Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Złoty Żółw (2) | 9 - Wyspa Żółwi Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Złoty Żółw cz. 2

Kiedy Bobby odejdzie, ocuć (ikonka dymku) leżącą na plaży dziewczynkę - Złoty Żółw (2) - 9 - Wyspa Żółwi - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kiedy Bobby odejdzie, ocuć (ikonka dymku) leżącą na plaży dziewczynkę. To Tanama. Porozmawiaj z nią o Simpkinsie, dowiesz się wielu ciekawych rzeczy. Zapytaj ją też o Bursztynowego i Złotego Żółwia. Usłyszysz, że tubylcy zapomnieli drogi do Złotego Żółwia i przydałaby się mapa narysowana przez Tannera.

Pokaż Tanamie żółwią mapę, jednak to nie o nią chodzi - Złoty Żółw (2) - 9 - Wyspa Żółwi - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pokaż Tanamie żółwią mapę, jednak to nie o nią chodzi. W tej sytuacji w ekwipunku połącz ją z mapą Briscoe, tą, którą Morgane odszukała na jego zlecenie w biurze gubernatora. Otrzymasz kompletną mapę, którą zademonstruj Tanamie. Okaże się, że to nareszcie ta właściwa, z zaznaczoną ścieżką przez dżunglę.