Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przyjaciel Tannera (1) | 7 - Odnaleźć przyjaciela Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przyjaciel Tannera cz. 1

Na szczęście w rozmowie z kapitanem okaże się, że Wyspa Atabey to po prostu Wyspa Pustki. Po dotarciu na nią Briscoe i Morgane znajdą się na pomoście w dokach.

Maszeruj stamtąd do rezydencji gubernatora, gdzie wypytaj pannę Brown o przyjaciela Tannera (możesz też pokazać kobiecie żółwie berło) - Przyjaciel Tannera (1) - 7 - Odnaleźć przyjaciela - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Maszeruj stamtąd do rezydencji gubernatora, gdzie wypytaj pannę Brown o przyjaciela Tannera (możesz też pokazać kobiecie żółwie berło). Dowiesz się, że na ten temat coś więcej zapewne wie Sancha.

Jednak kiedy udasz się na górny rynek, nie zastaniesz Sanchy przy jej straganie. W poszukiwaniu wścibskiej staruszki przenieś się zatem na Mroczną Plażę (za pośrednictwem mapy w menu).

Jeśli masz ochotę, możesz wrzucić do kałuży wody (po prawej) dublona - Przyjaciel Tannera (1) - 7 - Odnaleźć przyjaciela - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Jeśli masz ochotę, możesz wrzucić do kałuży wody (po prawej) dublona. Jednak, jeśli wcześniej wyciągnąłeś stamtąd jednego, teraz musisz wrzucić dwa, by Morgane mogła pomyśleć życzenie (dwie opcje do wyboru).

Następnie maszeruj na Mroczną Rafę (kursor kierunkowy w dole ekranu) - Przyjaciel Tannera (1) - 7 - Odnaleźć przyjaciela - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Następnie maszeruj na Mroczną Rafę (kursor kierunkowy w dole ekranu). Zauważ tam, poniżej wzmocnionych drzwi, połówkę skorupki jaja - połącz z nią posiadaną drugą połówkę, a staniesz się świadkiem ciekawego zjawiska.

Wreszcie przejdź w lewo, a natkniesz się na szukającą w piasku drogocennych kamieni Sanchę - Przyjaciel Tannera (1) - 7 - Odnaleźć przyjaciela - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wreszcie przejdź w lewo, a natkniesz się na szukającą w piasku drogocennych kamieni Sanchę. Zagadnij ją w sprawie przyjaciela Tannera i wyspiarzy. Kobieta zasugeruje, by Morgane porozmawiała z dwoma tubylczymi wodzami: Bajarim i Chemi'nem. Staruszka wytłumaczy Morgane, jak dotrzeć do wioski voodoo.