Przyjaciel Tannera (2) | 7 - Odnaleźć przyjaciela Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przyjaciel Tannera cz. 2
Rozwiawszy niepokoje wodza, wreszcie możesz porozmawiać z nim o Tannerze. Dowiesz się, że ojciec Bajariego był przyjacielem sławnego odkrywcy i to właśnie jemu Buckleberry powierzył tajemniczy depozyt, którego po śmierci ojca pilnuje Bajari.
![Pokaż mężczyźnie żółwie berło, by przekonać go do przekazania owej rzeczy Morgane - Przyjaciel Tannera (2) - 7 - Odnaleźć przyjaciela - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436950468.jpg)
Pokaż mężczyźnie żółwie berło, by przekonać go do przekazania owej rzeczy Morgane. Bohaterowie umówią się, że Bajari przyniesie ją na pomost w przystani.
![Maszeruj tam i porozmawiaj z czekającym przy statku Briscoe - Przyjaciel Tannera (2) - 7 - Odnaleźć przyjaciela - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436950484.jpg)
Maszeruj tam i porozmawiaj z czekającym przy statku Briscoe. Po chwili pojawi się Bajari, a przechowywany w jego rodzinie przez lata przedmiot okaże się fragmentem mapy z literą T. Morgane (automatycznie) połączy go z posiadanym drugim fragmentem, czyli mapą B, i tak powstanie mapa wyspy w kształcie żółwia.
![Wypytaj wodza o Tannera i Wyspę Żółwi - Przyjaciel Tannera (2) - 7 - Odnaleźć przyjaciela - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436950500.jpg)
Wypytaj wodza o Tannera i Wyspę Żółwi. Wypłynie kwestia notatek tego podróżnika, które powinny znajdować się gdzieś na Wyspie Kraba i które niewątpliwie należy odnaleźć.