Senna mucha | 6 - Wyspa Tannera Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Senna mucha
Opuściwszy zwodzony most, dostaniesz się pod kamienne drzwi, przy których rośnie czerwona roślina i lata dziwna mucha. Oczywiście to ta, o której wspominał Diego i którą Morgane widziała w książce.
Musisz ją złapać. By się dowiedzieć, jaka powinna być przynęta, udaj się pod klif, a stamtąd na Uroczą Pannę. Pogadaj z trzymającym się za głowę Diego, dowiesz się, że muchę przyciąga krew i zdobędziesz zakrwawiony bandaż pirata. Wetknij go do pustej butelki - pułapka na muchę gotowa.
Opuść statek i przenieś się pod pomnik Carmine, czyli miejsce, w którym lata mucha. Złap ją do butelki-pułapki.