniu się na najwyższym piętrze udaj się w prawo, odnajdując kolejne schody, które prowadzą już bezpośrednio na dach #2.
Gdy tylko znajdziesz się na dachu załączy się cut-scenka i nie powinno Cię zdziwić to, że McCaffrey na widok detektywów zacznie uciekać #1. Skorzystaj z niewielkiego mostku i następnie skręć w prawo, zjeżdżając po drabinie na dół #2.
Po dotarciu do schodów wystarczy mieć wychyloną gałkę analogową w dół, a wszystkie czynności automatycznie będzie wykonywał główny bohater #1. Na sam koniec zjedź po drugiej drabince, dzięki czemu dotrzesz na ziemię. Skorzystaj teraz z drewnianych schodów #2, pamiętając o tym, że musisz do nich podejść od przodu, nie mogąc przeskoczyć nad jedną z bocznych balustrad.
Biegnij prosto, a następnie skręć w prawo, wybierając przejście pomiędzy garażem i domem #1. Skręć teraz w lewo, omijając od lewej strony niebieski budynek i kierując się w stronę widocznej w oddali alejki #2.
Kieruj się tu w linii prostej, przeskakując przez płot #1 i następnie skręcając w prawo. Skręć następnie w lewo, biegnąc obok płotu. Główny bohater powinien w tym miejscu doścignąć McCaffrey'a #2 i jeżeli już teraz chcesz powalić go na ziemię, to musisz wcisnąć w odpowiednim momencie przycisk A.
Jeżeli mimo wszystko nie potrafisz dogonić mężczyzny lub jeżeli nie chcesz powalać go na ziemię, to musisz kontynuować pościg, kierując się w stronę widocznego w oddali przejścia #1. McCaffrey wkrótce ustawi się po lewej stronie, atakując głównego bohatera po tym jak ten się do niego dostatecznie zbliży #2.
Wygranie pojedynku na pięści z McCaffrey'em nie powinno Ci przysporzyć dużych kłopotów, choć warto pamiętać o stosowaniu bloku #1, a na sam koniec walki wcisnąć wskazany przez grę przycisk #2. Niezależnie od rozwoju wydarzeń mężczyzna zostanie aresztowany i odesłany na posterunek.