Przesyłka z tkaninami | 8 - Francuska dzielnica Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przesyłka z tkaninami
![Wypytaj Pierre'a o rzeczone tkaniny, dowiesz się, że związane z nimi dokumenty znajdują się w biurze gubernatora, a konkretnie w jego sejfie, kombinację do którego Drake wymyślił na bazie swego otoczenia - Przesyłka z tkaninami - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436960234.jpg)
Wypytaj Pierre'a o rzeczone tkaniny, dowiesz się, że związane z nimi dokumenty znajdują się w biurze gubernatora, a konkretnie w jego sejfie, kombinację do którego Drake wymyślił na bazie swego otoczenia.
![Opuść gospodę i wędruj do francuskiej dzielnicy - Przesyłka z tkaninami - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436960250.jpg)
Opuść gospodę i wędruj do francuskiej dzielnicy. Niestety, strażnicy już się ocknęli i nie będą chcieli wpuścić Morgane do budynku. Poproś zatem Diego o pomoc, klikając symbolizującą go ikonką na którymś z goryli.
![Następnie wejdź do biura gubernatora - Przesyłka z tkaninami - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436960265.jpg)
Następnie wejdź do biura gubernatora. Sejf - zgodnie ze słowami Pierre'a - mieści się za portretem Drake'a (w rogu, na lewo od drzwi). Odsuń portret i kliknij sejf ikonką dłoni - oczywiście nie znasz hasła, warto zauważyć jednak, że kombinacja prawdopodobnie składa się z trzech cyfr, zaś pierwszy ciąg klawiszy jest czerwony, drugi żółty, a trzeci zielony.
![Skorzystaj z podpowiedzi Pierre'a i rozejrzyj się po biurze - Przesyłka z tkaninami - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436960281.jpg)
Skorzystaj z podpowiedzi Pierre'a i rozejrzyj się po biurze. Szczególną uwagę zwróć na kolekcję motyli w gablotkach. W pierwszej znajduje się motyl czerwony opatrzony numerem katalogowym 8, w drugiej motyl złoty z numerem 4, a w trzeciej zielony z numerem 1.
![Podejdź do sejfu i w górnym rzędzie (czerwonym) wciśnij klawisz z nr 8, w środkowym rzędzie (żółtym) klawisz z nr 4, a w dolnym rzędzie (zielonym) klawisz nr 1 - Przesyłka z tkaninami - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436960296.jpg)
Podejdź do sejfu i w górnym rzędzie (czerwonym) wciśnij klawisz z nr 8, w środkowym rzędzie (żółtym) klawisz z nr 4, a w dolnym rzędzie (zielonym) klawisz nr 1. Następnie kliknij trójkątną blaszkę u dołu.
![Z wnętrza sejfu wyciągnij poszukiwany dokument - Morgane zapozna się z jego treścią - Przesyłka z tkaninami - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436960312.jpg)
Z wnętrza sejfu wyciągnij poszukiwany dokument - Morgane zapozna się z jego treścią. Wynika z niej, że przesyłkę odebrał niejaki Pedro Gonzales.
![Maszeruj do karczmy i poinformuj o tym Pierre'a - Przesyłka z tkaninami - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436960328.jpg)
Maszeruj do karczmy i poinformuj o tym Pierre'a. Dowiesz się, że Gonzales to zaginiony mąż Anity i niemożliwe jest, żeby odebrał paczkę. Zagadnij więc w tej sprawie samą Anitę - w tym momencie do akcji wkroczy przesiadujący w gospodzie nieznajomy.
Okaże się on mężem Anity, który incognito przebywał w pobliżu ukochanej. Wypytaj kobietę o szczegóły morderstwa, o które niesłusznie został oskarżony Pedro. Usłyszysz, że istnieje świadek niewinności mężczyzny i prawdopodobnie jest nim Nacho. Trzeba tylko przekonać go do złożenia zeznań.