Zapadnia | 6 - Wyspa Tannera Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zapadnia
![Miejsce, w którym się znajdujesz, to pomnik postawiony przez ojca Bucka na cześć jego matki, o czym Buck wspomniał w pierwszej rozmowie - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436938703.jpg)
Miejsce, w którym się znajdujesz, to pomnik postawiony przez ojca Bucka na cześć jego matki, o czym Buck wspomniał w pierwszej rozmowie. Przyjrzyj się kamiennemu filarowi, wyryto na nim imię Carmine, a pod nim znajduje się okrągłe wgłębienie. Wetknij w nie posiadany tajemniczy dysk (powstały z dwu połówek kamiennego dysku).
![Wejście zacznie się otwierać, ale nie odemknie się do końca (kliknij je ikonką dłoni), najwyraźniej mechanizm się zaciął - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436938718.jpg)
Wejście zacznie się otwierać, ale nie odemknie się do końca (kliknij je ikonką dłoni), najwyraźniej mechanizm się zaciął. Trzeba go naoliwić.
![W tym celu wróć przed chatkę Bucka i spytaj go o smarowanie - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436938734.jpg)
W tym celu wróć przed chatkę Bucka i spytaj go o smarowanie. Dowiesz się, że w lampie powinno być trochę oleju. Rzeczona lampa (olejowa) stoi na stole (po prawej), jednak kiedy ją weźmiesz, Morgane zauważy, że oleju w niej już nie ma.
![W tej sytuacji obejrzyj dziwne urządzenie na prawo od stołu, po czym zapytaj o nie Bucka - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436938750.jpg)
W tej sytuacji obejrzyj dziwne urządzenie na prawo od stołu, po czym zapytaj o nie Bucka. Dowiesz się, że to wyciskarka oleju z orzechów.
![Potrzebne orzechy leżą pod drzewem przy drugim wiszącym moście, tam gdzie mewy walczyły o rybę - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436938765.jpg)
Potrzebne orzechy leżą pod drzewem przy drugim wiszącym moście, tam gdzie mewy walczyły o rybę. Pozbieraj je.
![Teraz wsadź orzechy do zgniatarki i podstaw pod nią lampę, bo czym zadziałaj urządzeniem (ikonka dłoni) - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436938781.jpg)
Teraz wsadź orzechy do zgniatarki i podstaw pod nią lampę, bo czym zadziałaj urządzeniem (ikonka dłoni). Morgane zabierze lampę pełną oleju.
![Oczywiście użyj jej do naoliwienia mechanizmu sekretnego wejścia - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436938796.jpg)
Oczywiście użyj jej do naoliwienia mechanizmu sekretnego wejścia. Kiedy to otworzy się całkowicie, pakuj się do środka.