Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Notatki Tannera (2) | 8 - Francuska dzielnica Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Notatki Tannera cz. 2

Wracaj do biura Drake'a, by poinformować Mabel o zrealizowaniu jej prośby. Zapytaj ją o notatki Tannera - niestety, Mabel zniknie, zanim zdoła podać Morgane konkrety. Wspomni tylko o "czwartej"...

Szafek z czterema szufladami jest dwie - Notatki Tannera (2) - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Szafek z czterema szufladami jest dwie. Obadaj najpierw czwartą (prawą dolną) szufladę szafki nr 1 (bliżej okna), a następnie dolną szufladę szafki nr 2. Ta druga okaże się zamknięta. Otwórz ją więc małym kluczem, znalezionym w posągu Tannera na Wyspie Kraba.

Znajdziesz notatki Tannera, a w nich informację, że współrzędne Wyspy Żółwia zna Wuj Eduardo, a ujawni je po usłyszeniu hasła.

Opuść biuro gubernatora (w prawo). W tym momencie nadejdzie Diego, a po rozmowie z Morgane zgodzi się jej towarzyszyć.