Wyspa Tannera (2) | 6 - Wyspa Tannera Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wyspa Tannera cz. 2
![Po dobiciu do Wyspy Tannera Morgan i Briscoe muszą dostać się na klif (ikonka symbolizująca gotowość Briscoe do służenia Morgane pomocą wyląduje w ekwipunku bohaterki) - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436929546.jpg)
Po dobiciu do Wyspy Tannera Morgan i Briscoe muszą dostać się na klif (ikonka symbolizująca gotowość Briscoe do służenia Morgane pomocą wyląduje w ekwipunku bohaterki). Zauważ wystającą u góry ze skały (po lewej) belkę (rusztowanie). Trzeba się jakoś na nią wspiąć, by wydostać się ze skalistej zatoczki.
![Zainteresuj się też krzakami rosnącymi przy skale (kliknij je symbolem ręki) - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436929562.jpg)
Zainteresuj się też krzakami rosnącymi przy skale (kliknij je symbolem ręki). Morgane wyrwie część z nich - okaże się, że tkwi w nich zardzewiała kotwica.
![Ponieważ dziewczyna nie jest w stanie sama jej wyciągnąć, wróć na zacumowaną w oddali Uroczą Pannę i poproś o pomoc Diego - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436929578.jpg)
Ponieważ dziewczyna nie jest w stanie sama jej wyciągnąć, wróć na zacumowaną w oddali Uroczą Pannę i poproś o pomoc Diego.
![Znalazłszy się z powrotem w skalistej zatoczce, kliknij ikonką symbolizującą Diego na kotwicy - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436929593.jpg)
Znalazłszy się z powrotem w skalistej zatoczce, kliknij ikonką symbolizującą Diego na kotwicy. Pirat wyciągnie ją, ale niestety oberwie kawałkiem skały w głowę i straci przytomność.
![Podnieś zardzewiałą kotwicę leżącą na skale - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436929609.jpg)
Podnieś zardzewiałą kotwicę leżącą na skale. W ekwipunku połącz ją z liną. Potrzebujesz jeszcze kuszy, by wystrzelić kotwicę.
![Rzeczona kusza, jak zapewne pamiętasz, wisi na ścianie w domu Castillo (nad kominkiem) - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436929625.jpg)
Rzeczona kusza, jak zapewne pamiętasz, wisi na ścianie w domu Castillo (nad kominkiem). Jeśli nie zwinąłeś jej przy ostatniej bytności tam, musisz wrócić na Uroczą Pannę i zaordynować rejs na Wyspę Łupów (na mapie u góry po prawej).
![W ekwipunku połącz kuszę z kotwicą na linie i wystrzel ją, by wbiła się w belkę rusztowania - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436929640.jpg)
W ekwipunku połącz kuszę z kotwicą na linie i wystrzel ją, by wbiła się w belkę rusztowania.
![Następnie po zwisającej linie dostań się na platformę - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436929656.jpg)
Następnie po zwisającej linie dostań się na platformę.