Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyspa Tannera (2) | 6 - Wyspa Tannera Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wyspa Tannera cz. 2

Po dobiciu do Wyspy Tannera Morgan i Briscoe muszą dostać się na klif (ikonka symbolizująca gotowość Briscoe do służenia Morgane pomocą wyląduje w ekwipunku bohaterki) - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Po dobiciu do Wyspy Tannera Morgan i Briscoe muszą dostać się na klif (ikonka symbolizująca gotowość Briscoe do służenia Morgane pomocą wyląduje w ekwipunku bohaterki). Zauważ wystającą u góry ze skały (po lewej) belkę (rusztowanie). Trzeba się jakoś na nią wspiąć, by wydostać się ze skalistej zatoczki.

Zainteresuj się też krzakami rosnącymi przy skale (kliknij je symbolem ręki) - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Zainteresuj się też krzakami rosnącymi przy skale (kliknij je symbolem ręki). Morgane wyrwie część z nich - okaże się, że tkwi w nich zardzewiała kotwica.

Ponieważ dziewczyna nie jest w stanie sama jej wyciągnąć, wróć na zacumowaną w oddali Uroczą Pannę i poproś o pomoc Diego - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Ponieważ dziewczyna nie jest w stanie sama jej wyciągnąć, wróć na zacumowaną w oddali Uroczą Pannę i poproś o pomoc Diego.

Znalazłszy się z powrotem w skalistej zatoczce, kliknij ikonką symbolizującą Diego na kotwicy - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Znalazłszy się z powrotem w skalistej zatoczce, kliknij ikonką symbolizującą Diego na kotwicy. Pirat wyciągnie ją, ale niestety oberwie kawałkiem skały w głowę i straci przytomność.

Podnieś zardzewiałą kotwicę leżącą na skale - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Podnieś zardzewiałą kotwicę leżącą na skale. W ekwipunku połącz ją z liną. Potrzebujesz jeszcze kuszy, by wystrzelić kotwicę.

Rzeczona kusza, jak zapewne pamiętasz, wisi na ścianie w domu Castillo (nad kominkiem) - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Rzeczona kusza, jak zapewne pamiętasz, wisi na ścianie w domu Castillo (nad kominkiem). Jeśli nie zwinąłeś jej przy ostatniej bytności tam, musisz wrócić na Uroczą Pannę i zaordynować rejs na Wyspę Łupów (na mapie u góry po prawej).

W ekwipunku połącz kuszę z kotwicą na linie i wystrzel ją, by wbiła się w belkę rusztowania - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W ekwipunku połącz kuszę z kotwicą na linie i wystrzel ją, by wbiła się w belkę rusztowania.

Następnie po zwisającej linie dostań się na platformę - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Następnie po zwisającej linie dostań się na platformę.