Przykre wspomnienia (2) | 6 - Wyspa Tannera Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przykre wspomnienia cz. 2
Po powrocie na statek udaj się do swojej kajuty. Tam Morgane otrzyma oczekiwany znak od matki. Pora raz na zawsze zakończyć cierpienia kapitana.
Wyjdź na korytarz i po rozmowie z Diego w tradycyjny sposób (kliknięcie na schodach wiodących na główny pokład) zaordynuj rejs na Wyspę Łupów (na mapie u góry po prawej).
Możesz pójść i porozmawiać z ojcem na temat starego domu i matki (najlepiej w tej kolejności), ale Alessandro wyrzuci Morgane za drzwi. W tej sytuacji pokaż Diego butelkę z senną muchą, po czym wpuść ją do kajuty kapitana (kliknij butelką z owadem na drzwiach).
Po chwili zajrzyj tam, ojciec będzie już nieprzytomny. Diego zgodzi się zanieść go do starego domu Castillo.
Obudź leżącego na dywanie ojca (ikonka dymku). Resztę "załatwi" duch Bonity.