Złoty Żółw (3) | 10 - Jajo Wielkiego Ducha Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Złoty Żółw cz. 3
Kiedy Tanama przyprowadzi Morgane pod Żółwią Komnatę, okaże się, że dostać się do niej wcale nie jest tak prosto. Wejście jest zamknięte, a zawiaduje nim specjalny panel na żółwim ołtarzu po prawej.
Obadaj go (ikonka dłoni), a Tanama przetłumaczy Morgane wyryty na nim tekst. Pojawi się minigierka ("Żółwia łamigłówka"), rozwiązanie której spowoduje otwarcie drzwi do Żółwiej Komnaty.
Podpowiedzią są słowa Tanamy, które Morgane usłyszała przed chwilą: "stabilne filary ze skorup" to wskazówka, że żółwie skorupy muszą zostać ustawione jedna na drugiej, ale tylko mniejsza na większej. Najpierw pod "niebiańskim znakiem", czyli gwiazdą. Potem pod "deszczem", czyli symbolem trzech błyskawic, na końcu pod "żółwiem", czyli środkowym symbolem. Każdy z nich, po ustawieniu pod nim wieży w prawidłowej kolejności, zapala się seledynowym światłem. Skorupy możesz przenosić w puste miejsca. Układankę trzeba skończyć przed upływem limitu czasu.
A zatem, najpierw budujesz wieżę z żółwich skorup z prawej strony. By tego dokonać, wykonaj następujące ruchy:
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie