Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przykre wspomnienia (2) | 6 - Wyspa Tannera Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przykre wspomnienia cz. 2

Po powrocie na statek udaj się do swojej kajuty - Przykre wspomnienia (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Po powrocie na statek udaj się do swojej kajuty. Tam Morgane otrzyma oczekiwany znak od matki. Pora raz na zawsze zakończyć cierpienia kapitana.

Wyjdź na korytarz i po rozmowie z Diego w tradycyjny sposób (kliknięcie na schodach wiodących na główny pokład) zaordynuj rejs na Wyspę Łupów (na mapie u góry po prawej).

Możesz pójść i porozmawiać z ojcem na temat starego domu i matki (najlepiej w tej kolejności), ale Alessandro wyrzuci Morgane za drzwi - Przykre wspomnienia (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Możesz pójść i porozmawiać z ojcem na temat starego domu i matki (najlepiej w tej kolejności), ale Alessandro wyrzuci Morgane za drzwi. W tej sytuacji pokaż Diego butelkę z senną muchą, po czym wpuść ją do kajuty kapitana (kliknij butelką z owadem na drzwiach).

Po chwili zajrzyj tam, ojciec będzie już nieprzytomny. Diego zgodzi się zanieść go do starego domu Castillo.

Obudź leżącego na dywanie ojca (ikonka dymku) - Przykre wspomnienia (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Obudź leżącego na dywanie ojca (ikonka dymku). Resztę "załatwi" duch Bonity.