Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kapłan | 8 - Francuska dzielnica Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Kapłan

Zainteresuj się oknem na najwyższym piętrze po lewej, to okno pokoju księdza, które znajduje się mniej więcej na wysokości balkonu biura gubernatora - Kapłan - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Zainteresuj się oknem na najwyższym piętrze po lewej, to okno pokoju księdza, które znajduje się mniej więcej na wysokości balkonu biura gubernatora. Może uda się zaalarmować kapłana, stukając mu w szybę. Potrzebujesz do tego odpowiedniego sprzętu.

Wróć do biura gubernatora i z gabloty, przy której stoi Mabel, zabierz dmuchawkę - Kapłan - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wróć do biura gubernatora i z gabloty, przy której stoi Mabel, zabierz dmuchawkę. Niestety, jest czymś zatkana.

Udaj się więc do karczmy i spróbuj zabrać stojący zaraz przy drzwiach wejściowych muszkiet, posiada on bowiem wycior - Kapłan - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Udaj się więc do karczmy i spróbuj zabrać stojący zaraz przy drzwiach wejściowych muszkiet, posiada on bowiem wycior. Nie spodoba się to Anicie, poproś ją zatem o zgodę, a otrzymawszy ją, weź wycior (kliknij ikonką dłoni na muszkiecie). Przepchaj nim zablokowana dmuchawkę. Teraz potrzebujesz już tylko "naboi".

Zostało jeszcze 41% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie