Ocalić Elizabeth (2) | 5 - Ocalić Elizabeth Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Ocalić Elizabeth cz. 2
W środku zastaniecie związaną Elizabeth, kiedy Morgane ją oswobodzi, do jej ekwipunku trafi kawałek liny.
W wyniku kolejnych zdarzeń w salonie wybuchnie pożar. Teraz na poszczególne działania masz ograniczony czas uzależniony od czynności, jakie wykona Morgane. Na uratowanie całego towarzystwa masz maksymalnie 10 kliknięć. Wraz z upływającym czasem, pożar będzie się rozprzestrzeniał, a w pomieszczeniu będzie gęstnieć dym. Jeśli nie zmieścisz się w wyznaczonym limicie, trzeba będzie zacząć całą operację od nowa - i tak aż do skutku.
Sprawdź drzwi wyjściowe - są zamknięte. Jeśli nie masz pomysłu, co robić, zapytaj Elizabeth. Podpowie, że trzeba wysadzić drzwi.
Obadaj pistolety na fikuśnym regale obok Briscoe. Są naładowane, ale nie masz do czego przesypać prochu.
Weź zatem małą torebkę leżącą pod nogami Elizabeth.
Wykorzystaj ją do nasypania do niej prochu z pistoletów.
Proch z torebki wetknij w dziurkę od klucza drzwi wyjściowych.
Potrzebujesz teraz lontu, w tym celu swoim doskonałym mieczem od zasłony niepłonącego jeszcze okna odetnij kawałek sznura z jedwabnymi frędzlami.
Zainstaluj je w napełnionym prochem zamku drzwi, po czym podpal posiadanymi zapałkami.
Kiedy Briscoe z żoną i Morgane wydostaną się do ogrodu, mężczyzna każe jej dogonić Arno. Oznacza to minigierkę ("Pościg"), w której obraz automatycznie przesuwa się w górę ekranu, a Ty strzałkami przemieszczasz Morgane w lewo i prawo, tak by dziewczyna nie zderzała się z pojawiającymi się obiektami. Masz na to 3 życia. Każde zderzenie się z przeszkodą zabiera jedno z nich. Jeśli nie radzisz sobie z tą gierką, możesz zaliczyć zadanie, wybierając opcję "Oszustwo".
Dogoniwszy łobuziaka, Morgane odzyska szkic mapy.