Wyspa Tannera (2) | 6 - Wyspa Tannera Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wyspa Tannera cz. 2
Po dobiciu do Wyspy Tannera Morgan i Briscoe muszą dostać się na klif (ikonka symbolizująca gotowość Briscoe do służenia Morgane pomocą wyląduje w ekwipunku bohaterki). Zauważ wystającą u góry ze skały (po lewej) belkę (rusztowanie). Trzeba się jakoś na nią wspiąć, by wydostać się ze skalistej zatoczki.
Zainteresuj się też krzakami rosnącymi przy skale (kliknij je symbolem ręki). Morgane wyrwie część z nich - okaże się, że tkwi w nich zardzewiała kotwica.
Ponieważ dziewczyna nie jest w stanie sama jej wyciągnąć, wróć na zacumowaną w oddali Uroczą Pannę i poproś o pomoc Diego.
Znalazłszy się z powrotem w skalistej zatoczce, kliknij ikonką symbolizującą Diego na kotwicy. Pirat wyciągnie ją, ale niestety oberwie kawałkiem skały w głowę i straci przytomność.
Podnieś zardzewiałą kotwicę leżącą na skale. W ekwipunku połącz ją z liną. Potrzebujesz jeszcze kuszy, by wystrzelić kotwicę.
Rzeczona kusza, jak zapewne pamiętasz, wisi na ścianie w domu Castillo (nad kominkiem). Jeśli nie zwinąłeś jej przy ostatniej bytności tam, musisz wrócić na Uroczą Pannę i zaordynować rejs na Wyspę Łupów (na mapie u góry po prawej).
W ekwipunku połącz kuszę z kotwicą na linie i wystrzel ją, by wbiła się w belkę rusztowania.
Następnie po zwisającej linie dostań się na platformę.