Ocalić Elizabeth (2) | 5 - Ocalić Elizabeth Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Ocalić Elizabeth cz. 2
W środku zastaniecie związaną Elizabeth, kiedy Morgane ją oswobodzi, do jej ekwipunku trafi kawałek liny.
W wyniku kolejnych zdarzeń w salonie wybuchnie pożar. Teraz na poszczególne działania masz ograniczony czas uzależniony od czynności, jakie wykona Morgane. Na uratowanie całego towarzystwa masz maksymalnie 10 kliknięć. Wraz z upływającym czasem, pożar będzie się rozprzestrzeniał, a w pomieszczeniu będzie gęstnieć dym. Jeśli nie zmieścisz się w wyznaczonym limicie, trzeba będzie zacząć całą operację od nowa - i tak aż do skutku.
![Sprawdź drzwi wyjściowe - są zamknięte - Ocalić Elizabeth (2) - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436925875.jpg)
Sprawdź drzwi wyjściowe - są zamknięte. Jeśli nie masz pomysłu, co robić, zapytaj Elizabeth. Podpowie, że trzeba wysadzić drzwi.
![Obadaj pistolety na fikuśnym regale obok Briscoe - Ocalić Elizabeth (2) - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436925890.jpg)
Obadaj pistolety na fikuśnym regale obok Briscoe. Są naładowane, ale nie masz do czego przesypać prochu.
![Weź zatem małą torebkę leżącą pod nogami Elizabeth - Ocalić Elizabeth (2) - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436925906.jpg)
Weź zatem małą torebkę leżącą pod nogami Elizabeth.
![1 - Ocalić Elizabeth (2) - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436925921.jpg)
Wykorzystaj ją do nasypania do niej prochu z pistoletów.
![Proch z torebki wetknij w dziurkę od klucza drzwi wyjściowych - Ocalić Elizabeth (2) - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436925937.jpg)
Proch z torebki wetknij w dziurkę od klucza drzwi wyjściowych.
![Potrzebujesz teraz lontu, w tym celu swoim doskonałym mieczem od zasłony niepłonącego jeszcze okna odetnij kawałek sznura z jedwabnymi frędzlami - Ocalić Elizabeth (2) - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436925953.jpg)
Potrzebujesz teraz lontu, w tym celu swoim doskonałym mieczem od zasłony niepłonącego jeszcze okna odetnij kawałek sznura z jedwabnymi frędzlami.
![Zainstaluj je w napełnionym prochem zamku drzwi, po czym podpal posiadanymi zapałkami - Ocalić Elizabeth (2) - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436925968.jpg)
Zainstaluj je w napełnionym prochem zamku drzwi, po czym podpal posiadanymi zapałkami.
![Kiedy Briscoe z żoną i Morgane wydostaną się do ogrodu, mężczyzna każe jej dogonić Arno - Ocalić Elizabeth (2) - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436925984.jpg)
Kiedy Briscoe z żoną i Morgane wydostaną się do ogrodu, mężczyzna każe jej dogonić Arno. Oznacza to minigierkę ("Pościg"), w której obraz automatycznie przesuwa się w górę ekranu, a Ty strzałkami przemieszczasz Morgane w lewo i prawo, tak by dziewczyna nie zderzała się z pojawiającymi się obiektami. Masz na to 3 życia. Każde zderzenie się z przeszkodą zabiera jedno z nich. Jeśli nie radzisz sobie z tą gierką, możesz zaliczyć zadanie, wybierając opcję "Oszustwo".
Dogoniwszy łobuziaka, Morgane odzyska szkic mapy.