Przyjaciel Tannera (1) | 7 - Odnaleźć przyjaciela Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przyjaciel Tannera cz. 1
Na szczęście w rozmowie z kapitanem okaże się, że Wyspa Atabey to po prostu Wyspa Pustki. Po dotarciu na nią Briscoe i Morgane znajdą się na pomoście w dokach.
Maszeruj stamtąd do rezydencji gubernatora, gdzie wypytaj pannę Brown o przyjaciela Tannera (możesz też pokazać kobiecie żółwie berło). Dowiesz się, że na ten temat coś więcej zapewne wie Sancha.
Jednak kiedy udasz się na górny rynek, nie zastaniesz Sanchy przy jej straganie. W poszukiwaniu wścibskiej staruszki przenieś się zatem na Mroczną Plażę (za pośrednictwem mapy w menu).
Jeśli masz ochotę, możesz wrzucić do kałuży wody (po prawej) dublona. Jednak, jeśli wcześniej wyciągnąłeś stamtąd jednego, teraz musisz wrzucić dwa, by Morgane mogła pomyśleć życzenie (dwie opcje do wyboru).
Następnie maszeruj na Mroczną Rafę (kursor kierunkowy w dole ekranu). Zauważ tam, poniżej wzmocnionych drzwi, połówkę skorupki jaja - połącz z nią posiadaną drugą połówkę, a staniesz się świadkiem ciekawego zjawiska.
Wreszcie przejdź w lewo, a natkniesz się na szukającą w piasku drogocennych kamieni Sanchę. Zagadnij ją w sprawie przyjaciela Tannera i wyspiarzy. Kobieta zasugeruje, by Morgane porozmawiała z dwoma tubylczymi wodzami: Bajarim i Chemi'nem. Staruszka wytłumaczy Morgane, jak dotrzeć do wioski voodoo.