Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zaginiony klucz | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zaginiony klucz

Porozmawiaj na wszystkie tematy z rezydującą w holu za biurkiem panną Brown - Zaginiony klucz - 4 - Mroczne niebezpieczeństwo - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Porozmawiaj na wszystkie tematy z rezydującą w holu za biurkiem panną Brown. Pokaż jej też mapę B oraz połowę kamiennego dysku. Dowiesz się, że podobny przedmiot znajduje się w zbiorach dawnego gubernatora wyspy, Tannera. Jednak kiedy panna Brown zechce wziąć ze swojej słynnej gabloty klucz do skrzynki, w której przechowuje drugą połowę dysku, okaże się, że kluczyk ów gdzieś zaginął.

Spróbuj więc ową egzotyczna skrzynię (stojącą po prawej) otworzyć posiadanym małym kluczykiem - Zaginiony klucz - 4 - Mroczne niebezpieczeństwo - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Spróbuj więc ową egzotyczna skrzynię (stojącą po prawej) otworzyć posiadanym małym kluczykiem. Nie uda się, ale Morgane dostrzeże, że skrzynia ma nietypową dziurkę od klucza.

Podejdź zatem do znajdującej się za plecami szlochającej panny Brown gabloty z kluczami i kliknij ją ikonką dłoni - Zaginiony klucz - 4 - Mroczne niebezpieczeństwo - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Podejdź zatem do znajdującej się za plecami szlochającej panny Brown gabloty z kluczami i kliknij ją ikonką dłoni.

Rozpocznie się minigierka (

Rozpocznie się minigierka ("Zaginiony klucz"), w której musisz przeciągać właściwe klucze do właściwych dziurek, zwracając uwagę na to, by ich kształty do siebie pasowały. Zagadka jest na czas i składa się z trzech etapów, w pierwszym trzeba dopasować trzy klucze do trzech dziurek, w drugim cztery, w trzecim pięć. W każdym z nich należy zdążyć, zanim zniknie zielona linia sygnalizująca upływ czasu lub zanim popełni się trzy błędy.

Kiedy Morgane odnajdzie klucz do skrzyni, panna Brown otworzy ją - niestety, okaże się, że skrzynia jest pusta.